سافید موسلی Safed musli

سافید موسلی Safed musli موثر برای درمان دیابت و زودانزالی آقایان

سافید موسلی چه نوع مکملی است؟

سافید موسلی Safed musli از خانواده ی مارچوبه است که از سال ۱۹۵۴در هندوستان در طب سنتی مورد توجه بوده و از ریشه آن به عنوان تونیک سلامتی استفاده میشده و به طور سنتی برای درمان آرتروز، سرطان، دیابت ، تقویت ، نشاط و افزایش میل جنسی مورد استفاده بوده است.

امروزه در مکمل های بدنسازی به علت داشتن خواص دارویی بالا و تولید تستسرون ، افزایش قدرت و انرژی ، کاهش خستگی و استرس و افسردگی قابل توجه است و دارای محبوبیتی در اروپا ، آمریکا و کشورهای خلیج فارس میباشد.

سافید موسلی Safed musli یکی از اجزای اصلی Ayurvedic است و برای درمان بیماری های دیابت، درد مفاصل وحتی کاهش کلسترول بالا مناسب است.
و همچنین جایگزین داروی ویاگرا است و برای درمان بیمارهای ناتوان کننده ، ضعف بدن ، تقویت سیستم ایمنی و درمان عوارض طبیعی بعد از زایمان است.

در فروشگاهای معتبر  Amazon و Nutriherb Natural به عنوان نمونه ای از گیلکوزید استروییدی Steroidal glycosides به فروش میرسد و علت آن طبیعی بودن این گیاه است.

سافید موسلی

از دیگر مزایای سافید موسلی Safed musli :

از مزایای دیگر آن ساپونین ها هستند که خواص دارویی طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی ، کاهش التهاب ، ضد باکتری و انگل است.
ساپونین ها در شنبلیلیه ، جینسینگ ، پیاز قرمز ، سویا ، پاپریکا ، گیاه یونجه ، Wild yam ، agaves ، Bacopa monierri ، Disogenin نیز موجود است.

سافید موسلی Safed musli برای رفع زود انزالی در آقایان ، افزایش میل جنسی ، درمان سوزاک ، درمان بیرون روی ، افزایش شیردهی ، درمان اختلال اسپرم و عفونت ها مناسب است.

سافید موسلیهشدار:

دوز آن بسته به سن و سلامت افراد دارد. بنابه اینکه اطلاعات تحقیقاتی است حتما با اطلاع کافی از برچسب ها آن را مصرف نمایید.
برای بانوان باردار مصرف آن ممنوع است. استفاده از آن عشق و قدرت برای رضایت از رابطه جنسی را افزایش میدهد.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود ، لطفا به ما امتیاز بدهید ∇

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 4   میانگین:  3.5/5]
به اشتراک بگذارید