مصرف قرص دامیانا به صورت خوراکی و از طریق دهان به عنوان فستویو و  برای درمان اختلات جنسی و ناراحتی های معده مثل دیسپپی بیرون روی یبوست و بهبود علایم یایسگی و سندروم پیش از قاعده گی مورد استفاده قرارمیگیرد.

قرص damiana چیست؟ و استفاده از آن چه فوایدی دارد؟

مصرف قرص دامیانا به صورت خوراکی و از طریق دهان به عنوان فستویو و  برای درمان اختلات جنسی و ناراحتی های معده مثل دیسپپی بیرون روی یبوست و بهبود علایم یایسگی و سندروم پیش از قاعده گی مورد استفاده قرارمیگیرد.
قرص Damiana

 

فواید استفاده از Damiana

معمولا مصرف قرص damiana به صورت خوراکی و از طریق دهان به عنوان فستویو و  برای درمان اختلالات جنسی و ناراحتی های معده مثل دیسپپی بیرون روی یبوست و بهبود علایم یائسگی و سندروم پیش از قاعدگی و آسم، زکام، سرگیجه، تقویت سوی چشم، پارکینسون، مورد استفاده قرارمیگیرد.

مطالعات علمی نشان داده که شرایط استفاده از این قرص بسیار کمیاب است.
این قرص دارای ترکیبات حاوی مواد شیمایی است و امکان دارد بر روی سیستم عصبی و عملکرد مغز تاثیر بگذارد و باعث انتقال بهتر و ساده‌تر پیام‌های عصبی در سرتاسر بدن شود.

ترکیب قرص damiana با ال ارژننین جنسینگ امریکایی و جنسینگ ginko,panacea و ویتامین های معدنی باعث رضایت جنسی و رضایت ارگاسم و بهبودی ناراحتی واژن دربانوان میشود.
و در آقایان باعث کاهش مشکلات نعوظ و رضایت بخشی از عملکرد خود درحین نعوظ میشود.

درمورد کاهش ورزن تحقیقات نشان داده که ترکیب قرص damiana با guarana ممکن است باعث کاهش وزن شود.اما به طور معمول این قرص باعث کاهش سردرد ، بهبود افسردگی و ناراحتی های معده و درمان یبوست وتقویت قوای جنسی میشود.

آسم، زکام، سرگیجه، تقویت سوی چشم، پارکینسون، برای بزرگ کردن سینه‌ها کاربرد دارد، متعادل کننده هورمون‌های زنانه و محرک ملایم بوده، عملکردها و ظرفیت‌های جنسی را بازمی‌گرداند.

طریقه مصرف قرص Damiana

از ساقه و برگ این گیاه می توانید دمنوشی تهیه کرده و میل کنید . بدین منظور کافی است ، آب جوش را روی ساقه و برگ خشک این گیاه بریزید آنگاه اجازه دهید به مدت ۱۰ الی ۱۵ روی حرارت غیر مستقیم دم بکشد . سپس صاف کرده و میل کنید .

برای قرص damiana دوز مصرفی خاصی در درست نیست اما مصرف بیش از ۲۰۰گرم آن باعث مسمویت خواهد شد.

بهتر است  از این قرص در دوران بارداری مورد استفاده قرارنگیرد.

زنان باردار و شیرده بهتر است با مشورت پزشک مصرف کنند .
کسانی هم که به سرطان سینه مبتلا هستند از دامیانا مصرف نکنند .
و در مورد افراد دیابتی به علت تاثیر  این قرص بروی قندخون باید در زمان مصرف حتما کنترلهای ویژه ای روی قندخون خود داشته باشند.
اگر عمل جراحی ای پیش رودارید حتما دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف  این قرص را متوقف کنید.
لازم به ذکراست که مصرف  این قرص بستگی به سن وسلامت فرد دارد.

معرفی گیاه Damiana و ترکیبات آن

این گیاه طبع تند، تلخ، گرم و خشک دارد این گیاه دارای برگ‌هایی به رنگ سبز کمرنگ که در سطح بالایی برگ صاف و بدون کرک و در سطح پایینی چندین کرک متراکم بر روی رگبرگ میانی وجود دارد؛ و دارای گل‌های متعدد و کوچک و به رنگ زرد می‌باشد که به میوه‌هایی کوچک با رایحه‌ای شیرین (شبیه انجیر) تبدیل می‌شود.

و به صورت تنتور ، عصاره ،چای ، کپسول ، قرص و یا تزریق مورد استفاده قرار میگیرد.

 

هشدار

از آنجایی که دامیانا می‌تواند به مخاط مجرای ادراری آسیب برساند استفاده مداوم از آن توصیه نمی‌شود. مصرف زیاد دامیانا به کبد آسیب می‌رساند لذا در صورت ابتلا به بیماری‌های مجاری ادرار یا بیماری کبد از مصرف آن پرهیز کنید.

 

((شواهد حاکی براین است که Damiana  اثرات آرام بخشی شبیه به ماری جوانا دارد ودربسیاری ازکشورها مصرف آن قانونی است.))
(گاهی مصرف این قرص مثل دخانیات میباشد.)

 

گیاه Daminia

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  2/5]
به اشتراک بگذارید