تنگی رگ

تنگی رگ و روش های نابودی رسوبات رگ ها

یکی از موثرترین راهها و روشی کارامد برای نابودی رسوبات رگها ، توجه به درمانهای سنتی است. برخی ملکولهای کلسترول و کلسیم که در خون وجود دارند، به دلایلی در دیواره رگها رسوب و بعد از مدتی خاصیت انعطاف‌پذیری رگ‌های خونی را کاهش داده و باعث تنگی رگ شده و فرد را در بعضی شرایط مثل استرس ، فعالیت آنی و گاها ورزش ،با خطر سکته مواجه میکند بنابراین لازم است که بتوانید رگ‌های خونی‌تان را پاک‌سازی و تصفیه کنید. این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، از مصرف محصولات و مواد طبیعی گرفته تا استفاده از قرص‌ها.

باید بدانید که تصفیه و پاک‌سازی رگ‌های خونی با انواع داروها می‌تواند کاملا تأثیر معکوس داشته باشد. بنابراین سعی کنید اگر سایر راهکارها جواب نداد از این روش استفاده کنید. با این همه تصفیه و پاک‌سازی خون از رسوبات کلسترول با استفاده از روش‌هایی که در ادامه به آن می پردازیم مطمئن و امن است.
سیر و لیمو، راهکارهای مناسبی برای پاکسازی رگ‌های خونی هستند که می‌توانند کلسترول را کم کرده، دیواره‌ی رگ‌های خونی را مقاوم کرده و خطر بیماری‌های خطرناکی همچون تصلب رگ‌ها را کاهش دهد.
مواد لازم:
۴ حبه سیر
۴ عدد لیمو با پوست
۳ لیتر آب جوش
طرز تهیه:
سیرها را بشوئید و لیموها را به قسمت‌های مساوی ببرید. سپس با استفاده از مخلوط‌کن، هر دو را مخلوط کرده و بگذارید حسابی خرد شود. مخلوط به دست آمده را در یک پارچ آب با گنجایش ۳ لیتر بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید. بعد در پارچ را بگذرارید و مخلوط را به مدت ۳ روز در یخچال قرار دهید. بعد از ۳ روز آن را از صافی عبور داده و داخل فریزر بگذارید. این مخلوط را باید سه بار در روز و حدود ۵۰ میلی‌لیتر و به مدت ۴۰ روز مصرف کنید.
[تعداد: 1   میانگین:  2/5]
به اشتراک بگذارید