جینکگو پلاس فور اور

معرفی مکمل جینکگو پلاس Forever Ginkgo Plus

ترکیب اصلی جینکگو پلاس فور اور : عصاره برگ گیاه ژینکو بیلوبا یا درخت شجرالمعبد یا چهل سکه

افزایش خون رسانی به مغز و تقویت مویرگها – باعث تقویت حافظه شده – داروی Fo-ti با خاصیت ضد پیری

 مکمل غذایی جینکگو پلاس Forever Ginkgo Plus ترکیبی منحصر به فرد از چهار گیاه چینی است. این مکمل غذایی برای تقویت حافظه، تمرکز حواس، افزایش گردش خون، بهبود آلزایمر، آسم و سرمازدگی است. این محصول یک ترکیب فرمول شده از 4 گیاه باستانی شناخته شده چین است که اثر یکدیگر را تقویت یا سینرژیک می کنند.

تذکر مهم: قسمت مورد استفاده جینکوبیلوبا برگ های آن میباشد. فرآورده های تهیه شده از برگ درخت باید حداقل حاوی 24 درصد گلیکوزیدفلاوون و 6 درصد لاکتون ترپن باشند تا حداکثر فایده را داشته باشد. دو ترکیب اصلی برگ های جینکگو بیلوبا ماده فلاونوئیدها و ترپنوئیدها هستند. اگر برچسب محتویات مکمل غذایی فوراور جینکگو پلاس فوراور را بخوانید متوجه می شوید که دارای این ترکیبات است.

۱. درخت جینکگو بیلوبا بیش از ۲۰۰ میلیون سال است که قدمت دارد. اما دلیل محبوبیت و شهرت امروزی آن اثرات مثبت گیاه روی سیستم اعصاب مرکزی و خاصیت تقویت حافظه در افراد که از اشکال تروما (ضربه به سر) رنج می برند می باشد. آزمایشات نشان دهنده تأثیر مثبت جینکگو بیلوبا بر روی فراموشی های خفیف و بیماری آلزایمر است به طوری که مصرف آن حافظه و تمرکز را افزایش می دهد. این خاصیت جینکگو بیلوبا در مبتلایان به این بیماری ها می تواند سودمند واقع شود.

۲.مغز را تحریک کرده و تنظیم می کند: گیاه جینکگو بیلوبا به خاطر افزایش گردش خون مغز و بنابراین افزایش اکسیژن رسانی و مواد موجود در سلول های مغزی که توسط عصاره موجود در برگ های جینکگو بیلوبا ایجاد می شود،نتایج فوق العاده ای در مقابله با گروهی از اختلالات مربوط به مغز و سلامت ذهنی نشان داده است.

۳. مشکلات مربوط به گردش خون: هر زمان که مشکلات عدم گردش مناسب خون در مغز وجود دارد، جینکگو بیلوبا کمک بسیاری به شخص می کند و مشکلات مربوط به آمبولیسم و انفارکتوس مغزی و همچنین ترومبوز را حل می کند.جینکگو بیلوبا رگ ها را متسع کرده و باعث می شود که خون بیشتری گردش کند.

۴. اختلال حافظه و تمرکز ذهنی: جینکگو بیلوبا یکی از معمول ترین روش های خانگی برای بهبود علائم اختلال حافظه و تمرکز ذهنی است. جینکگو بیلوبا اکسیژن بیشتری به مغز می رساند و به تمرکز کمک می کند و بدین ترتیب به فردی که تمرکز در فعالیتهایش کاهش یافته یاری می رساند. به ویژه ثابت شده است که برای بزرگسالان دارای این اختلال مفید است.

۵. بیماری آلزایمر ( زوال عقلی ): شماری از مطالعات ثابت کرده است که مصرف روزانه جینکگو پلاس باعث افزایش قابل ملاحظه در حافظه و فعالیت نورون های مغز می شود اخیرا ثابت شده است که جینکگو بیلوبا به افراد دارای این بیماری صدمه ای نمی زند بلکه بهبودی نیز ارائه می دهد.

۶. بیماری آسم : دارو شناسی مدرن در چین فوائد جینکگو بیلوبا را در بهبود آسم برونشی و برونشیت مزمن متذکر می شود.علت ایجاد این حالت اثرات ناشی از اجزا فعال جینکگو بیلوبا در بهتر شدن تنگی برونش ها می باشد.

٧. اندام های شنوایی نسبت به نبود اکسیژن فوق العاده حساس هستند.ثابت شده است که جینکگو بیلوبا محرکی عالی برای گردش خون و بنابراین اکسیژن رسانی به اندام های شنوایی است و در نتیجه افرادی که از کاهش شنوایی رنج می برند،شنوایی را بهبود می بخشد.

ترکیب اصلی جینکگو پلاس فور اور : عصاره برگ گیاه ژینکو بیلوبا یا درخت شجرالمعبد یا چهل سکه

ترکیبات دیگر : شامل گیاهان چینی نیرو بخش برای افزایش فواید Ginkgo Biloba شامل Ganoderma بدست آمده از قارچ Reishi ، دانه Schisandra و داروی Fo-ti با خاصیت ضد پیری

  • روش مصرف:هروعده یک قرص دو وعده در روز
  • درصورت بارداری  شیردهی یا ابتلا به هرنوع بیماری قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
  • مصرف این قرص برای کودکان توصیه نمی شود.
  • محتوی: ۶۰ قرص
  • کدمحصول:73

Forever Ginkgo Plus®

Ginkgo has been shown to increase circulation of blood to the brain, making it a remarkable “brain tonic.” Forever Ginkgo Plus® is a unique blend of four Chinese plants.

Forever Ginkgo Plus® is a unique blend of four Chinese plants. Ginkgo Biloba leaf extract, its chief ingredient, is combined with the powerful Chinese herbs of Ganoderma from Reishi mushrooms, Schisandra berries and cured Fo-ti.

60 tablet bottle

http://foreverliving.com

http://iranshop.biz

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید