اس اس تی SST

اس اس تی SST : انفجار انرژی، چربی سوز، متمرکز کننده ذهن!

در این پست قصد داریم محصولی به نام  اس اس تی SST را معرفی کنیم که به گفته ی سازندگانش : انفجار انرژی، چربی سوز و موجب تمرکز بسیار ذهنی است. SST مخفف Suspension Super Thermogenic است. یعنی سوسپانسیون فوق حرارتی. ابتدا توصیه هایی برای مصرف اس اس تی SST را ارائه می دهیم و سپس به مکانیزم اثر آن می پردازیم. میزان مصرف  اس اس تی SST یک بار در روز و هر بار دو کپسول به همراه یک دیگر است و بهترین شرایط استفاده، با معده ی خالی. لازم است حداقل 6 ساعت فاصله میان مصرف این دارو و خواب باشد.

مکانیزم اثر : سی دقیقه پس از استفاده دارو آغاز می شود :

  • مرحله ی اول : گرمازایی در بدن تحریک می شود و نرخ سوخت و ساز پایه BMR افزایش می یابد. مواد غذایی گیاهی اصلی، Huperzine A و Sensoril®با کافئین ترکیب می شوند و موجب می شوند انرژی بدن و تمرکز بالا برود.
  • مرحله دوم : لرزش و سرد شدن در بدن ایجاد می شود که نشانه ی بالا رفتن دمای بدن و انتقال گرما به محیط است. گرمازایی و BMR به وسیله آزاد شدن Yohimbine HCI ( درمان ناتوانی جنسی مردان و جلوگیری از ترشح آدرنالین ) و L-DOPA ( مورد استفاده در درمان پارکینسون) در همان حالت باقی می ماندAdvantra Z® یا پرتقال تلخ نیز آزاد می شود تا سلولهای بتا تجزیه شوند و چربی ها بشکنند.
  • مرحله سوم : مواد مغذی ضد-تطبیقی حل می شوند تا بدن را فریب بدهند که چربیهای مضر را بسوزاندBMR  نه چربی های مفید را.
  • مرحله چهارم : مقدار 1,000 mcg ویتامین ب-12 آزاد می شود تا سلامت طبیعی جسمی و روانی بدن تامین گردد.

این محصول یک نوع خاص برای استفاده بانوان نیز دارد که در آن از Lipowheat® و روغن گل پامچال استفاده شده است که زنجیره متوسط تری گلیسیرید است و به شکلی منفعلانه از دستگاه گوارش تا مخرج می رود.این امر به سادگی صورت می گیرد بدون اینکه لازم باشد دستی در آن برد و دقیقا بر عکس زنجیره های بلند چربی است. پس استفاده ازین روغنها به عنوان یک حامل، موجب جذب سریع انرژی مغذی تقویت شده، می شود. Conjugated linoleic acid موجود در این دارو، کمک می کند که در میتوکوندری، چربی به انرژی تبدیل شود.

 احتیاط : لازم است مصرف کننده  اس اس تی SST حتما در سلامت کامل باشد و در صورت انجام جراحی، چند هفته از جراحی گذشته باشد. استفاده از این قرص در حین بارداری ممنوع است و نباید با مواد محرک مثل موادی که حاوی کافئین هستند، مصرف شود. عوارض استفاده از این دارو وحشت، عصبی شدن و حالت تهوع است. برخی از محققان بر این باورند که احتمال دارد عوارض مصرف این دارو مانند وحشت و عصبانیت حتی تا هشت هفته پس از استفاده در بدن بماند.

منبع : سایت کمپانی پرفورمیکس

 

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید