Eria Jarensis

Eria Jarensis ( اریا جارنسیس ) گیاهی موثر برای تمرکز و شادابی خلق و خو

Eria Jarensis چیست؟

 

Eria Jarensis اِریا جارنسیس گیاهی تازه کشف شده در صنعت مکمل های غذایی است شادابی شدید افزایش تمرکز ذهنی ، تقویت و شادابی درخلق و خو است.  Eria Jarensis شباهتی به افدرین AMP-citrate  ، DMAA دارد. که این سه مورد امروز برای مکمل های غذایی قانونی نیست. فنیتیلامین را میتوان از اریا جانسیس که ارکیده ای در مناطق چین و جنوب شرقی آسیا است مشتق کرد که به عنوان یک عصب سازنده در سیستم عصبی مرکزی میباشد. عصاره آن توانایی افزایش سطح دپامین و نور آدرنالین را افزایش میدهد که سبب افزایش هوشیاری و تمرکز است و یک کاهش دهنده اشتها نیز میباشد که به کاهش چربی دربدن نیز کمک شایانی میکند.

Eria Jarensis
گیاه Eria Jarensis

دوز مصرفی اِریا جارنسیس:

Eria Jarensis داری عمر کوتاهی است این به این معنا است که سرعت متابولیزه آن بین ۵-۱۰دقیفه است بنابراین بلافاصله قبل از تمرین باید مصرف شود البته برخی از شرکتهای مکمل سازی ترکیبات خاصی را به آن افزدوده اند که روند عمر آن را بلندتر میکند البته مصرف مسیر متابولیزم آن به آخرین وعده غذایی مرتبت است.

 

مصرف و دوز آن 125mg – 250mg است که همراهی آن با محرک های دیگر هرگز توصیه نمیشود ولی با کافین خشک  Hordenine hygenamine synepbrine ، DMHA  میتواند ترکیب مناسبی باشد.

عوارض مصرف Eria Jarensis:

تنها عوارضی که از مصرف بیش ازحد آن اعلام شده افزایش ضربان قلب و فشار خون است که در مصرف این مکمل زیاده روی هرگز توصیه نشده است.

Eria Jarensis

اگر این مقاله برای شما مفید بود ، لطفا به ما امتیاز بدهید ∇

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 4   میانگین:  4/5]
به اشتراک بگذارید