نتایج مسابقات آسیائی 2015 کیتاکیوشوی ژاپن و درخشش جعفر غفارنژاد

تیم 11 نفره ایران با اقتدار در مسابقات اسیائی ، با 160 ورزشکاراز 20 کشور اسیائی رقابت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد . نتایج بدست امده بدین شرح است:

هادی محمدی وزن 75 کیلو سوم

فرهاد اسدنژاد وزن 75 کیلو اول

سجاد نیک نام وزن 80 کیلو اول

امیر حسین سعادت نیا وزن 85 کیلو چهارم

حمید لکزائی وزن 90 کیلو دوم

یاسین امانی پور وزن 90 کیلو اول

جعفر غفارنزاد وزن 95 کیلو اول و آورال

آیت نجد باقری وزن 95 کیلو دوم

پوریا پایون وزن 100 کیلو اول

محسن صمدی وزن مثبت 100 کیلو دوم

علی اصغر کابلی وزن مثبت 100 کیلو اول

مربیان اعزامی : علی تبریزی و وحید اکبرزاده، ضمنا مربیان کارامد همچون احسان کنگرلو و یوسف کریمی در تهران ورزشکاران تیم ملی را یاری کردند .

همچنین در این مسابقات ، جعفر غفارنژاد در رقابت آورالی با دیگر قهرمانان اوزان دیگر ، موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان شد . فرزین جباری در این خصوص میگوید جعفر غفارنژاد اهل بابلسر است و در باشگاه تختی بابلسر زیر نظر حاج حسن خواجه کلائی بدنسازی را آغاز کرد او ازاوزان پائینتر در مسابقات داخلی شرکت کرد تا وزن 90 کیلو، ولی اعتقاد مربی او بر این بود و هست که هر چه وزن جعفر بالاتر برود کارائی بهتری خواهد داشت بطوریکه ایشان درشرایط قبل از هفته اخر بدنی ایده ال داشتن ولی در روزهای اخر بدلیل رساندن وزن خود به 90 ، دچار افت میشدند ، با اعمال و ایجاد وزن 95 کیلو ، توسط فدراسیون جهانی، زیبائی و حجم این ورزشکار به اوج خود رسید (چراکه ملزوم به کاستن وزن نمیشد) و جواب تلاشهای خود را گرفت . جباری از وحید اکبر زاده تشکر کرد که ماههای پایانی غفارنژاد را یاری نمود تا به حق خود برسد .(عکس جعفر غفارنژاد سال 1385 که در وزن 85 کیلو شرکت کرده بود و ستاره مسابقات شد را در بخش آلبوم عکس در همین سایت magicbody.ir، قسمت شاگردان فرزین دسته اول، روئیت کنید)

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید
نظرات

ارسال نظر برای این مورد بسته شده است