پروتئین BAM15

تاثیرات پروتئین BAM15 بر سوخت و ساز بدن و درمان چاقی

 پروتئین BAM15 درمانگر چاقی :

یک مطالعه جدید درباره پروتئین BAM15 که دارای شواهدی است که میگوید این پروتئین انرژی و سوخت و ساز را در بدن افزایش میدهد و میتواند درمان موثری بر بیماری چاقی و بیمارهای مرتبط به آن باشد.

چاقی بیش از ۶۵۰ میلیون از افراد جهان را درگیر میکند. و از جمله بیمارهای دیابت نوع ۲و سرطانها که هزینه جهانی آن بالغ بر۱۵۰میلیارد دلار درسال است. جان کیروان (John Kirwan) دکتر اجرایی تحقیقات زیست پزشکی میگوید: ” با وجود هزینه های درمانی برآورد شده درحال حاضر فقط داروهای محدود و با توانایی اندک که تاثیر طولانی مدت ندارند مورد تایید FDA هستند و افرادی که این داروها را مصرف می کنند به ندرت به کاهش وزن طولانی مدت میرسند.

مرکز لوییزیانا میگوید این تحقیق یک قدم بسیار امیدوارکننده است که در آینده نه چندان دور پروتئین BAM15 باترکیبات مرتبط به سمت داروی بالینی پیش خواهد رفت و این دارو درمان موثر و پایدارتری خواهد داشت که با داروهای حال حاضر بسیار متفاوت است و تا حد زیادی کاهش دهنده کالری بر روی غذاهای مصرف کننده میباشد.

BAM15 با داروهای موجودی که برای مدیریت وزن می باشند متفاوت بوده، که تا حد زیادی با کاهش مقدار غذایی که فرد میخورد، یا مقدار کالری که بدن آنها جذب می کند کار می کنند. BAM15 با ساخت میتوکندری که دارد باعث بالا رفتن زیاد انرژی میشود.

 

محققان معتقدند که این دارو میتواند بر درمان دیابت ، کبدچرب و برخی از سرطان ها موثر باشد. دانشمندان زیستی پزشکی پنتاگون در مطالعات جدید میگویند موشهای مصرفی ، کالری بسیاری نسبت به مصرف داروهای قدیم داشته اند.

دیگر مزایای BAM15 :

  • کاهش وزن
  • کاهش قند خون و انسولین
  • حمایت اسکلتی عضله
  • محدود کنده چربی در کبد ،کلیه ، خون. درکل تجمع چربی راکاهش میدهد.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود ، لطفا به ما امتیاز بدهید ∇

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 5   میانگین:  4/5]
به اشتراک بگذارید