quercetin

quercetin چیست و چه تاثیراتی در بدن و بدنسازی دارد؟

quercetin یک رنگ دانه گیاهی است که دربسیاری ازگیاهان و غذاها موجود میباشد.
درانواع شرابهای قرمز، پیاز، چای سبز، اونواع توتها و Ginnkgo biloba
و در چایی Buckwheats مقدار زیادی از این ماده موجود است.

quercetin برای چه بیماریهایی مناسب است؟

برای عفونتهای کلیه و عفونتهای ادراری بسیار مناسب است.
تحقیقات بالینی نشان داده که باعث افزایش انررژی و یا کاهش درد ناشی از تمرینات نمیشود،
اما ممکن است از آسیبهای وزنه های سنگین بر روی مفاصل جلوگیری کند.

 

quercetin چه تاثیرات دیگری دارد؟

این مکمل مناسب برای کودکان اوتیسم است چرا که باعث بهبود رفتار و تعاملات اجتماعی آنان میشود.
مصرف آن به صورت خوراکی و یا وریدی است که میزان خوراکی آن ۵۰۰ میلیگرم در روز به مدت ۱۲هفته است و مصرف وریدی آن کمتر از ۷۲۲ میلیگرم توصیه شده.

در چه مواردی مناسب نیست؟

اگر مشکلات کلیوی دارید و یا باردار هستید از آن استفاده نکنید(بدون هماهنگی پزشک).

quercetin
quercetin

فواید quercetin چیست؟

این مکمل سوخت و ساز را افزایش میدهد. اگر مصرف آن با تمرین و رژیم غذایی مناسب همراه باشد
این مکمل ضد تیرویید نیز میباشد.

این مکمل یک آنتی اکسیدان است که کنترول کننده قندخون از بین برنده سلولهای سرطانی و محافظ بدن در برابر رادیکال آزاد و تنظیم کننده سطح کلسترول است و مناسب برای جلوگیری از بیماری های قلبی است.

مصرف زیاد ازحد quercetin

مصرف زیاد ازحد آن باعث حالت تهوع، سردرد و مشکلات تنفسی میشود.
لازم به ذکر است که این مکمل در دوزهای توصیه شده مناسب برای مشکلات تنفسی است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید