هیدروکسی کات

هیدروکسی کات ، مکمل چربی‌سوز و انرژی‌زا بیشتر را بشناسید!

هیدروکسی کات برندی است از مکمل‌های رژیمی که به چربی سوزی کمک می‌کند و اولین بار در سال 2002 در کشور کانادا تولید شد. در این مقاله قصد داریم انواع هیدروکسی‌کات را معرفی نماییم.

هیدروکسی کات PRO CLINICAL:

این محصول مدل پیشرفته‌تر هیدروکسی‌کات ADVANCED می‌باشد اما تفاوت اندکی با آن دارد و با فرمول پیشرفته‌ای که برای کاهش وزن دارد تبدیل به پرفروش‌ترین محصول لاغری در آمریکا شده است. دو ماده اصلی این محصول که باعث کاهش وزن و افزایش سوخت‌وساز می‌شود، کافئین anhydrous و trimethylxanthine می‌باشد که مشکلی برای خواب ایجاد نمی‌کند. این مکمل انرژی را افزایش می‌دهد و می‌توان با 60 روز استفاده از آن و رعایت رژیم غذایی کم کالری، 10 کیلو وزن کم کرد.

طریقه مصرف صحیح این مکمل (پیشنهاد شده توسط شرکت سازنده):

مرحله اول: 2 وعده در طول روز و در هر وعده یک عدد کپسول، به مدت 3 روز

مرحله دوم: از روز چهارم به بعد 4 عدد قرص در طول روز؛ به این صورت که یا 2 عدد صبح بعد از صبحانه و 2 عدد قبل از فعالیت ورزشی که این دو وعده می‌بایست 4 ساعت با هم اختلاف داشته باشد و یا اینکه هر 6 ساعت یک عدد قرص از این محصول استفاده گردد. توجه داشته باشید برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی مانند کم‌خوابی، میزان مصرف این مکمل نباید بیشتر از 4 عدد قرص در طول 24 ساعت باشد.

هیدروکسی کات HARDCORE ELITE:

این مکمل در بدن به سرعت شروع به تأثیرگذاری می‌کند و از طریق بالا بردن میزان دمای بدن و افزایش متابولیسم، با قدرت فراوان چربی‌ها را می‌سوزاند اما حجم عضله را حفظ می‌نماید. همچنین انرژی جسمی و روانی و میزان تمرکز را افزایش می‌دهد و خستگی حین تمرینات ورزشی را به تأخیر می‌اندازد. موادی که در بدن موجب گرمازایی می‌شوند را ترموژن می‌نامند. گرم شدن بدن موجب می‌شود چربی‌ها راحت‌تر از سلول‌ها خارج شوند و سفتی خود را از دست دهند و سپس بسوزند. به همین دلیل گفته می‌شود فرآیند سوزاندن چربی‌ها ترموژنیک است.

طریقه مصرف: روز اول و دوم روزی یک عدد کپسول؛ روز سوم و چهارم روزی دو عدد کپسول؛ روز پنجم و ششم 2 عدد کپسول با نهار و یک عدد با شام و از روز هفتم تا هفته هشتم روزی 2 عدد کپسول مصرف شود. توصیه می‌گردد بیشتر از 8 هفته از این مکمل استفاده نشود!

هیدروکسی کات SX-7:

این محصول بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی است و فرد دچار سردرد یا حالت‌های عصبی نمی‌گردد. همانند مکمل قبلی، با مصرف این مکمل نیز عضلات دست نخورده باقی می‌مانند و فقط چربی‌ها می‌سوزند. این مکمل دارای 7 ماده‌ی فوق‌العاده زیر است:

  • Grains of Paradis Peak ATP®) adenosine 5′-triphosphate disodium): آدنوزین تری فسفات دی سدیم ماده‌ای است که موجب افزایش قدرت عضلات می‌شود. آزمایش‌ها و تحقیقات علمی نشان می‌دهد این ماده موجب افزایش 147 درصدی توان عضلات می‌گردد.
  • Nelumbo) lotus seed extract): عصاره دانه نیلوفر آبی به همراه کافئین اثرات مثبت فراوانی در انجام فعالیت‌های ورزشی دارد.
  • Holy Basil) as Ocimum tenuiflorum): ریحان که حاوی اسید‌های ociglycoside I و rosmarinic acid و triterpene acids می‌باشد در کیفیت این مکمل نقش اساسی دارد.
  • Myristica fragrans Beta-alanine: بتا آلانین موجود در این پمپ ماسل‏تک، 1200 میلی‌گرم در هر وعده است که در میزان رشد و قدرت و کیفیت عضلات بسیار مؤثر می‌باشد.
  • Caffeine: دوز مناسب کافئین در پمپاژ خون شاتر ماسل‌تک باعث افزایش تمرکز، استقامت و انرژی می‌شود.

طریقه مصرف هیدروکسی‌کات SX-7 ماسل‏تک: برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، در طول شبانه‌روز 3 کپسول از این محصول را استفاده نمایید. یک کپسول قبل از صرف صبحانه، یک کپسول قبل از صرف ناهار و یک کپسول 10 تا 20 دقیقه قبل از شروع تمرینات ورزشی.

 

محصول هیدروکسی کات

هیدروکسی استیم HYDROXY STEAM:

این محصول هم چربی‌سوز دیگری از شرکت ماسل‌تک می‌باشد که ادعا می‌کند با تمام چربی‌سوزها متفاوت است. 5 ماده خالص و قوی در فرآیند ترموژنیک شرکت می‌کنند. مقدار کافئین موجود در این مکمل به اندازه‌ای است که نه به سیستم عصبی آسیب می‌زند و نه به سیستم گوارشی، اما تأثیرش معجزه‌آساست و در هنگام تمرین موجب افزایش تمرکز و انرژی می‌گردد. در گذشته هیدورکسی‏کات‌هایی که وارد ایران می‌شدند به دلیل مشکلات ناشی از حمل‌ونقل می‌ترکیدند اما ساختار این محصول به گونه‌ای است که در مقابل گرما و ضربه مقاوم است و آسیب نمی‌بیند. قطر این کپسول‌ها 5 میلی‌متر و عرضشان 20 میلی‌متر می‌باشد. میزان 40 میلی‌گرم از ماده Yohimbe Extract موجب می‌شود سایز معده کاهش یابد، اشتها کم شود و میزان جذب چربی به حداقل برسد. مصرف این مکمل برای اشخاص زیر 18 سال مضر است و برای بانوان باردار یا شیرده نیز می‌بایست با تائید پزشک همراه باشد.

هیدروکسی کات MAX:

این محصول مکملی مخصوص بانوان است که با استفاده از آن هرگز دچار آسیب پوست و مو نمی‌شوید. به این مکمل فولیک اسید و آهن اضافه شده است و کافئین موجود در آن سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد. کپسول‌های هیدروکسی‌کات مکس از نوع زود جذب و انتشار سریع است. مطالعات نشان داده است با استفاده از این مکمل و رژیم غذایی مناسب می‌توان هر ماه حدود 6 الی 8 کیلو وزن کم کرد.

طریقه مصرف: 3 روز اول به منظور تست کردن ظرفیت خود، روزانه 2 بار و هر بار یک کپسول به همراه آب میل نمایید. بعد از 3 روز اول، روزانه 2 بار و هر بار 2 عدد کپسول مصرف کنید و توصیه می‌شود بیش از دوز گفته شده مصرف نکنید. بانوان در دوران بارداری و شیردهی مجاز به استفاده از این مکمل نیستند. همچنین اشخاصی که به کافئین حساسیت دارند مجاز به مصرف این مکمل نیست.

هیدروکسی کات

هیدروکسی کات HARDCORE NEXT GEN ACCELERATOR:

استفاده از این مکمل به منظور بیشترین میزان چربی سوزی در کمترین زمان، فوق العاده است. در این مکمل از کافئین خالص برای افزایش قدرت و تمرکز ذهنی استفاده شده است. مواد دیگر موجود در این محصول شامل بتا آلانین و تائورین می‌باشد که در افزایش متابولیسم و چربی‌سوزی مفیدند. این چربی سوز حاوی C.canephora Robusta می‌باشد که عامل کلیدی در کاهش وزن است. در هر پیمانه از این چربی‌سوز، ال کارنیتین نیز موجود می‌باشد. از دیگر مزایای این مکمل می‌توان به افزایش استقامت عضلات و استفاده به شکل پودر خوش‌طعم و مناسب برای 40 وعده اشاره نمود. این محصول در سال 2015 روانه بازار شده و در فروشگاه‌های جهانی بالاترین امتیاز را دارا است.

طریقه مصرف: در سه روز اول یک پیمانه از این محصول را با 150 سی‌سی آب خنک مخلوط نمایید و 30 دقیقه قبل از تمرین میل کنید. بعد از سه روز می‌توانید مقدار آب و پیمانه را دو برابر نمایید اما هرگز بیش از دوز ذکر شده مصرف نکنید.

هیدروکسی کات

هیدروکسی کات SX-7 BLACK ONYX NON-STIMULANT:

این مکمل حرفه‌ای‌ترین و جدیدترین چربی‌سوز در بازار فعلی می‌باشد که بیشترین میزان چربی‌سوزی را بدون تخریب عضلات انجام می‌دهد. 7 ماده غیر محرک و پیشرفته، دست‌اندرکار این چربی‌سوزی قوی هستند که عبارت‌اند از:

  • توت‌سفید: در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد و شامل مواد معدنی مختلف و ترکیباتی از قبیل CAROTENOIDS, BETACAROTEA و FLAVONOIDS می‌باشد.
  • واکامی: گیاه ژاپنی حاوی FUCOXANTHIN
  • ایفوریا لانگانا: حاوی پلی‏ساکارید
  • بادرنجبویه: از خانواده LAMIACEASE که یک چربی‌سوز بدون تحریک می‌باشد.
  • قهوه روبوستا: این مکمل حاوی 200 میلی‌گرم قهوه روبوستا می‌باشد که 45 درصد آن کلژنیک اسید است و موجب چربی‌سوزی می‌گردد.
  • فلفل سیاه و تیانین دیگر مواد این هیدروکسی‌کات هستند و موجب چربی‌سوزی می‌شوند.

طریقه مصرف: روزی دو بار هر بار یک عدد کپسول، 30 الی 60 دقیقه قبل از وعده‌های غذایی بزرگ مثل نهار و صبحانه. سعی کنید روزی 10 لیوان آب مصرف نمایید و بیشتر از میزان گفته شده از این مکمل استفاده نکنید. نتیجه مطلوب طی 60 روز مصرف مکمل به همراه برنامه ورزشی و غذایی مناسب حاصل می‌شود.

هشدار: افراد زیر 18 سال، زنان باردار و شیرده مجاز به استفاده از این محصول نیستند. بیماران مبتلا به دیابت، فشارخون، قند خون، افسردگی و اختلال خواب لازم است این مکمل را با مشورت پزشک مصرف نمایند. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید برای استفاده از این مکمل نیاز به مشورت با پزشک دارید.

هیدروکسی کات SX-7 BLACK ONYX MAX:

این محصول یک چربی‌سوز قوی و انرژی‌زا مخصوص بانوان است که حاوی مواد مغذی همچون فولیک‌اسید، آهن، بیوتین و کولین برای بدن بانوان می‌باشد. این مکمل به پوست، مو و عضلات آسیب نمی‌زند و بافت‌های سینه و باسن را تخریب نمی‌کند. در این محصول از کافئین بدون آب Coleusforkohl Zinc, Vitamin A, Satsuma, Hibiscus, Yohimb نیز استفاده شده است.

طریقه مصرف: روزی دو بار هر بار یک عدد کپسول، 30 الی 60 دقیقه قبل از وعده‌های غذایی بزرگ مثل نهار و صبحانه. سعی کنید روزی 10 لیوان آب مصرف نمایید و بیشتر از میزان گفته شده از این مکمل استفاده نکنید. نتیجه مطلوب طی 60 روز مصرف مکمل به همراه برنامه ورزشی و غذایی مناسب حاصل می‌شود.

هشدار: افراد زیر 18 سال، زنان باردار و شیرده مجاز به استفاده از این محصول نیستند. بیماران مبتلا به دیابت، فشارخون، قند خون، افسردگی و اختلال خواب لازم است این مکمل را با مشورت پزشک مصرف نمایند. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید برای استفاده از این مکمل نیاز به مشورت با پزشک دارید.

photo_2017-06-13_20-21-41

هیدروکسی کات PLATINUM:

این مکمل نیز محصولی جدید است که متابولیسم و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد و دارای مواد معدنی و ویتامین‌هایی مانند ویتامین ب، ث، د، آهن، فولیک اسید و بیوتین می‌باشد. نکته جالب توجه اینکه به فرمولاسیون این هیدروکسی‌کات، پروبیوتیک‏ها را نیز افزوده‌اند.

هیدروکسی کات GUMMIES:

این مکمل به صورت آدامس به بازار عرضه شده و متابولیسم و انرژی بدن را افزایش می‌دهد و توان چربی‌سوزی بالایی دارد. 10 کالری و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و در آن از شکر استفاده نشده است.

هیدروکسی کات

مکمل هیدروکسی‌کات CLA الایت نکست ژن ماسل‌تک

این محصول مکملی است که تمام آنچه برای کاهش وزن نیاز دارید در خود دارد. بدون شک همگی شما تاکنون دست‌کم یک‌بار از محصولات شرکت Muscletech استفاده نموده‌اید. این شرکت مطرح آمریکایی در زمینه تولید مکمل‌های ورزشی این بار محصولی بی‌نظیر با نام تجاری Hydroxycut CLA Elite Next Gen را روانه بازار کرده است. محصولی که در تحقیقات آزمایشگاهی انجام شده بر روی آن به‌خوبی کارایی و قابلیت کاهش وزن خود را به اثبات رسانده است. ورزشکارانی که در تست انجام شده شرکت داشتند با مصرف نکست ژن سی ال آ Hydroxycut و رعایت یک رژیم کم کالری، به طور میانگین کاهش وزنی در حدود 85/7 کیلوگرم در مدت 45 روز تجربه کردند.

مزایای سی ال ای نکست ژن ماسل‌تک:

هیچ‌گونه ترکیب محرکی در این محصول نخواهید یافت و تمامی عناصر تشکیل دهنده سی ال آ هیدروکسی‌کات Next Gen دارای کیفیت صد درصدی و تضمین شده می‌باشند. برخلاف سایر محصولات مشابه، در فرمولاسیون این مکمل هیچ‌گونه CLA با خلوص پایین وجود ندارد و به طور خلاصه CLA Next Gen بهترین گزینه برای افزودن به سبد مکمل تمامی ورزشکاران به خصوص کسانی است که به دنبال کاهش وزن زیاد در زمانی کوتاه می‌باشند.

ترکیبات سازنده سی ال آ Next Gen ماسل‌تک در هر وعده مصرف عبارت است از:

Premium 95% CLA: 2000 MG

Conjugated Linoleic Acid که به صورت اختصاری در میان ورزشکاران با نام CLA معروف است اسیدی چرب می‌باشد که به طور طبیعی در لبنیات و چربی‌های حیوانی نظیر گوشت گاو و گوسفند، شیر کامل و تخم‌مرغ یافت می‌شود ولی بدن انسان قادر به تولید آن نیست. Hydroxycut CLA Elite Next Gen خالص‌ترین شکل CLA را به مقدار زیاد در اختیار بدن شما قرار می‌دهد.

L-Carnitine L-Tartrate: 500 MG
این دو ترکیب، آمینواسیدهایی هستند که در بسیاری از فرآیندهای چربی‌سوزی بدن دخیل می‌باشند و با مصرف CLA هیدروکسی‌کات نکست ژن، خیال شما از دریافت مقدار کافی این آمینواسیدها آسوده خواهد بود.

Raspberry Ketone: 250 MG

راسبری‏کیتون عامل اصلی بوی خوش تمشک قرمز می‌باشد که از این ماده برای عطر بخشیدن و هرچه بیشتر خوشایند کردن طعم Next Gen استفاده شده است.

طریقه مصرف CLA الایت Next Gen ماسل‌تک:
هر روز دو بار 30 الی 60 دقیقه پیش از صرف بزرگ‌ترین وعده غذایی خود (مثلاً صبحانه یا ناهار)، 2 تا 4 عدد از سافت‏ژل‏ها را میل نمایید.

هشدار: هرگز در طول 24 ساعت بیش از 8 سافت‏ژل مصرف نکنید. برای حصول بهترین نتیجه به مدت 60 روز در کنار رژیم غذایی و تمرینات ورزشی مناسب از این محصول استفاده نمایید و هر روز حداقل 10 لیوان آب بنوشید.

مکمل هیدروکسیکات CLA الایت نکست ژن ماسل تک

هیدروکسی کات DROPS:

این مکمل کارایی محصول بالا را دارد اما به شکل قطره است که می‌توان آن را در آب یا قهوه حل نمود. انواع دیگری از این محصول را می‌توانید در سایت http://www.hydroxycut.com/products مشاهده نمایید. شرکت هیدروکسی‌کات انواع مختلفی از این محصول را به شکل نوشیدنی، قطره، آدامس، پودر و شکلات فراهم کرده است تا با سبک‌های زندگی مختلف بشر امروز هم‌خوانی داشته باشد.

هشدار: هنگام استفاده از انواع اولیه‌ی هیدروکسی‌کات، اختلالات کبدی گزارش شده و FDA هشدار داده بود که می‌بایست با احتیاط از این مکمل استفاده شود. به نظر فرزین جباری، لازم است مصرف‌کنندگان بدانند دوز مصرفی نوشته شده بر روی جعبه محصول، چندان مورد تائید نیست و توصیه می‌شود کمتر از این دوز مثلاً یک سوم آن مصرف شود.

منبع :

اسلیمکس

مکمل شاپ

 

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 3   میانگین:  1.7/5]
به اشتراک بگذارید