فرمولاین ال formoline L112

فرمولاین ال formoline L112 چربی سوز غیر مستقیم و دافع آن از بدن

 فرمولاین ال formoline L112 برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد. ساختار شیمیایی این ماده به گونه ای است که باعث کاهش جذب چربی ها می شود.  فرمولاین ال formoline L112 با کم کردن جذب چربی جلوی اضافه وزن را می گیرد و همچنین بدن را بر آن می دارد تا چربی های خود را بسوزاند. این یک مکمل چربی سوز مستقیم نیست و مکانیسم مشابهی همچون قهوه سبز که باعث افزایش متابولیسم میگردند ندارد. پس می توان گفت  فرمولاین ال formoline L112 زمانی مفید است که فرد نمی تواند رژیم غذایی خاصی را رعایت کند. اگر کسی دارای اراده است و می تواند رژیمی بگیرد که در آن چربی به حداقل می رسد، نیازی به استفاده از این قرص ندارد. قرص فرمولاین دارای فرمولاسیون ویژه است. ماده موثر موجود در L112، فیبر پلی گلوکوزامین است. پلی گلوکزامین یک فیبر خوراکی است که تمایل بالایی برای اتصال به چربی دارد. این فیبر غیر قابل هضم با منشاء طبیعی است و از پوشش سخت پوستان تهیه شده است. پلی گلوکوزامین به چربی غذا در دستگاه گوارش متصل شده و از جذب آن جلوگیری می کند و به همراه چربی متصل به آن به صورت طبیعی از بدن دفع می شود و بدین ترتیب کالری دریافتی از مواد غذایی مصرف شده را کاهش می دهد. همچنین استفاده کننده از این قرص حس سیری خواهد داشت. پلی‌گلوکزامین، یک کیتوزان با وزن مولکولی کم در ترکیب با میزان مشخصی ویتامین C و اسید تارتاریک است. یک مطالعه روی موش‌های آزمایشگاهی دریافت‌کننده رژیم لاغری استاندارد یا رژیم لاغری شامل 1 تا 2 درصد پلی‌گلوکزامین برای مدت 9 هفته انجام شد. در پایان مطالعه افزایش وزن بدن در گروه کنترل، 234 گرم؛ در موش‌های دریافت‌کننده 1درصد پلی‌گلوکزامین در رژیم غذایی، 233 گرم و در موش‌های دریافت‌کننده 2 درصد پلی‌گلوکزامین، 206 گرم بود بنابراین پس از گذشت 9هفته، میزان افزایش وزن در گروه دریافت‌کننده 2 درصد پلی‌گلوکزامین با سایر گروه‌ها تفاوت داشت. از این مطالعه چنین نتیجه‌گیری شد که پلی‌گلوکزامین در کاهش وزن موثر است. مطالعه‌ای دوسوکور نیز روی دو گروه 30نفری از بیماران 25 تا 59 ساله، برای بررسی اثربخشی پلی‌گلوکزامین در کاهش وزن انجام شد. قرص‌های حاوی پلی‌گلوکزامین (2 گرم در روز) یا دارونما برای یک دوره 4 ماهه همراه توصیه به فعالیت بدنی برای این بیماران تجویز شد. میزان کالری دریافتی، فشارخون، سطوح کلسترول LDLوHDL، میزان قند و تری‌گلیسرید خون قبل و بعد از درمان اندازه‌گیری شد. هر دو گروه میزان دریافت کالری مشابهی داشتند. در گروه دریافت‌کننده پلی‌گلوکزامین در مقایسه با گروه تحت درمان با دارونما، کاهش قابل‌توجهی در وزن بدن، دور کمر، سطح کلسترول LDL خون و تری‌گلیسرید مشاهده شد.

عوارض بسیار کم گزارش شده: پلی گلوکوزامین یک فیبر خوراکی است که تمایل بالایی برای اتصال به چربی دارد . این فیبر غیر قابل هضم است و از پوشش سخت‌پوستان تهیه می‌شود. این محصول برخلاف بسیاری از داروهای لاغری (مانند داروهایی که متابولیسم بدن را تغییر می‌دهند یا داروهایی که روی اعصاب تاثیر می‌گذارند یا مهارکننده‌های لیپاز )، سلامت کبد و کلیه را به خطر نمی‌اندازد.

تنها عوارض ذکر شده، احتمال آلرژی به پوشش سخت‌پوستان است که بسیار نادر و حدود 002/0 درصد گزارش شده است.

نحوه مصرف : برای افرادی با هدف کاهش وزن، 2 عدد در روز و برای افرادی برا حفظ وزن تنها یک عدد در روز کفایت میکند. احتیاط : در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

ترکیبات: متشکل از B-1,4 پلیمر Dـگلوکز آمین و N-acetyl-D-glucosamoine تهیه شده از پوسته سخت پوستان و سلولز گیاهی – ویتامین ث -تارتاریک اسید- سیلیکون دی اکسید و استارات منیزیم گیاهی.

منبع :

پایگاه اطلاع رسانی دارو غذا

myfitroad

 

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
به اشتراک بگذارید