طلا

رابطه طلا با سلامت بانوان و فواید استفاده از ماسک آن برای پاکسازی پوست

طلا برای بانوان چه فوایدی دارد؟

طلا از گذشته های دور در رابطه با سلامت انسان نقش به سزایی داشته و دانشمندان مختلف ایرانی نیز درباره خواص این عنصر بسیار سخن گفته اند.

  • طلا دارای طبیعت گرمی است که به قلب نیرو میبخشد ، و عفونتی را به همراه ندارد ( مگر مواردی نادر به دلیل حساسیت )
  • در زمان قدیم در کشور خودمان ، هرگاه زنی دچار ضعف میشد و یا غش میکرد ؛ تکه طلایی را درون آب میکردند و آن آب را به زن میدادند تا بهبود یابد .

در قرن ۱۸ اروپائیان از طریق فرهنگ شرق با این شیوه ی درمانی آشنا شدند ، آنها نیز برای غش و ضعف زنان از این روش استفاده کرده و مشاهده کردند.

پس از زمان کوتاهی وضعیت به حالت پایدار برمیگردد ! به همین دلیل ضمن تحقیقاتی ثابت کردند که این روند یک روند کاملا عامی است و ناشی از خواص

طلا برای زنان است !

  • پزشکان ژاپنی نیز عقیده دارند ، که اگر طلایی را گرم کنند و به یکباره درون آب خنک فرو ببرند ، آن آب میتواند امراض زیادی را دور کرده و باعث شادابی روح و جسم شود .
  • استفاده تزئینی طلا برای درمان برخی بیماری ها و در سلامتی زنان نقش دارد . بر اساس نتایج دانشمندان برای خانم ها روند فعالیت ارگانیسم بدن را تسریع میکند و آرام بخش است .
  • به نوشته ی روزنامه روسی ‘ وزگلیاد ‘ میتواند در رفع مشکلات قلبی زنان موثر باشد و فشارخون را پایین بیاورد ؛ به همین دلیل در طب سوزنی ، گاها از سوزن طلا برای برخی بیماری ها برای خانم ها استفاده میشود .
  • دانشمندان بلاروس طی تحقیقاتی گفته اند بهتر است خانم هایی که زخم معده و یا بیماری های دیگر معده را دارند از طلا استفاده کنند !

طلا
ماسک طلا

خواص ماسک طلا برای بانوان!

به دلیل سازشی که طلا با بدن خانم ها دارد ، ماسک طلا هم از قبیل فوایدی است که خانم ها از آن میتوانند جهت سلامت و زیبایی خود استفاده کنند .
استفاده منظم و طولانی مدت این ماسک میتواند باعث کاهش چین و چروک های صورت ، لطافت ، و سفت شدن بشود .

همچنین این ماسک حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضد التهابی است که دارای تاثیرات تسکین دهندگی و پاکسازی پوست است .

 خواص خوردن ورقه های طلای خوراکی !

ورق طلا اکسیر حیاتی است! به گونه ای که برای مغز شادی آور و قلب آرامش دهنده است . همچنین باعث تقویت حافظه و حواس میشود .

از دیگر خواص آن میتوان به تقویت کنندگی سیستم بدنی و تقویت نیروی جنسی اشاره کرد !

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود ، لطفا به ما امتیاز بدهید ∇

[تعداد: 5   میانگین:  3.2/5]
به اشتراک بگذارید