بیو گرو BIO-GRO

بیو گرو BIO-GRO

بیو گرو BIO-GRO یک ”تغییر دهنده بازی” واقعی از شرکت iSatori می باشد. اولین شرکتی که نسل جدیدی از مکمل ها را با نام Bio-Active Peptide بیو پپتیدهای فعال (ترکیبی از آمینو اسیدها) معرفی می کند. می توانید بیو گرو BIO-GRO را مانند ”کود برای عضله هایتان” در نظر بگیرید. تا امروز چنین محصولی در مکمل های ورزشی وجود نداشته است. این یک نوع جدید است که کاربردش، ساخت و حمایت عضله می باشد.

 iSatori طراحی و مهندسی سفارشی و حق امتیاز اولین Bio-Active Peptide را که فقط در  بیو گرو BIO-GRO یافت میشود دارد. این ماده شامل نسبت های دقیقی از پپتایدهای سرشار از پرولین(PRPها);عوامل رشد(IgF, TGF beta-2, EGF, PDGF);پادزهرها(IgG, IgA);لاکتوفرین;و Fibroblast-GF است. این BAP ها، با یک تاثیر فرا فیزیولوژیکی به بدن علامت می دهند تا فرآیند طبیعی سوخت و ساز پروتئینش را تقویت و از حجم عضلات پشتیبانی کند و پس از تمرینات سنگین سریع تر بازیابی یا ریکاوری شود. تمام این مزایا بیشتر از حد معمولی که شما قادر به انجام آن هستید اتفاق می افتد و مهم نیست چقدر پروتئین مصرف می کنید.

بیو گرو BIO-GRO

Bio-Active Peptide ها چه هستند؟ Bio-Active Peptide های مهندسی شده (یا BAPها) که فقط در بیو گرو BIO-GRO یافت می شوند از یک روش تولیدی قدرتمند استفاده می کنند, که به موجب آن قطعات پروتئین جدا شده از بالاترین درجه  bovine colostrums استخراج می شوند, که سپس با گریز از مرکز و غلظت کم تبدیل می شوند تا به فرمی با وزن مولکولی کم, به شکل پودر در دسترس که غلظت bio-active دقیقی دارند تبدیل شوند.

مزایای استفاده از بیو گرو BIO-GRO 

غلظت بیشتر :شکل غلیظ تری از Bio-Active Peptide ها در مقایسه با پودرهای پروتئینی معمول به معنی هزینه ی کمتر برای شماست. این به خاطر یک اسکوپ کوچک(۱٫۵ گرمی) از بیو گرو BIO-GRO  می باشد که شامل bio – active هایی معادل با ۲۵ گرم از پروتئین آب پنیر غلیظ است. این باعث می شود که بیو گرو BIO-GRO نسبت به یک نوبت مصرف پودر پروتئین آب پنیر معمولی تقریبا نصف قیمت باشد.

راحتی بیشتر : بر خلاف قرص های بزرگ و پودرهای چاشنی دار، بیو گرو BIO-GRO به فرم نرمال خود یک پودر بی افزودنی (بی مزه) است که ذاتا بی مزه است. بنابراین به خوبی در آب حل نمی شود. ولی به راحتی با هر چیز دیگری مخلوط می شود – از مخلوط پروتئین گرفته تا نوشیدنی آمینوی پس از تمرین – و حتی در مواد غذایی نرم مانند ماست,دسر یا شوربا و غیره.
تحقیق علمی بیشتر: بیش از ۳۲ مطالعه ی بالینی منتشر شده از سال ۱۹۹۰ – ۲۰۱۱ وجود دارند که مزایای مواد غذایی اصلی در بیو گرو BIO-GRO و تاثیرات مثبت مواد غذایی اصلی درون آن را که شامل پشتیبانی از حجم عضله، عملکرد بازیابی نیرو و عملکرد سیستم ایمنی و دیگر مزایا می باشند بیان می کند. مهمتر از آن، این مطالعات بیشتر مخصوص ورزشکاران آموزش دیده و شرکت کنندگانی است که به طور رسمی در مقایسه با افراد آموزش ندیده تاثیرات مثبت کمتری نشان می دهند.
نظرات متخصصان بیشتر : تا امروز هیچ مکملی وجود ندارد که متخصصان دکترای غذایی ورزشی به صورت مستقل علم و تاثیراتی که مواد غذایی اصلی در بیو گرو BIO-GRO  را پشتیبانی می کنند، داشته باشد. در این افراد چنین اسم های مشهوری به چشم می خورد که عبارتند از: Chris Lockwood, PhD; Jeffrey Stout, PhD; Jay Hoffman, PhD; and David Sandler, ABD-PhD.
بیشترین کیفیت و مواد مردود آزمایش شده : چون isatori منابع داخلی مواد غذایی ما را کنترل می کند و اولین Bio-Active Peptide های میکرو – غلظت,با وزن مولکولی کم که در بیو گرو BIO-GRO  یافت می شوند را طراحی و مهندسی کرده است، می توانید با اطمینان خاطر کامل به کیفیت و پایداری این محصول اعتماد کنید بهتر از آن، هر بسته از محصول آزمایش شده و از اینکه هیچ مواد ممنوعی در آنها وجود ندارد اطمینان حاصل شده است. از طریق آگاهی انتخاب ((Informed Choice™))و دارای گواهی های GRAS، HALAL، KOSHER است و در محیط مطمئن GMP (روش تولیدی خوب) در خود آمریکا تولید شده است.

بیو گرو BIO-GRO

چه کسانی باید از بیو گرو BIO-GRO  استفاده کنند؟

بیو گرو BIO-GRO باید توسط هر کسی که میخواهد حجم عضله ی بیشتری ایجاد کرده و نگه دارد  و در ورزش یا تمرین بهبود در بازیابی اش داشته باشد استفاده شود. که این شامل بدنسازان، تناسب اندام کاران و رقیبان بدنسازی است. همچنین رقیبان ورزشی در هر رشته ای، چه دانشگاهی،چه حرفه ای و یا حتی فراغت، یا در کل هر کسی که مصرف مقادیر زیاد پروتئین در یک روز را سخت (یا هزینه بر) می داند و استفاده از یک فرم غلیظ تر از bio – activity را که بدن برای تقویت سوخت و ساز پروتئین استفاده می کند به صرفه می داند. هم اکنون بسیاری از بانوان ورزشکار نیز از این مکمل استفاده می کنند. چون بیو گرو BIO-GRO  تقریبا شامل هیچ کالری، چربی و  قندی نیست و برای افراد دارای رژیم و خانم هایی که هم می خواهند کالری و کربوهیدرات کمی مصرف کنند و هم از مزایای bio-active پروتئین برای کمک به نگهداری و رشد بافت های عضله ای استفاده کنند عالی است. بیو گرو BIO-GRO در مقایسه با یک مخلوط پروتئینی با حجم زیاد (۲۵ گرم یا بیشتر) که باعث میشود معده شما احساس سنگینی و پر بودن از گاز کند، تنها نیازمند یک اسکوپ کوچک (۱٫۵ گرمی) است. علاوه بر این، سازندگان این محصول مدعی هستند که بیو گرو BIO-GRO از یک منبع طبیعی استخراج شده و مصرفش برای هر کسی بی خطر است چون خالی از هر گونه مواد ممنوعه است

چگونگی استفاده از بیو گرو BIO-GRO به ادعای شرکت سازنده :

بیو گرو BIO-GRO هم به صورت پودر های بدون طعم و هم کپسول می باشد که مصرف آن ساده است. برای نوع پودری آن،۲ تا ۳ قاشق را دو بار در روز با مایعی مانند مخلوط پروتئین، مخلوط کنید. پس از تمرین با نوشیدنی آمینویی ترکیب کرده به صورت همزده یا نزده،  آن را مصرف کنید. یا اینکه آن را با غذاهای نرم مانند میان وعده ها، دسر یا ماست ترکیب کنید. می توانید ۵ تا ۷ کپسول را در روز همراه با یک لیوان آب و آمینو مخلوط و پس از تمرین مخلوط پروتئین مصرف کنید. بیو گرو BIO-GRO می تواند هر زمانی با یا بدون غذا مصرف شود.

منبع :

ارشاکو

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید