معرفی مکمل های Bitartrate (بیتارتریت) و بررسی مزایای آنها

Bitartrate چیست؟

Bitartrate بیتارتِرِیت دراصل یک آنیون است که پایه ترکیب آن اسید تارتاریک است برخی ازانواع آن کوین بیتارتریت  cholin bitartrate ، سیستامین بیتارتریت cysteamine bitartrate ، هیدروکودون بیتارتریت hydrocodone bitartrate است که نوع هیدورکودون آن برای دردها به عنوان مسکن کارایی دارد که اصلا مرسوم نیست و نیاز به تایید پزشک دارد.

هر ورزشکار سالمی با توجه به رژیم متعادل میتواند آن را به مصرف برساند این پودر یک نوشیدنی عالی صبحگاهی است و همچنین یک نوشیدنی فوق العاده برای قبل از تمرین به شمار میرود. (همراه آب)

و اما مکمل DMAE bitartrate : یک اسید آمینه است که به شدت در سنتز انتقال دهنده عصبی استیل کولین دخیل است و باعث افزایش تمرکز ذهنی میشود در عمل غذایی مکملی ورزشی به عنوان محرک از آن استفاده میشود.

مکمل cholin bitartrate : کولین خود یک ماده مغذی ضروری طبیعی است که در حال حاضر در داخل بدن ما یافت می شود و حتی تولید داخلی است, اگر چه به بسیار محدود. که به عنوان بهبود دهنده حافظه و عملکرد ذهنی ازش استفاده میشود. از جمله مواد غذایی که این ماده را دربر دارند میتوان به تخم مرغ ، گوشت ، ماهی ، بادام زمینی و کلم بروکلی اشاره کرد.

از ویژگی و مزیت مصرف مکمل های Bitartrate میتوان به آسودگی خواب بعد از مصرف اشاره کرد زیرا این محرک اثرات آنفتامین و سایر محرک ها را ندارد و باعث آسودگی خواب نیز میشود.

دوز مصرفی Bitartrate :

دوز مصرفی آن ۳۰۰ میلی گرم  تا ۲۰۰۰ میلی گرم روزانه است که بنابر سن ، جنسیت ، سلامت ، تمرین و رژیم متفاوت است.

هشدار مصرفی:

لازم به ذکر است که بدانید مصرف این محصولات برای کودکان و بانوان شیرده و باردار مناسب نیست و توصیه نمیشود و همچنین در سال  ۲۰۱۵ مقاله ای عنوان کرده بود که مصرف آن برای مسابقات ممنوع است و شرکت کنندگان نباید آن را به مصرف برسانند. (تست دوپینگ)

Bitartrate
Bitartrate

اگر این مقاله برای شما مفید بود ، لطفا به ما امتیاز بدهید ∇

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
به اشتراک بگذارید