مگنوم اسید

مگنوم اسید یک ایزومر چرب با استاندارد دارویی

مگنوم اسید یک ایزومر چرب با استاندارد دارویی است که نشانه گرفتن چربی های انباشته شده در نقاط مختلف بدن طراحی شده است. مگنوم اسید دارای یک فرمول علمی است و محتویات آن دارای اثربخشی ثابت شده ای در بالا بردن متابولیسم و تقویت ساخت توده های عضلانی هستند. با غلظت ماده موثر بالای 80 درصد و ترکیبی از هر دو ایزومر موثر CLA، مگنوم اسید با چربی سوزی بسیار سریع و با به ارمغان آوردن لاغری و تناسب در تمام نقاط بدن شما را شگفت زده خواهد کرد.
مگنوم اسید یک انتخاب عالی به عنوان یک مکمل حاوی CLA (اسید لینولئیک مزدوج)است زیرا:

– یک مکمل CLA دارای استاندارد دارویی است

– هر دو ایزومر CLA را در خود جای داده است (عنصر های فعال در CLA)
– دارای خلوص و اثربخشی بسیار بالا است (بین 80 تا 84 درصد در تست های آزمایشگاهی)
– یک مکمل چربی سوز عاری از هرگونه محرک است
– تنها در کمتر از 6 روز لاغرتر بنظر خواهید رسید

چرا باید از مکمل CLA استفاده کنیم؟
اسید لینولئیک مزدوج یا CLA یک اسید چرب ضروری است که به علت خواص متفاوت و شگفت انگیزی که دارد به نام چربی معجزه گر شناخته می شود. اسید لینولئیک در واقع مرسوم ترین اسید چرب اومگا 6 است که بیشتر در چربی های گیاهی و در مقادیر بسیار کم در سایر چربی ها و غذاها یافت می شود. 28 نوع مختلف از فرم های CLA وجود دارد اما مهم ترین آن ها شامل دو ایزومر شناخته شده هستند. این ایزومرها Cis-9,trans-11 و Cis-12,trans-10 نام دارند. این ایزومر ها در غذاهای مختلفی یافت می شوند. CLA ها در واقع اسیدهای چرب ترانس هستند اما نباید آن ها را با اسید های چرب ترانس صنعتی اشتباه گرفت.
در مطالعات علمی ثابت شده است که این اسید می تواند چربی بدن را کاهش داده و به رشد بافت های خالص عضلانی کمک کند. اسید لینولئیک مزدوج همچنین به عنوان توزیع کننده مواد مغذی نیز شناخته می شود، به این معنی که CLA به انتقال و توزیع مواد مغذی در بدن کمک می کند. CLA طوری برنامه ریزی می کند که مواد مغذی به نقاطی از بدن که بیشترین نیاز را به آن ها دارند فرستاده شوند.
آزمایش ها و مطالعات جامع بسیار زیادی بر روی CLA انجام گرفته است. در واقع CLA یکی از مطالعه شده ترین مکمل های لاغری موجود در بازار است. در برخی از این مطالعات نشان داده شده است که CLA می تواند تاثیر چشمگیری در چربی سوزی در انسان داشته باشد. در برخی دیگر تاثیر آن بر روی ترکیب و فرم بدنی به همراه کاهش ذخایر چربی مورد تایید قرار گرفته و در آخر در برخی آزمایش ها افزایش توده عضلانی مشاهده شده است. در سایر مطالعات نقش چربی سوزی CLA کم و یا بسیار ملایم توصیف شده است. اما به هر حال تمامی مطالعات و آزمایش ها بر روی این نکته تاکید دارند که CLA طبیعی موجود در غذا برای بدن ما مفید است. همچنین مشخص شده است که بیشترین تاثیر CLA به دلیل داشتن دو ایزومر ذکر شده است که بیشترین تاثیر را در بین ایزومر های اسید لینولئیک
دارند.
یک مکمل CLA خوب باید نتایج زیر را برای ما فراهم کند:
– یافتن بزرگترین ذخایر و انبارهای چربی در بدن ما و شل کردن چربی های ذخیره شده در آن ها
– بالا بردن و سرعت دادن به سوخت و ساز برای سوزاندن چربی ها و دیگر کالری های دریافتی
– تقویت و بهبود سیستم دفاعی بدن
– تقویت و حمایت از اندام ها و کارکردهای حیاتی بدن
– کمک به جذب هرچه بهتر پروتئین در بدن

مگنوم اسید برای افرادی مناسب است که:
– در حال تلاش برای افزایش حجم توده عضلانی و بهبود ترکیب بدن خود هستند
– در حال تلاش برای کوچک کردن شکم، باسن و یا ران های خود هستند
– در حال تلاش برای کم کردن از ذخایر کلی چربی در بدن خود هستند
– در حال تلاش برای بهبود رژیم غذایی و سبک زندگی سالم تر هستند
– بدنسازان، ورزشکاران زیبایی اندام و سایر ورزشکاران

ایزومر های خالص CLA با استاندارد دارویی
اسید لینولئیک مزدوج 1700 میلی گرم
در فرمول و ترکیب های مگنوم اسید تنها از موثرترین و فعال ترین ایزومر های CLA که از نظر متابولیکی بسیار فعال به شمار می روند استفاده شده است. این ایزومرها شامل: Cis-9,trans-11 و Cis-12,trans-10 هستند.
این ایزومرهای بسیار قدرتمند توانایی جلوگیری از انباشت چربی در نقاط مختلف بدن و افزایش اکسایش چربی در هنگام خواب را دارا هستند. این ایزومرها همچنین می توانند به عنوان کاتالیزوری برای عضله سازی عمل کنند و به این ترتیب سرعت ساخته شدن ماهیچه ها و عضلات را بالا ببرند.
مگنوم اسید موارد ذکر شده را از طریق چندین مکانیزم به سرانجام می رساند:
1. کاهش فعالیت آنزیم های ذخیره ساز چربی. در واقع مگنوم اسید از ورود چربی ها به داخل سلول های چربی جلوگیری می کند که این کارکرد مانع از رشد این سلول ها شده و از بزرگ و چگال شدن آن ها جلوگیری می کند.
2. افزایش مصرف کالری های ورودی، در صورت مصرف مداوم. تحقیقات نشان داده است که CLA قابلیت افزایش سطح نوراپى نفرین را دارد. نوراپى نفرین یکی از قدرتمند ترین هورمون های چربی سوز درون بدن انسان است.
3. کاهش احساس گرسنگی بیش از حد و تقویت حس سیری. این موضوع می تواند به شما در پایبند ماندن به رژیم غذایی تان کمک کرده و در نهایت باعث شود تا نتایج رژیم چربی سوزی شما بهبود پیدا کند.

نتایج ملموس پس از مصرف مگنوم اسید چقدر سریع اتفاق می افتند؟
اگر شما مگنوم اسید را به درستی و به همان اندازه که در راهنمای دوز پیشنهادی مکمل ذکر شده است (6 کپسول در روز و بر روی معده خالی) مصرف کنید، در حدود مدت دو هفته شاهد نتایج ملموس و قابل مشاهده خواهید بود. با این وجود در مورد بسیاری از مصرف کننده ها و ورزشکاران که از این مکمل استفاده کرده اند، از همان هفته اول شاهد تغییر در شکم و باسن خود بودند.

نحوه و میزان مصرف به ادعای شرکت سازنده:
برای گرفتن نتایج بهینه: 2 کپسول ژلاتینی، 5 دقیقه پیش از صبحانه، 2 کپسول ژلاتینی 5 دقیقه پیش از نهار و 2 کپسول ژلاتینی 5دقیقه پیش از شام مصرف کنید. اگر یک وعده مصرفی مگنوم اسید را فراموش کردید، در وعده بعدی دوبرابر دوز پیشنهادی را مصرف کنید. این موضوع بسیار مهم و حیاتی است که حتما 6 کپسول مگنوم اسید را در طول روز استفاده کنید، بنابراین اگر وعده ای را فراموش کردید وعده بعدی را دو برابر کنید.
مگنوم اسید عاری از هرگونه محرک است، بنابراین در خواب شما اختلالی ایجاد نخواهد کرد و مشکلی برای مصرف مگنوم اسید در زمان های نزدیک به ساعت خواب و استراحت وجود ندارد.

منبع : ترجمه از
http://www.hardmagnum.com/product/acid

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  1/5]
به اشتراک بگذارید