Brainstorm برین استورم

برین استورم BRAINSTORM چیست؟

برین استورم BRAINSTORM یک محصول جدید با طراحی پیشرفته نوتروپیک برای تقویت حافظه، افزایش خلاقیت، تفکر، استدلال و دیگر کارکردهای شناختی و فکری با استفاده از ترکیبات و مواد کاملا طبیعی است. ثابت شده است که این ترکیب منحصر بفرد از مواد تشکیل دهنده، کارکردهای شناختی-فکری مغز را در ابتدا با افزایش تولید استیل کولین، و سپس با تقویت ارتباط نوترونی بهبود می بخشد. با تقویت و بهبود عملکرد ها و کارایی کلی ذهنی، شما قادر خواهید بود تا از تمامی جنبه های زندگی خود بصورت بهینه استفاده کنید.

ویژگی های برین استورم
– کمک به آرامش و ریلکسیشن بطور موقت
– کمک به بهبود کارکردهای شناختی و فکری در بزرگسالان
– کمک به تقویت حافظه در بزرگسالان
– کمک به بهبود گردش خون پیرامونی
– کمک به کارکردهای ذهنی مانند تمرکز و استقامت ذهنی
– کمک به از بین رفتن موقت نشانه های استرس، مانند خستگی ذهنی و احساس ضعف (به عنوان یک آداپاتوژن)
– کمک به افزایش موقت سطح هوشیاری
– بهبود عملکرد ذهنی بدن بصورت کلی

طول دوره استفاده:
برای استفاده از این محصول برای مدت زمان بیشتر از 8 ماه، با یک متخصص حوزه سلامت مشورت کنید.

دوز پیشنهادی برین استورم برای بزرگسالان:
مقدار مصرف: 4 کپسول در طول روز، یا مقداری که پزشک شما یا متخصص سلامت به شما توصیه کرده است.

هشدارها:
– اگر باردار یا شیرده هستید و یا به فشار خون بالا مبتلا هستید، پیش از مصرف با پزشک یا متخصص سلامت خود در این باره مشورت کنید.
– چنانچه شما تحت درمان های جایگزینی هورمون قرار دارید، و یا از قرص جلوگیری از بارداری، داروهای ضد افسردگی، داروهای کنترل دیابت، داروهای فشار خون بالا و داروهای مرتبط با بیماری صرع استفاده می کنید، پیش از مصرف این محصول حتما با پزشک یا متخصص مشورت کنید.
– اگر دچار علائم و نشانه های غیرطبیعی شدید و این نشانه ها از بین نرفته و یا شدیدتر شد، به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

موارد منع مصرف برین استورم:
– اگر شما از داروها و یا مکمل هایی که بر روی انعقاد خون تاثیر میگذارند استفاده می کنید (مانند رقیق کننده های خون، جایگزین های عامل لخته شدن خون، آستیل سالسیلیک اسید، ایبوپروفن، روغن ماهی، و ویتامین ای) به دلیل اینکه ممکن است خطر خونریزی خود بخود وجود داشته باشد، از این محصول بصورت همزمان استفاده نکنید.
– اگر شما به اختلال دوقطبی یا اختلال بینایی دوقطبی دچار هستید از این محصول استفاده نکنید.
واکنش های آلرژیک شناخته شده:
– اگر دچار بی خوابی یا تحریک پذیری و کج خلقی شدید مصرف محصول را قطع کنید.
– مصرف این محصول ممکن است باعث ناراحتی های گوارشی شود.

ترکیبات و عناصر سازنده برین استورم:

آلفا GPC
آلفا GPC (ال-آلفا گلیسرل فسفوریل کولین) یک عصاره فیتوشیمی طبیعی است که در بعضی از گیاهان یافت می شود. مطالعات بالینی نشان داده است که آلفا GPC بطور طبیعی تولید آستیل کولین در مغز را افزایش می دهد که در نتیجه باعث تقویت حافظه و بهبود کارکردهای یادگیری می شود.

باکوپا مونیری
باکوپا مونیری گیاهی است که برای قرن ها در طب آیورودا استفاده می شده است. آیورودا سیستم زندگی باستانی و درمان طبیعی هندوها است که برای رسیدن به تمامی ظرفیت های ذهنی و فیزیکی بدن انسان تلاش می کند. امروزه مطالعات صورت گرفته نشان داده است که باکوپا مونیری رشد اتصالات انتهای عصب ها را افزایش می دهد، که این موضوع باعث افزایش نرخ ارتباطات بینابینی در سیستم عصبی خواهد شد. مطالعات صورت گرفته همچنین نشان داده است که باکوپا باعث کاهش اضطراب و همینطور تقویت حافظه می شود.

جینکگو بیلوبا
جینکگو بیلوبا گیاهی است که بومی کشور چین بوده و بطور گسترده در طب سنتی چین از قرن پانزدهم میلادی مورد استفاده قرار می گرفته است. مطالعات در این باره ثابت کرده اند که جینکگو می تواند در بهبود کارکردهای شناختی و ذهنی نقش ایفا کند و همینطور باعث رفع نقصان ها در این زمینه شود. همچنین نشان داده شده است که جینکگو گردش خون به سمت سرخرگ های میانی و قدامی درون مغز را افزایش داده و به این ترتیب باعث بهبود و تقویت حافظه خواهد شد.

گابا (پودر گاما آمینو بوتیریک اسید)
گابا یک یک انتقال دهنده پیام های عصبی است که از تکانه های شدید عصبی بین سلول های عصبی در مغز جلوگیری می کند. مکمل گابا باعث کاهش اضطراب، آرام کردن تشنج عصبی، و بهبود کیفیت خواب خواهد شد. با پایین آوردن انتقال تکانه های عصبی بین نورون ها، گابا باعث تاثیرات آرام و ریلکس کننده می شود.

ال-تینین و گوارانا
پائولینیا کاپاناف که به اسم گوارانا نیز شناخته می شود، دانه ای است که ریشه در حوزه مرکزی آمازون دارد. افراد محلی در ابتدا از این دانه به عنوان محرک استفاده می کردند، اما امروزه نشان داده شده است که دارای فواید و ویژگی های فراوانی ازجمله بهبود حالت روانی، بهبود فعالیت های مغز و بهبود سرعت حافظه کوتاه مدت است. ال-تینین یک آمینو اسید غیر رژیمی است که در گیاه کاملیا یافت می شود. این ماده اغلب در انواع چای موجود است. ال-تینین که به عنوان یک عامل آرام بخش و بدون داشتن ویژگی های مسکن شناخته می شود، احساس استرس را کاهش داده و همزمان باعث افزایش توجه و تمرکز می شود. ال-تینین در صورتی که با گوارانا همراه شود باعث تاثیر سینرژیک متقابلی شده که باعث بوجود آمدن انرژی آرام بخشی می شود که باعث افزایش تمرکز و هوشیاری بسیار بهتری از آنچه با مصرف کافئین اتفاق می افتد خواهد شد. این تاثیر بلافاصله و همزمان باعث کاهش عوارض جانبی ناخوشایندی می شود که معمولا در این وضعیت ها اتفاق می افتد. ال-تینین و گوارانا با همکاری هم باعث تولید فرمی پاک و سالم از انرژی می شوند که تاثیر آن برای ساعت ها باقی خواهد ماند.

عصاره ریشه گیاه مورت
رودیولا روزا (گیاه مورت) گیاهی است که به عنوان یک عامل ضد خستگی و ترکیب آداپاتوژن شناخته می شود. مطالعات صورت گرفته نشان داده که رودیولا در کسانی که به مرز خستگی رسیده اند و دچار کمبود انرژی هستند، می تواند کارکرد های ذهنی و شناختی را بهبود ببخشد. این ماده همچنین میتواند بطور چشمگیری اثرات ناشی از خستگی های فیزیکی کوچک ولی ممتد و طولانی مدت را بهبود ببخشد.

ترجمه از :
http://www.athleticalliance.net

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید