مگنوم کواترو

مگنوم کواترو MAGNUM QUATTRO چیست؟

مگنوم کواترو MAGNUM QUATTRO یک مکمل پروتئینی 4 ایزوله و با قابلیت جذب بسیار بالا، پیشرفته ترین فرمول مکمل پروتئین در جهان است. داشتن 4 ایزوله با کیفیت بالا، چربی های ضروری مثل بذر کتان، و عدم وجود لاکتوز، مگنوم کواترو را به یکی از عالی ترین مکمل های پروتئینی تبدیل کرده که هر ورزشکاری انتظار آن را می کشد.

چرا مگنوم کواترو به عنوان یک مکمل پروتئینی یک انتخاب عالی است؟
– تمام محتویات دارای استاندارد دارویی هستند.
– حاوی پروتئین های ایزوله (با کیفیت ترین شکل پروتئین، با قابلیت هضم، جذب و نتیجه بهتر)
– حاوی 4 منبع مختلف پروتئین ایزوله با زمان های جذب متفاوت
– نسبت به تمامی مکمل های موجود، در یک پیمانه از مکمل مگنوم کواترو مقدار پروتئین بیشتری وجود دارد.
– انرژی پایداری را در تمام طول روز برای شما به همراه دارد.
– مصرف مگنوم کواترو برای شما ماهیچه های خالص تر و متراکم تر به همراه دارد.
– مگنوم کواترو نرخ سوخت و ساز شما را بطور واقعی افزایش می دهد.

چرا به مکمل پروتئینی نیاز داریم؟
تقریبا هر فرد فعالی از کمبود پروتئین رنج می برد. رژیم غذایی معمول در آمریکای شمالی (شامل 1 تا 3 وعده در طول روز گوشت بی کیفیت که تقریبا حاوی هیچ پروتئینی نیست) می تواند مقصر اصلی در نتیجه نگرفتن بیشتر افراد در سالن های ورزشی باشد. با اضافه کردن یک مکمل پروتئینی با کیفیت، در وضعیت بدنی و ظاهری فرد تغییرات چشمگیری ایجاد خواهد شد.
بدون پروتئین کافی، ساختن عضلات جدید تقریبا غیرممکن است. نگه داشتن عضلات فعلی بدون وجود پروتئین کافی در رژیم غذایی حتی دشوارتر خواهد بود. بسیاری از افراد از طریق مکمل های کراتین، آرژنین و یا مکمل های آنابولیک عضله سازی می کنند، اما به دلیل غیبت مکمل پروتئینی خالص و با کیفیت، بیشتر و یا تمام این عضلات را از دست می دهند.
استفاده از یک مکمل با کیفیت بالا نتایج زیر را در پی خواهد داشت:
– ساخت توده عضلانی و حفظ عضلات موجود
– تراکم ماهیچه ای (و تا حدی تراکم استخوانی)
– تولید هورمون ها، آنزیم ها، پیام رسان های سلولی و نوکلئیک اسیدهای خاص در بدن.
– کنارهم قرار گرفتن ساختارهایی که باعث ساخته شدن هر سلول، بافت یا ارگان می شوند.

مگنوم کواترو برای چه کسانی مناسب است؟
– افرادی که سعی در عضله سازی دارند.
– کسانی که قصد چربی سوزی دارند.
– افرادی که رژیم غذایی کاملی ندارند.
– افراد فعال
– بدنسازان و ورزشکاران دیگر رشته ها

پیشرفته ترین فرمول مکمل پروتئین در جهان
مگنوم کواترو برای افرادی که به دنبال بهترین کیفیت و بیشترین قابلت جذب در فرمولی با استاندارد دارویی هستند ساخته شده است. مگنوم کواترو بر اساس 4 پروتئین ایزوله با استاندارد دارویی برای جذب در ساعت های مختلف روز شکل گرفته است. همینطور حاوی بذر کتان برای قابلیت جذب بالاتر و فاقد لاکتوز برای کاهش ناراحتی های گوارشی است.

چرا پروتئین ایزوله
در بین تمام منابع پروتئین که در حال حاضر موجود هستند، پروتئین وی یک مکمل منحصربفرد است. پروتئین وی از شیر بدست می آید. طی فرایند تبدیل شیر به پنیر، پروتئین وی از شیر جدا شده و به درون آب پنیر می رود.
پروتئین وی بیشترین مقدار آمینو اسید های زنجیر شاخه دار را در بین انواع پروتئین ها دارد، که این موضوع وی را به یک مکمل ایده آل برای ساخت و حفظ بافت های عضلانی تبدیل کرده است. پروتئین وی در بدن مواد ضروری برای ساخت آمینو اسیدهایی که برای شکل گیری بافت های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند را فراهم می سازد. تحقیقات و مطالعاتی که در مورد مقایسه پروتئین وی با دیگر منابع پروتئین صورت گرفته است نشان می دهد که پروتئین وی حاوی ترکیبات کاملی از تمامی انواع سازنده های آمینو اسید است، با تمرکز بر روی بهبود عملکرد بدن. همچنین مطالعات نشان می دهد در مکمل پروتئین وی، پاسخ های سلولی و هورمونی کاملا بهینه هستند.
پروتئین وی ماده اصلی برای ساخت ماهیچه ها و آمینو اسید های ضروری مانند گلوتامین است. گلوتامین تقویت کننده قدرت عضلات، افزایش دهنده استقامت ماهیچه ها و مانعی برای تحلیل عضلات است. پروتئین وی با کیفیت با بالا بردن سطح پروتئین های ضروری در بدن، به عضلات کمک می کند تا فرایند ریکاوردی و بهبودی را بسیار سریع تر طی کرده و درنتیجه رشد سریعتری داشته باشند.
پروتئین وی به فرد این امکان را می دهد که کنترل برنامه غذایی خود را بطور موثر در دست بگیرد. مگنوم کواترو بطور اختصاصی تنها از ترکیبات با استاندارد دارویی استفاده می کند و حاوی بیش از 90 درصد پروتئین وی ایزوله است.
پروتئین وی زمانی که در ابتدا و طی فرایند شکل گیری پنیر تولید می شود، مقادیر بالایی چربی و کربوهیدرات دارد. دانشمندان تغذیه طی فرایندهای پیشرفته فیلتریزاسیون سرد، موفق به یافتن راهی ایمن و موثر برای حذف این ترکیبات اضافه و در عین حال حفظ پروتئین وی به عنوان ماده اصلی در این مکمل شده اند. از فواید این پروتئین ایزوله شده می توان به جذب سریع تر، ناخالصی های کمتر، و کربوهیدرات و چربی حداقلی اشاره کرد. یعنی موادی که شما هنگام خرید پروتئین وی به دنبال آن ها نیستید. علاوه بر این ها از انجایی که کربوهیدرات های موجود در وی به شکل لاکتوز هستند، حذف آن ها برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند باعث می شود که راحت تر از مکمل وی استفاده کنند.

پروتئین شیر ایزوله
پروتئین شیر ایزوله، به عنوان یکی از 3 شکل پروتئین کازئین، به صورت طبیعی در شیر گاو وجود دارد و حاوی ترکیبات طبیعی از پروتئین وی و کازئین است. پروتئین کازئین حدود 80 درصد از پروتئین موجود در شیر گاو را تشکیل می دهد. و این در حالی است که پروتئین وی در 20 درصد باقیمانده وجود دارد.

پروتئین کازئین
این پروتئین در بدن بسیار آهسته تر از پروتئین وی سنتز می شود. تقریبا 7 ساعت طول می کشد تا بطور کامل به درون سیستم خونی وارد شود، این زمان در پروتئین وی یک ساعت است. بسیاری از افراد از پروتئین شیر ایزوله به عنوان یک مکمل غذایی و یا بصورت جایگزین یکی از وعده ها استفاده می کنند. این مکمل به بدنسازان و دیگر افراد کمک می کند تا عضله سازی کنند و همینطور عضلات فعلی را نیز حفظ کنند. از آنجایی که این پروتئین بسیار آهسته تر در بدن آزاد می شود، بسیاری از مراکز درمانی از این پروتئین برای کمک به بهبودی قربانیان سوختگی و برای ساخته شدن مجدد بافت های از بین رفته در آن ها استفاده می کنند. برای گرفتن بیشترین بهره از یک پروتئین با قابلیت جذب آهسته، این شکل از پروتئین را هنگامی که تا وعده بعدی تان زمان زیادی وجود دارد مصرف کنید.
نسبت پروتئین کازئین به وی به کیفیت پروتئین شیر ایزوله بستگی دارد. پروتئین شیر ایزوله با بالاترین کیفیت دارای نسبت 80 درصد کازئین به 20 درصد وی است.
مکمل مگنوم کواترو حاوی پودر پروتئین شیر ایزوله با بالاترین کیفیت و دارای استاندارد دارویی با بیش از 90 درصد پروتئین است که از شیر تازه بدون چربی با روش اولترافیلتریزاسیون تهیه شده است. محتویات بدست آمده با این روش درارای کمترین مقدار باکتری، بالاترین کیفیت پروتئین و حداقل میزان لاکتوز هستند.
کازئین معمولا به 3 شکل وجود دارد، کازئینات کلسیم، کازئین میسلی، و پروتئین شیر ایزوله. ارزش بیولوژیک کازئین نسبت به پروتئین وی بصورت 70 به 100 است، اما پروتئین شیر ایزوله دارای ارزش بیولوژیکی بالای 90 است. اگر از روش PDCAAS، یک روش بسیار مدرن برای تعیین کیفیت پروتئین استفاده شود، هر سه این اشکال (یعنی کازئین میسلی، وی و شیر) دارای پایه کیفیتی یکسان هستند.
مطالعاتی که درباره مقایسه پروتئین وی با پروتئین ایزوله شیر در هنگام تمرین های سخت و سنگین صورت گرفته نشان می دهد که پروتئین وی واکنش آنابولیک بسیار قوی تری را در زمان تمرین در پی دارد. با این حال زمانی که پروتئین ایزوله شیر پس از مدت طولانی تر و در دیگر ساعات روز وارد جریان خون می شود، نیروی حاصل تقریبا دوبرابر پروتئین وی خواهد بود. دلیل این موضوع این است که علیرغم اینکه وی سنتز و تولید پروتئین را در کوتاه مدت بسیار بیشر از کازئین تحریک می کند، اما کازئین باعث آزادسازی پایدار آمینواسیدها و جلوگیری از تحلیل ماهیچه ها در یک دوره زمانی بسیار طولانی تری خواهد شد. این خصوصیات باعث شده است که پروتئین وی انتخاب ایده آل برای ساعات تمرینی و پروتئین ایزوله شیر انتخاب مناسب برای ساعات دیگر شبانه روز باشد، بخصوص برای ساعاتی که قرار است وعده غذایی نداشته باشیم، به عنوان مثال پیش از خواب.

کازئین میسلی
یک منبع پروتئین غنی، با قابلیت جذب بسیار آهسته در دستگاه گوارش، که برای مدت بسیار طولانی تر و در زمانی که پروتئین وی دیگر در جریان خون حضور ندارد به تغذیه عضلات شما خواهد پرداخت. در حقیقت مطالعاتی که بر روی شکل کامل و آسیب ندیده پروتئین کازئین ایزوله انجام گرفته نشان می دهد که این پروتئین برای بیش از 7 ساعت سطح آمینواسیدها را بصورت پایدار بالا نگه می دارد. همچنین ثابت شده است که این پروتئین تاثیر ضد کاتابولیک بسیار قوی دارد که با پروتئین زود جذب وی قابل مقایسه نیست. در واقع از نظر تعادل پروتئین خالص نسبت به پروتئین وی، تاثیرات مثبت بسیار بیشری دارد.
با وجود اینکه پروتئین وی سنتز و تولید پروتئین را به میزان بسیار زیادی، بسیار بیشتر از کازئین در پی دارد، اما دانشمندان متوجه شده اند که کازئین میسلی نقش بسیار مهم تری در جلوگیری از تحلیل و شکست عضلات بازی می کند.
در حقیقت، تحقیقات بیشتر در این زمینه نشان می دهد که آزادسازی آهسته و پایدار آمینواسیدها توسط پروتئین کازئین میسلی می تواند باعث یک توزیع زمان بندی شده متناسب و پایدار آمینو اسیدها در سطح جریان خون برای مدت 7 ساعت پس از مصرف گردد.
کازئین میسلی یک شکل طبیعی و بدون تغییر از کازئینی است که در شیر یافت می شود. این پروتئین با استفاده از روش اولترافیلتریزاسیون و بدون استفاده از مواد شیمیایی از شیر جدا شده که همین موضوع باعث افزایش مقدار پپتاید های بیواکتیو شیر می شود که علاوه بر بهبود ساخت توده های عضلانی باعث تقویت کارکردهای سیستم ایمنی بدن نیز خواهد شد. یکی از خصوصیات کازئین میسلی این است که این پروتئین می تواند در معده به شکل ژل درآید. این موضوع باعث می شود که آزادسازی آمینو اسیدهای کازئین در جریان خون به شکل تدریجی و پایدار صورت پذیرد. این خصوصیت کازئین میسلی را به یک انتخاب ایده آل به عنوان یک پروتئین آنتی کاتابولیک با تاثیر پایدار و طولانی مدت تبدیل کرده است.

پروتئین ایزوله تخم مرغ (آلبومین تخم مرغ)
پروتئین ایزوله تخم مرغ منبع غنی از آمینو اسیدهای مقاوم به سولفات است که به طرق مختلف ترمیم سلولی را بهبود می بخشند. این آمینو اسیدها که به نام “اهدا کننده متیل” نیز شناخته می شوند، می توانند به شکل گیری متیونین کمک کنند. متیونین اولین آمینو اسیدی در شروع فرایند تولید سلول های تازه و جدید است و بنابراین برای استفاده بهینه بدن از پروتئین ها کاملا ضروری است.
متخصصین تغذیه از تخم مرغ به عنوان استاندارد طلایی در زمینه کیفیت پروتئین یاد می کنند. تخم مرغ همه 8 آمینو اسید ضروری (انواعی از امینواسید که بدن ما قادر به ساختنشان از مواد دیگر نیست) را در خود جای داده است و از نظر مجموع سطح آمینواسید ها بسیار غنی است، بخصوص آمینو های حاوی سولفات که اهمیت بسیار زیادی دارند. تخم مرغ همچنین به آسانی هضم و جذب می شود. تخم مرغ همچنین به عنوان یک منبع پروتئین بدون لاکتوز معمولا برای افرادی که با لبنیات مشکلات گوارشی دارند انتخاب مناسبتری است. به این دلایل و همینطور دلایل بی شمار دیگر، تخم مرغ از ابتدای پیدایش ورزش بدنسازی یکی از اصلی ترین مواد غذایی در رژیم غذایی بدنسازان بوده است.
پروتئین تخم مرغ به دلیل الگوی آمینو اسید هایش و اینکه تقریبا تمامی نیازهای رشد در بدن انسان را پوشش می دهد به عنوان یکی از کامل ترین منابع پروتئین شناخته می شود. امتیاز کیفی شیمیایی یک پروتئین بر اساس ترکیب امینو اسید های آن تعیین می شود. ترکیب آمینو اسیدهایی که در تخم مرغ وجود دارند با داشتن بالاترین کیفیت به عنوان بهترین ترکیب برای رشد عضلات شناخته شده اند و به این ترتیب پروتئین تخم مرغ نمره 100 را دریافت کرده است.

پودر بذر کتان ارگانیک
مطالعات صورت گرفته نشان داده است که بذر کتان منبع عالی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا3 و امگا9 است. این ماده همچنین مانند منیزیم، فولیک، ویتامین ب6، منگنز، فسفر، لسیتین، زینک و مس منبع خوبی از فیبر خوراکی و همچنین پروتئین است.

بذر کتان به عنوان یک چربی خوب
بذر کتان غنی ترین منبع اسید لینولنیک در دنیا است و همچنین در مورد اسید لینولنیک نیز بسیار غنی است. هر دو این اسید ها به عنوان اسیدهای چرب ضروری یا روغن های امگا3 و امگا6 شناخته شده هستند. بذر کتان سرشار از اسیدهای چربی است که بدن ما به شدت به آن ها نیاز دارد ولی خودش توان تولید آن ها را ندارد.

بروملین
بروملین ترکیبی از آنزیم های هضم پروتئین (پروتئولیتیک) است که در میوه آناناس وجود دارند. آناناس میوه ای است که برای قرن های متمادی در آمریکای جنوبی و مرکزی برای درمان سوء هاضمه بکار می رفته است. بروملین که از ریشه و عصاره میوه آناناس بدست می آید برای اولین بار در اواخر صده 1800 از گیاه آناناس استخراج شد.
بروملین یکی از اعضای گروه آنزیم های پروتئولیتیک است که به هضم پروتئین کمک می کند و در ریشه و میوه آناناس وجود دارد. این ماده از طریق روش فیلتراسیون، که روشی ایمن و کارآمد است از گیاه آناناس استخراج می شود.

فواید بروملین:
بروملین از طریق شکستن پروتئین ها و آسان سازی حرکت مواد غذایی درون سیستم گوارش به هضم بهتر غذا کمک می کند.

طریقه مصرف مگنوم کواترو به پیشنهاد شرکت سازنده :

Servings Recommendation

Servings Schedule

Weight (lbs)

Servings Per Day

Time of Day

Rank of Importance

90

1.5

Post-Workout

1

110

2

Breakfast

2

130

2.5

Before Bed

3

150

3

Pre-Workout

4

170

3.5

 190+

4+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ترجمه از :

http://www.hardmagnum.com

 

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
به اشتراک بگذارید