هورمون رشد و تحریک ترشح آن با داروئی ارزان ولی...

نابودی چربی‌های موضعی و کاهش وزن

برای کاهش وزن و نابودی چربی‌های موضعی، برخی پزشکان از تزریق درماهیل ال ال که در روش مزوتراپی استفاده می‌شود بهره می‌برند.

آن‌ها امیدوارند با رعایت رژیم و تمرین مناسب می‌توان چربی‌های موضعی را به شکل قابل توجهی کاهش دهند، درماهیل ال ال شامل بیوممتیک و فسفاتیل کولین و ال کارنیتین است، که عوارض چندانی ندارند و تزریق موضعی آن در محل ذخیره چربی ممکن است عمل کاتابولیسم این نقاط را افزایش دهد. فرزین جباری اضافه کرد مراجعینی دارم که قصد کاهش حجم چربی از موضعی خاص داشته‌اند، ولی نقاط دیگر بدن آن‌ها نیز، ناخواسته مورد هدف چربی سوزی قرار گرفته به طوری‌که آن‌ها رضایت کامل ندارند، جباری میگوید در مقاله: مسیر ژنتیک چربی سوزی، که در همین سایت آورده‌ام، امکان نابودی چربی‌ها بشکل موضعی، خصوصا در بانوان، کمتر اتفاق میافتد.

چنانچه در تمرینات، سوخت بدن را از منبع چربی تهیه کنیم و تمرینی موضعی بروی قسمت‌هائی که می‌خواهیم چربی‌های آن نقاط را کاهش دهیم اعمال کنیم، نابودی چربی‌های موضعی تا حد مورد توجهی امکان‌پذیر می‌شود ضمنا وقتی بدن در حالت چربی سوزی است و در خون مواد چربی سوز به حداکثر دز سرمی رسیده، ماساژ بروی نقاط مورد نظر می‌تواند چربی‌های آن نقاط را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

جباری می گوید در سال‌های دور گذشته (سال 1377) بارها تجربه این را داشته‌ام ورزشکارانی که انسولین در شکم تزریق میکردند با کات کردن ناحیه شکم به مشکلات زیادی بر‌می‌خوردند، و این مشکل به دلیل تاثیرات انسولین به روی سلول‌های چربی بوده که متابولیسم آنها را در موضع تزریق کند، می‌کرد جباری اضافه کرد همان طور که انسولین موجب افزایش بافت چربی می‌شود، بنابراین باید موادی هم باشد تا متابولیسم موضعی بدن را افزایش دهد.

[تعداد: 1   میانگین:  3/5]
به اشتراک بگذارید