ال آرژنین L Arginine Hydrochloride

قرص مکمل ال آرژنین L Arginine و بررسی فواید و عوارض آن

ال آرژنین L Arginine Hydrochloride چیست؟

به گفته ی سایت Live strong .com : ال آرژنین L Arginine Hydrochloride یک اسید امینه مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد، پوست ، مفاصل و عضلات است.

یک فرم مصنوعی ارژنین با ترکیبی از اسید امینه با مولکول کلرید هیدروژن است که به صورت پودر و کپسول موجود میباشد.

ال آرژنین مولکول های آنالوگ هیدروکلراید که در ارژنین معمولی موجود نیست را به تولید ph طبیعی میرساند.

یکی از علل مصرف اصلی ال آرژنین  تحریک سلول های عضلانی است که عروق را برای تولید ترکیبی به نام اسید نیتریک آماده میکند که این امر باعث افزایش اکسیژن درعضلات درحین تمرین بدنسازی و افزایش قدرت و تولید نیروی بیشتر در ورزشکار شده و کمتر احساس خستگی میکند.

جهت افزایش میزان اکسیژن و افزایش پمپاژ خون توسط ورزشکاران مورد استفاده قرارمیگیرد.

درکتاب مکمل های غذایی ورزشی گفته شده که کلرید هیدروژنی با ارژنین ترکیب بسیار غنی است که مکمل را باکیفیت تر کرده و باعث افزایش جذب آن درسیستم گوارشی میشود.

 

فواید مصرف ال آرژنین:

به گفته نویسندگان کتاب مکمل های غذایی ورزشی مصرف ال آرژنین L Arginine Hydrochloride باعث افزایش و بهبود عضلانی، افزایش سوخت و ساز بدن ، کاهش چربی ، بهبود عملکرد قلب و کلیه میشود و مصرف ارژنین hcl  همراه با دیگر اسید امینه ها به ویژه لیزین اورنیتین  ممکن است مقدار قابل توجهی تولید hgh را افزایش دهد ارژنین hcl یک کاتالیز مهم برای تولید هورمون رشد hgh است که هنگام مصرف این نوع ارژنین غده هیپوفیز قدامی تحریک شده و تولید hgh  را درسراسر بدن افزایش میدهد.

MedlinePlus  گزارش میدهد که مکمل های ارژنین hcl باعث بهبود و ترمیم بافت ها بعد ازعمل های جراحی میشود و نارسایی قلبی را کاهش میدهد و هم چنین درد قفسه سینه را در بیاران عروقی کرونر کاهش میدهد و افرادی که hiv ایدز دارند میتواند برای حفظ عضلات و وزن بدن خود از این مکمل استفاده کنند.

 

هشدار مصرفی ال آرژنین L Arginine Hydrochloride

اگر بیماری فشارخون پایین و یا کمبود پتاسیم درجریان خون دارید از این مکمل استفاده نکنید.

همینطور این مکمل ال آرژنین با داروهای ضدر بارداری ایجاد تداخل میکند.

 

مطالب برگرفته از سایت Live strong .com میباشد.

نویسنده joe king  M.S

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید