کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK

کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK

کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK از شرکت “Body Attack” مخفف کراتین بی آب است و بخشی از جدیدترین شکل کراتین است که قوی تر از اشکال متعارفی می باشد که در حال حاضر در بازار موجود هستند. این بخش از طریق یک فرایند تولید برش لبه ای امکان پذیر می شود و این امر از تفکیک مولکول آب از کراتین تک هیدرات بدست می آید، به طوری که برای اولین بار کراتین را می توان در یک شکل رایگان و بسیار منسجم شده استفاده کرد.

کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK به چه معنی است؟
فرم جدید و عاری از کراتین Body Attac. CREAZ کراتین 100٪ خالص را برای ورزشکاران در تمارین فشرده عضلات فراهم می کند. Z در لغت CREAZ مخفف فرمول ” Zeroمونو(تک)هیدرات” یا همان کراتین بدون آب است.

ویژگیهای محصول:
• تا 30٪ کراتین خالص تر
• ماده 100٪ فعال برای عضلات شما
• فاقد منوهیدرات (کراتین بدون آب)
• موجود در رژیم وگن DRcaps®
• خالص ترین حالت کراتین و دارای فرمی بدون اتصال
• DRcaps®  محافظ در برابر مواد فعال تشکیل دهنده اسید معده
• DRcaps® هایی که تنها در روده کوچک شروع به حل شدن می کند
• کافی برای استفاده 166 روز
• ساخت آلمان
• داروی با کیفیت
• از محصولات موجود در فهرست Cologne

1. به طور قابل ملاحظه ای موثر تر: افزایش کراتین تا 30٪ بیش تر در عضلات شما
بدین صورت عضلات تحت تمرین پاسخ بهتری به این فرم از کراتین می دهند به این نحو که عضلات تنها می توانند به طور موثری از این نوع کراتین برای ساخت adenosine triphosphate (ATP) استفاده کنند. CREAZ از Body Attack منجر به شارژ سریع تر کراتین عضلانی می شود، که از طریق آن روند افزایشی عملکرد قدرتی با سرعت بالا در تمرینات قدرتی و با حداکثر سرعت دویدن، شتاب می گیرند. عضلات برای تمارین فشرده بیش تر انعطاف پذیر هستند و رسیدن به اهداف را آسان تر می کند. مصرف روزانه Body Attack CREAZ می تواند فسفات باقی مانده را که بعد از چند بار حرکات تکرار شونده فشرده کاهش پیدا کرده و در ثانیه هایی کوتاه به تری فسفات باز گشته است، ذخیره کند.

2.کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK چگونه کار می کند؟
CREAZ محصولی جدید و قوی تری از کراتین است که با توجه به مطالعات علمی، باعث بهبود عملکرد در تمرینات کوتاه و فشرده می شود. این بدین معنی است که مصرف روزانه 3 گرم کراتین به مدت چند هفته، به تکرارهای بیش تر و افزایش وزن های تمرینی می انجامد.
اما این همه ماجرا نیست: ورزشکاران بلند پرواز و و حرفه ای به طور حتم تحت تاثیر CREAZ با 100 درصد خلوص و آزاد محصول Body Attack قرار می گیرند.

3. حتی موثر تر در بالا بردن سطح عملکرد قدرتی سرعت
کراتین عملکرد جسمانی در تمارین قدرتی با سرعت بالا را ضمن ایجاد انفجارهای کوتاه در فعالیت های بدنی فشرده، افزایش می دهد. کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK را می توان در لیست Cologne پیدا کرد. تنها مکمل های غذایی تست شده با حداقل خطر ناشی از مخدرها در این لیست قرار داده شده است.

کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK برای چه کسانی مناسب است؟
برای ورزشکاران با تجربه که تفریحی ورزش می کنند و نیز حرفه ای هایی که می خواهند بر مدت زمان طولانی تری عضلات خود را با کراتین کافی تامین کنند. همچنین برای ورزشکاران قدرتی پیشرفته که می خواهند به سطوح بالاتری از قدرت و استقامت در تمارینشان برسند. و نیز برای ورزشکاران قدرتی و استقامتی که می خواهند تکرارهای بیش تری را تکمیل کنند و قدرت بیش تری در طول تمرین خود به دست آورند.

4. کریز بادی اتک CREAZ BODY ATTACK محصولBody Attack با کدام محصولات می تواند به طور مناسب ترکیب شود؟
– با Body Attack BETATOR® برای پشتیبانی از افزایش سوخت و ساز بدن ناشی از استرس ایجاد شده در طول فاز عضله سازی
– با Body Attack Carbo Loader و به منظور ارائه انرژی کافی به بدن در قبل و بعد از تمرینات.
– با Body Attack Extreme ISO Whey که ارزش بالایی دارد و در توسعه و نگهداری از توده عضلانی، به ویژه پس از تمرینات فشرده شرکت دارد.

منبع : ترجمه از سایت بادی اتک

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  1/5]
به اشتراک بگذارید