مگنوم کارنه دیم

مگنوم کارنه دیم MAGNUM CARNE DIEM

مگنوم کارنه دیم با از بین بردن چهار مشکل خاص کارنیتین، چربی سوزی را افزایش می دهد:
1-جذب ال-کارنیتین را در داخل بافت عضلانی به حداکثر می رساند.
2-دفع مقدار زیادی از ال-کارنتین توسط ادرار را کاهش می دهد.
3-عضلات شمارا مجبور می کند از اکسیداسیون اسید های چرب، به عنوان سوخت ترجیحی استفاده کنند.
4-گلیکوژن را برای پمپاژهای پیشرفته تر زمانی که درحال لاغر شدن هستید، ذخیره می کند.

مگنوم کارنه دیم موثرترین چربی سوز با پایه ی ال-کارنیتین در جهان است.این محصول ،زمانی که سایر محصولات ال-کارنیتین فعلی با شکست روبروشوند ،موثر واقع می شود.
مگنوم کارنه دیم، قدرت واقعی ال-کارنیتین را آزاد کرده ومشکلات قدرت جذب پایین ،انتقال واحتباس را، که تمامی سایر محصولاتی که بر پایه ی ال-کارنیتین هستند به آنها دچارند، حل کرده است.
مگنوم کارنه دیم به بدن شما این امکان را می دهد که چربی را برای این که به عنوان انرژی از آن استفاده شود ،به میتوکندریا ی سلول های عضلات انتقال دهد،و این کار را، برخلاف سایر محصولات برپایه ی ال-کارنیتین ،بدون نیاز به «شوک انسولین» ،انجام می دهد. این یعنی شما می توانید به جای این که در حوزه ی ذخیره کردن انرژی قرار بگیرید- که وقتی بدن، انسولین آزاد می کند این اتفاق می افتد-در حوزه ی چربی سوزی باقی بمانید .
مواد تشکیل دهنده ی ثانوی مگنوم کارنه دیم هم بدنتان را وادار می کند که به جای گلیکوژن ، چربی را به عنوان سوخت انتخاب کند،که این باعث می شود که حتی زمانی که تحت رژیم کم کالری هستید ، عضلات شما پرحجم وپمپاژ شده باقی بماند.

مواد تشکیل دهنده ای که در کارنه دیم وجود دارند کارشان این است که :
*چربی های ذخیره شده ی بدن را به عنوان سوخت، بسوزانند
*درجه حرارت بدن را بالا ببرند
*سرعت سوخت وساز بدن را بالا ببرند
* چربی های سمج جمع شده در پهلوها،باسن و شکم را کاهش دهند
*گلیکوژن را برای پمپاژهای بزرگتر و شدیدتر ذخیره کنند
یک فرمولاسیون بهینه سازی شده ی کارنیتین چربی سوز ،این نتایج را تولید می کند:
*داشتن انرژی طبیعی بالاتر
*چربی سوزی سریع و قابل توجه
*عضلات پرحجم تر و پمپاژهای بهتر
*درجه حرارت بالاتر بدن
*به حداکثر رسیدن سرعت سوخت ساز بدن

راه حل سیستم نقل و انتقال کارنیتین مگنوم کارنه دیم
دومورد از بزرگ ترین مشکلات هر شکل از کارنیتین ، یکی چگونگی انتقال آن به میتوکندری سلول است ،که در آنجا بتواند سلول های چربی را برای انرژی به مصرف برساند.و دیگری چگونگی کاهش دفع بالای ال-کارنیتین از طریق ادرار است ،به طوری که مقدار کافی از آن برای انجام وظیفه ی انتقال چربی ها، در خون باقی بماند.
ال-کارنیتین برای این که بتواند وظیفه اش را انجام دهد ،نیاز به حضور انسولین دارد،و تنها راه آزاد شدن مقدار کافی انسولین،حضور کربوهیدرات ها ویا اسید های چرب درون روغن ماهی است.مشکل این است که شما نباید قبل از خواب غذای سنگین بخورید،مخصوصا وقتی که در حال تلاش برای سوزاندن چربی هستید.بالابردن شدید انسولین بدنتان ،آخرین کاری است که بخواهید انجام دهید.«کارنه دیم»با پایین نگاه داشتن میزان انسولین بدن ،اطمینان حاصل می کند که میزان هورمون های رشد شما بالاباشد وچربی سوزی به مقدار ایده آل انجام شود.با حل کردن این مسئله ،ما نه تنها مقادیر چربی سوزی ال-کارنیتین را افزایش می دهیم ،بلکه اطمینان حاصل می کنیم که چربی سوزی هورمون رشد هم به حداکثر برسد.بنابراین «کارنه دیم»در واقع دو راه حل برای چربی سوزی ، درون یک محصول بی نظیر است. پس ما چگونه می توانیم بدون بالابردن کالری مصرفی یا انسولسن بدن،آتش چربی سوزی را با ال-مارنیتین مشتعل کنیم؟ وچگونه می توانیم سطح ال-کارنیتین را به اندازه ی کافی در بدن بالا نگاه داریم تا چربی سوزی انجام شود؟

راه حل سه مرحله ای مگنوم کارنه دیم برای استفاده از کارنیتین:
مگنوم کارنه دیم تنها محصول ال-کارنیتین در جهان است که از مواد تشکیل دهنده ی ثانویه ای در ساخت آن استفاده کرده که ثابت شده ،توانسته اند سه مورد خاص مصرف ال-کارنیتین را بهینه سازی کنند واثر چربی سوزی ال-کارنیتین را به حداکثر برسانند:
مواد تشکیل دهنده ی کلیدی « کارنه دیم مگنوم » که دارای خلوص واستاندارد دارویی هستند:
*ال-کارنیتین
*تاراگون روسی
*بی تارترات کولین
*هیدروکسی سیتریک اسید پتاسیم –منیزیم
سایر مواد تشکیل دهنده:دی اکسید سیلیکون،استارات منیزیم،سلولوز میکروکریستالین،کپسول های ژلاتین حلال و کوشر با مرغوبیت بالا و استانداردهای داروسازی،رنگ نارنجی(اف دی و سی قرمز 40،زرد5)

مگنوم کارنه دیم بهترین گزینه برای چربی سوزی بر پایه ی کارنیتین است چون:
*برای این که نتایج سریع تر و بهتری داشته باشد ،100درصد دارای خلوص و استاندارد دارویی است.
*یک چربی سوز ال-کارنیتین برای دوران معاصر است، که بهینه سازی شده وعملا کارآمد است.
*تمام مشکلات اصلی را که باعث شده بود همه ی کارنیتین های بهینه سازی نشده ی قدیمی ناکارآمد باشند،حذف کرده است.
*عضلات را وادار می کند که اکسیداسیون اسیدهای چرب را برای سوخت،به گلیکوژن ترجیح بدهند.
*تنها محصول بهینه سازی شده ی کارنیتین در بازار است که برای حداکثر بهره برداری از کارنیتین، از تاراگون روسی در آن استفاده شده است.

نتیجه ی تحقیقاتی که بر نوجوانان دارای اضافه وزن انجام شده نشان داده است که،مصرف روزانه 1000 میلی گرم ال-کارنیتین ، در مدت سه ماه ، تاثیر کاهش وزنی 11 برابر بیشتر از گروهی که ال-کارنیتین مصرف نکردند را دارد.

کاهش وزن بدن در نوجوانان،با ترکیبی از مقیاس ها ،از جمله مصرف ال-کارنیتین:
تحقیقاتی که در مجله ی پزشکی «اکتا نوتریمنتا سینیکا» در سال 1997 به چاپ رسید، نشان داد که محققان دریافتند که نوجوانان بسیار چاقی که ورزش می کردندو تحت رژیم غذایی بودند وهمچنین به مدت سه ماه روزانه 1000 میلی گرم ال-کارنیتین مصرف می کردند،بیشتر از آنهایی که این ماده را مصرف نکرده بودند، وزن کم کردند.

ال-کارنیتین
ال-کارنیتین از آمینواسید لایسین ومتیونین، بایوسنتز شده است.ال-کارنیتین، به دلیل نقشی که در تبدیل چربی ها به انرژی دارد،به عنوان یک نیروی کمکی بالقوه ی ارگوژنیک، به شکل افزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است. مگنوم کارنه دیم، به ال-کارنیتین این امکان را می دهد که به شکل درستی جذب بدن شود ،و برای مدت زمانی کافی در بدن باقی بماند، تا بتواند اسیدهای چرب دارای زنجیره ی طولانی ،مانند تری گلیسیرید ها را، از خون به میتوکندریای سلول ها برساند که در آنجا اکسیده شوند و انرژی تولید کنند.اگر بخواهیم از چربی ها به کارآمد ترین و موثرترین شکل ممکن،به عنوان سوخت استفاده کنیم،به ال-کارنیتین نیاز داریم،و به طورخاص ،به آن شکلی از ال-کارنیتین ،که در «کارنه دیم» مگنوم، بهینه سازی شده است نیاز داریم.
ال-کارنیتین یک کاهش دهنده ی اشتهای موثر است که می تواند به شما کمک کند که از تجمع چربی در بدن جلوگیری کنید،و همچنین ظرفیت هوازی خودرا بالا ببرید تا کالری بیشتری بسوزانید.
همچنین ثابت شده است که ال-کارنیتین ،با مهار کردن اسید لاکتیک،که یکی از اصلی ترین علت های فرسودگی است،استقامت را افزایش می دهد. ال-کارنیتین می تواند تجمع مواد زائد متابولیسم را در هنگام ورزش،کاهش دهد،بازدهی تمرین های ورزشی را افزایش دهد و ریکاوری بعد از ورزش را هم سریع تر کند.
استفاده از مکمل های ال-کارنیتین به شما کمک می کند که قدرت بدنیتان را بالا ببرید،وبرداشتن وزنه های سنگین تر هم،در طولانی مدت، به معنی داشتن عضلات پرحجم تر است.
استفاده از ال-کارنیتین می تواند با کاهش تغییر شکل استخوان ها، خصوصیات ریزساختی(میکروستراکچرال) آنها را بهبود بخشد .
ال-کارنیتین به شکل یک آنتی اکسیدانی عمل می کند که می تواند از آسیب رساندن رادیکال های آزاد به سلول های سالم شما ،جلوگیری کند.این خصوصیت آن،زمانی که سرما خورده اید ویا دچار آلرژی های مختلف فصلی هستید ،در زمان تمرین ،کمکتان می کند.
همچنین عملکرد مغز را بهبود می بخشد و از مغز در مقابل صدمات مربوط به بالارفتن سن وهمچنین صدمات مربوط به استرس،محافظت می کند،و باعث می شود عملکرد آن بهتر و طولانی ترشود.

تاراگون روسی
مگنوم کارنه دیم با استفاده از این گیاه شگفت انگیز، بدون حضور انسولین،میزان جذب ال-کارنیتین را در بافت عضلات ،افزایش می دهد.نتایج تحقیقات نشان داده است که تاراگون روسی ،میزان جذب و به مصرف رسیدن ال-کارتینین را بدون نیاز به انسولین ،به شکل موثری افزایش می دهد ،که باعث می شود بدن شما در وضعیت چربی سوزی باقی بماند.
امروزه محققان به این باور رسیده اندکه تاراگون روسی ،به وسیله ی دو ترکیب پلی فنولیکی که ژن های « فسفوانول پیروات کربوکسیکیناز»(پی ای پی سی کی) حامل «اسیدریبونوکلوئیک»(آر ان آ) را که ایزوله شده اند مهار می کنند و به نام «دی متوکسی کاپیلاریزین 6»و «4،2 دی هیدروکسی -4متوکسی دی هیدروکالکن » شناخته می شوند ، برجذب و مورد استفاده قرارگرفتن ال-کارتینین در بدن اثر می گذارد. «دی متوکسی کاپیلاریزین6» از طریق فعال کردن مسیر «پی آی 3 کی»،شبیه به انسولین،ولی در غیبت انسولین،تاثیرش را اعمال می کند.این نتایج نشان می دهندکه، احتمالا این ترکیبات ایزوله شده ،عهده دار فعالیت پایین آوردن گلوکز در عصاره ی«آرتمیسیا دراکونکولوس» هستند.با افزایش جذب مکمل ال-کارنیتین در عضلات ،توسط یک ماده ی “انسولین نما” مانند تاراگون روسی ،می توانید بدون نیاز به انسولین ،به شکل موثری چربی بیشتری بسوزانید.

بی تارترات کولین
کارنه دیم ،با استفاده از «بی تارترات کولین»،با کاهش دادن دفع بیش از اندازه ی آن از طریق ادرار،که همیشه نقطه ضعف مکمل های دارای ال-کارنیتین بوده ،از احتباس ال-کارنیتین در بافت و جداسازی آن جلوگیری می کند. کارنه دیم با فرمولاسیون نسبت 1 به 1 کلورین به ال-کارنیتین،ما چربی سوزی بسیار بهتری را با فقط 1 گرم ال-کارنیتین ،تجربه می کنیم. تحقیقاتی که در سال 2003 بر روی زنان انجام شد،نشان داد که مقدار بسیار کمتری از کولین و ال-کارنیتین (940 میلی گرم از بیتارترات و 680 میلی گرم کارنیتین) کافی بود تا دفع کارنیتین توسط ادرار کاهش پیدا کند و سوخت وساز چربی افزایش یابد.این فرضیه به وجود آمد که کولین ،انتقال دهنده ی وابسته به سدیم کارنیتین (اوسی تی ان 2) را افزایش می دهد.این فرض ، امکان انتخاب دیگری به جای مصرف بالای کربوهیدرات را ،نشان می دهد.

هیدروکسی سیتریک اسید پتاسیم –منیزیم
کارنه دیم ،با استفاده از« هیدروکسی سیتریک اسید پتاسیم –منیزیم»،عضلات را وادار می کند که اکسیداسیون اسیدهای چرب را به عنوان سوخت،ترجیح دهند و این باعث حفظ گلیکوژن می شود. این ماده که در کارنه دیم به کار گرفته شده،نه تنها فرایند چربی سوزی سریع را تسهیل می کند،بلکه همچنین باعث می شود که عضلات شما هم بیش از حد چاق نشوند و هموار به نظر برسند.
“پارادوکس کارنیتین” این است که ، مقادیر بالای گلیکوژن در شروع ورزش ،موجب مرگ« سیستوسولیک کارنیتین »می شود ،و مانع سوخت وساز اسید های چرب می گردد و باعث می شود مصرف گلیکوژن افزایش یابد.
یک روش برای دوری از این پارادوکس این است که،سطح کارنیتین در بافت را افزایش دهیم.انسولین ،جذب کارنیتین را بالا می برد ولی در عین حال،به جای ترغیب بدن برای قرار گرفتن در وضعیت چربی سوزی ،آن را به سمت وضعیت انبار کردن چربی ها سوق می دهد،بنابراین باید از آن دوری کرد.انقطه ی مقابل آن این است که،حتی با وجود منابع بالای گلیکوژن ،سوختن چربی ها را بالاببریم.این روش ،نه تنها نه تنها تاثیرات چربی سوزی ال-کارنیتین را بالا می برد ،بلکه این امکان را برای فرد مصرف کننده ایجاد می کند که حتی وقتی برای لاغر شدن ،تحت یک رژیم غذایی کم کالری قرار دارد،عضلاتش، برجسته و پر، باقی بمانند.
تحقیقاتی که دراین مورد منتشر شده،نشان می دهد که،مصرف «هیدروکسی سیتریک اسید » به مدت 13 روز ،چربی سوزی و استقامت در ورزش و طول زمانی که بدن به فرسودگی می رسید ،را 43 درصد، نسبت به گروهی که آن را مصرف نکرده بودند افزایش داده بود.«ایشیهارا ات ال»: آزمایش روی موش ها نشان می دهد که، مصرف طولانی مدت هیدروکسی سیترات ،مورد استفاده قرار گرفتن کربوئیدرات ها را درزمان ورزش ،کاهش می دهد واکسیداسیون چربی ها را در بدن افزایش می دهد.( 2000 )
به همین ترتیب، آزمایش های مختلفی که توسط«لیم» و دیگران بر ورزشکاران تعلیم دیده انجام شده،نشان داده است که مصرف «اچ سی ای» ،بعد از 5 روز استفاده، با بالابردن چربی سوزی و جلوگیری از مصرف شدن گلیکوژن بدن،در طول ورزش های با فشردگی متوسط، باعث پیشرفت در ورزش های استقامتی می شود .«لیم ات ال»:مصرف هیدروکسی سیترات و عملکرد ورزش های استقامتی. (2005)

یکی از نکات کلیدی که باید وقتی در مورد انتخاب محصول مناسب مصرفتان تحقیق می کنید در نظر بگیرید، منبع «اچ سی ای» موجود در آن مکمل است.
نمک های هیدروکسی سیترات کلسیم و پتاسیم –کلسیم ،که بسیار ارزانتر هستند، ثابت شده است که درسطوح مصرف فیزیولوژیکی، بی اثرند.فقط نمک های سدیم ،و پتاسیم و پتاسیم –منیزیم ،به قدر کافی موثر هستند.کارنه دیم مگنوم،برای داشتن بهترین تاثیر ،فقط وفقط از هیدروکسی سیتریک اسید پتاسیم –منیزیم استفاده می کند.

چه افرادی به مگنوم کارنه دیم نیاز دارند؟
* ورزشکاران رقابت های بدنسازی
*کسانی که می خواهند بدون استفاده از محرک ها ،به سرعت چربی بسوزانند
*کسانی که تحت رژیم غذایی کم کالری هستند ،ولی برای انجام تمریین های ورزشی فشرده،به انرژی بالایی نیاز دارند
*کسانی که از محصولات ال-کارنیتین نامرغوب استفاده کرده اند و نتیجه ی دلخواهشان را نگرفته اند

روش مصرف:
دوبار در روز،هر بار دو کپسول ،دوعدد قبل از تمرین،و دوعدد قبل از خواب

منبع :
https://magnumsupps.com/product/magnum-carne-diem/

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید