گلوکومنان پلاس کونیاک، مکمل کاهش اشتها

گلوکومنان پلاس کونیاک، مکمل کاهش اشتها و وزن طبیعی

گلوکومنان پلاس کونیاک ،یک مکمل کاهش وزن طبیعی که ایمنی و سلامت آن در آزمایش های بالینی به اثبات رسیده است. گلوکومنان با جذب آب درون معده به شما حس سیری را القا می کند. این مکمل به عنوان یک پاک کننده طبیعی کولون کار می کند و از این طریق به کاهش یبوست کمک فراوانی خواهد شد. گلوکومنان همچنین به تنظیم سطح قند خون نیز کمک می کند.
گلوکومنان یک فیبر غذایی است که کارایی و ایمنی آن از طریق مطالعات بالینی برسیو اثبات شده است. این ماده درون معده متورم شده و حجم معده را پر می کند، به این ترتیب بطور طبیعی و سالم باعث کاهش اشتها و پایین آمدن وزن فرد می شود.
گلوکومنان که همچنین به نام ریشه کونیاک نیز شناخته می شود، یک فیبر طبیعی است که مانند اسفنج آب درون معده را به خود جذب کرده و منبسط می شود و به این ترتیب باعث احساس پر بودن معده و سیری کاذب می شود. گلوکومنان از ریشه گیاهی به نام آمورفوفالوس کونیاک مشتق می شود. این گیاه در مناطق گرم و نیمه استوایی آسیا رشد می کند و به نام های دیگری از جمله کونیاک، کونجاکو، و سیب زمینی کونیاکی نیز شناخته می شود. به دلیل ویژگی جذب رطوبت، کونیاک در غذاها معمولا به عنوان حجیم کننده استفاده می شود.
گلوکومنان برای فوائد طبیعی و سالمی که در کاهش وزن دارد بسیار شناخته شده است و برای مردان، زنان و کودکان بالای 5 سال مفید است. گلوکومنان به روش های زیر در کاهش وزن مشارکت دارد:
انبساط در داخل معده برای القای حس سیری پیش از وعده های غذایی
کمک به ایجاد تاخیر در خالی شدن معده
کمک به تنظیم سطح قند خون
کمک به پاکسازی کولون و سیستم گوارش و جلوگیری از یبوست

استفاده از این مکمل بسیار ساده و راحت است؛ دو کپسول به همراه مقدار فراوانی آب، 30 دقیقه پیش از صبحانه، ناهار و شام. گلوکومنان آب را جذب کرده و حجم معده شما را پر می کند. به این ترتیب زودتر سیر می شوید و کالری دریافی شما کنترل می شود.
گلوکومنان پلاس یک مکمل کاهش وزن ایده آل است که اشتها و یبوست را بطور همزمان و بدون هیچگونه عارضه جانبی کاهش می دهد. این مکمل می تواند بصورت ایمن در کنار مکمل های لاغری و جایگزین های غذایی دیگر مصرف شود.

چه کسانی می توانند از گلوکومنان پلاس استفاده کنند؟
گلوکومنان پلاس برای استفاده مردان، زنان و کودکان بالای 5 سال مناسب است. افراد زیر با استفاده از گلوکومنان پلاس به نتایج مطلوبی خواهند رسید:
افرادی که نیاز به کاهش یا مدیریت وزن خود دارند
افرادی که بین وعده های غذایی خود دچار گرسنگی می شوند و نیاز به کاهش اشتها دارند
افرادی که از دیابت رنج می برند و به دنبال راهی ایمن و موثر برای کنترل میزان سطح قند خون خود هستند
افرادی که از یبوست و یا مدفوع نرم رنج می برند

گلوکومنان پلاس چگونه کار می کند؟
گلوکومنان پیش از وعده غذایی آب درون معده را جذب کرده و به آرامی افزایش حجم پیدا می کند تا احساس سیری را به فرد القا کند. این مکمل بدون هیچگونه مواد شیمیایی، دارو و یا مواد اعتیادآور است. پودر گلوکومنان کاملا ایمن بوده و همچنین پوسته کپسول های آن گیاهی و بدون ضرر است و در نتیجه برای استفاده گیاهخواران نیز مناسب است.

دستورالعمل استفاده:
دو کپسول گلوکومنان را 3 بار در روز، 15 تا 30 دقیقه پیش از هر وعده غذایی و به همراه یک لیوان بزرگ آب میل کنید. یک بسته حاوی 180 کپسول برای مصرف یک ماه کافی است. بسته هایی برای دوره 10 و 20 روزه نیز موجود است.
درمان چاقی در بزرگسالان: بزرگسالان باید تعداد 6 کپسول در روز مصرف کرده، کالری دریافتی خود را کاهش داده و فرایند خوردن و جویدن غذا را تا حد امکان آهسته کنند.
در کودکان: در مورد کودکان بالای 5 سال تعداد 4 کپسول در روز مصرف شود.
برای کنترل کلسترول بالا: نشان داده شده است که گلوکومنان می تواند مجموع کلسترول خون، کلسترول ال دی ال، و تری گلیسیرید را کاهش داده و کلسترول خوب اچ دی ال را افزایش دهد.
کنترل کلسترول در بزرگسالان: مصرف 8 کپسول در روز توصیه شده است.
دیابت نوع دوم در بزرگسالان: 500 تا 700 میلی گرم به ازای هر 100 کالری دریافتی در رژیم غذایی برای ایجاد تاخیر در خالی شدن معده و در نتیجه متعادل شدن سطح قند خون

تفاوت گلوکومنان پلاس در مقایسه با دیگر محصولات حاوی گلوکومنان چیست؟
گلوکومنان پلاس علاوه بر محتویات ذکر شده حاوی عصاره چای سبز و کرومیوم نیز هست که از مکمل های مهم در کاهش وزن بشمار می روند. عصاره چای سبز یک مکمل آنتی اکسیدانی بسیار موثر و مفید است که برای قرن ها جهت بالا بردن سوخت و ساز و متابولیسم مورد استفاده بوده است. کرومیوم نیز برای تنظیم سطح قند خون و کمک به کاهش اشتها کاربرد دارد.

محتویات:
هر کپسول حاوی: 500 میلی گرم پودر گلوکومنان یا کونیاک، 50 میلی گرم عصاره چای سبز، کرومیوم، میکروکریستالاین سلولز، استارات منیزیم (پایه گیاهی)، سیلیسیوم دی اکسید، و پوسته کپسول کاملا گیاهی.

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  2/5]
به اشتراک بگذارید