مگنوم پری فور MAGNUM PRE4

مگنوم پری فور MAGNUM PRE4 چیست؟

مگنوم پری فور MAGNUM PRE4 :
*انرژی را به حداکثر می رساند.
*قدرت وتمرکز را افزایش می دهد.
*حالت روحی را بهبود می بخشد.
*عضلات را فوق العاده تقویت می کند.

مگنوم پری فور ، یک مکمل فوق العاده کنسانتره ی ” قبل از تمرین بدنسازی” است، که تضمین می شود از همان اولین بار مصرف، شمارا شگفت زده کند!

بسیاری از محصولات دارای کافئین بالا، احساس تند و تیز وعصبی بودن را ایجاد نمی کند. ما با یافتن موشکافانه ی بهترین ترکیبات ” نوتروپیک ” برای تقویت ذهن ،که با کافئین اثر سینرژیکی بالایی دارند ومی توانند تجربه رسیدن به حداکثر انرژی را ایجاد کنند، به این موفقیت بزرگ دست یافته ایم!

مگنوم پری فور ، همچنین سرشار از عامل های مقاومت سلولی و “وازودیلاسیون” است ،که باعث می شود خون بیشتری به بافت های فعال برسد و عضلات شما بسیار بیشتر از پیش، برجسته شوند وبه درجه ای ازاحساس تورم برسند که تا به حال تجربه نکرده اید!

مواد تشکیل دهنده ی مگنوم پری فور :
*انرژی شما را به طرز باورنکردنی مشتعل می کنند.
*تمرکز ذهنی را بالا می برند.
*شدت سوخت وساز را افزایش می دهند.
*عضلات شما رابیش از پیش، برجسته و متورم می کنند.
*شمارا قادرمی سازند طول مدت تمرین هایتان را به راحتی افزایش دهید.

این محصول، با فرمولاسیون بهینه سازی شده ی فوق العاده کنسانتره، برای پیش از بدنسازی ،این نتایج را دربردارد:
*بالابردن سطح انرژی بدن
*جریان های انرژی سریع و قابل لمس
*عضلات برجسته تر و حس تورم بالاتر
*قدرت تمرکزی مانند لیزر
*افزایش قدرت و استقامت بدن

مگنوم پری فور ،بهترین گزینه از مکمل های فوق العاده کنسانتره ی پیش از بدنسازی است، زیرا:
*صد درصد آن از بالاترین استانداردها و کیفیت بالای داروسازی برخوردار است ، تا سریع ترین و بهترین نتایج را داشته باشد.
*یک مکمل پیش از بدنسازی فوق العاده کنسانتره ی نسل جدید است، که احساس بدی در شما ایجاد نمی کند.
*تمام تاثیر های منفی مکمل های نسل قبل را ، که باعث ناکارآمد بودن آنها بوده، برطرف کرده است.
* در طول چند دقیقه ، قدرت ، تمرکز و انرژی بالاتری ایجاد می کند.
*مزه ی آن حقیقتا دلچسب است!

مواد تشکیل دهنده ی کلیدی مگنوم پری فور که دارای کیفیت بالای دارویی هستند:
*سیترولین مالات
*استیل –ال –کارنیتین
*آگماتین سولفات
*عصاره ی پوست درخت کاج فرانسوی(90درصد ” الیگومریک پرو”)
*عصاره ی “باکوپا مونیری” (55درصد باکوسید های ای و بی)
*ال-تیانین
*کافئین انهیدروز و دی کافئین مالات
*عصاره ی پرتقال تلخ (30درصد سینفرین)
(سایر مواد تشکیل دهنده: بی کربونات سدیم، مالاتودکسترین، سوکرالوز ، سیلیکون دی اکسید، طعم دهنده های مصنوعی در سه طعم متفاوت)

سیترولین مالات
یک آمینو اسید است که انرژی عضلات را افزایش می دهد ، قدرت بدنی و مقاومت بدن در مقابل خستگی و فرسودگی را ، بالا می برد، ریکاوری بعد از تمرین بدنسازی را سرعت می بخشد، و جریان خون را به حداکثر می رساند. همچنین رساندن آمینو اسید ها به عضلات اسکلتی را بهتر می کند، که این باعث افزایش رشد عضلات می شود.
با خارج کردن آمونیاک از بدن، باعث بالا بردن سطح انرژی می شود، و با تاثیر ضد فرسایشی که دارد ، شما را قادر می سازد که با شدت بیشتر، و در مدت زمان های طولانی تر، تمرین کنید.

استیل-ال –کارنیتین
یا «الکار» ،یک نوتروپیک ترمیم کننده ی اعصاب است که به راحتی از سد خونی-مغزی عبور می کند تا چربی های آسیب دیده را از مغز خارج کند واتصالات عصبی را تقویت کند.همچنین، تولید « استیل کولین» و «دوپامین» ، که هورمون “حال خوش” است را افزایش می دهد.که نتیجه ی آن، رسیدن به حضورذهن بالاتر و حالت روحی بهتر است، و در عین حال از مغز هم در برابر زوال ، محافظت می کند.
«الکار» وقتی با کافئین ترکیب شود ، می تواند شدت تمرکز را بالا ببرد ومدت آن را افزایش دهد. «الکار» همچنین ،حالت عصبی را که معمولا با مصرف مکمل های محرک دار، همراه است ، کاهش می دهد.این باعث می شود که شما به راحتی بتوانید ساعت های متوالی  با ذهنی روشن ، در وضعیتی با سطح انرژی بالا، و تمرکز تشدید شده، باقی بمانید. «الکار» همچنین به ریکاوری عضلات ، و تبدیل چربی ها به انرژی هم کمک می کند.

آگماتین سولفات
«اگماتین سولفات» نه تنها به دلیل ایجاد ” وازودیلاسیون” (گشاد شدن رگهای خونی) بهتر و قدرتمند تر، به برجستگی شگفت انگیز و تورم عضلات، کمک می کند، بلکه یک عامل ” نوتروپیک ” فوق العاده هم هست. «آگماتین»، در بخش « پری فرونتال کورتکس» مغز که مربوط به حافظه ی کوتاه مدت، قدرت تمرکز، و عملکرد اجرایی ( توانایی رسیدن به هدف ها و به انجام رساندن کارها) است، باعث افزایش سروتونین(که همان هورمون شادی است) و «نورپینفرین/ نورادرنالین» می شود. آگماتین، با افزایش سروتونین، می تواند احساس “خوب بودن” را ایجاد کند و حس و حال روحی را بالاببرد. آگماتین سولفات، با تعدیل کردن دریافت کننده های «آلفا 2» ، که نقش اساسی در عملکرد های اصلی «پری فرونتال کورتکس» ، مانند حافظه ی کوتاه مدت ، توجه ، تمرکز و توانایی مشخص کردن اهداف و رسیدن به آنها ،دارند، باعث افزایش «نوروپینفرین» می شود. آگماتین، همچنین فشارهای روانی و حساسیت به درد را هم کاهش می دهد، و باعث می شود بتوانید مدت زمان بیشتری تمرین های مشکلی را که تا به حال انجام نداده اید، انجام دهید! واین همان جایی است که بیشترین فایده را از آن می برید.

عصاره ی پوست درخت کاج فرانسوی(90 درصد «الیگومریک پرو»)
آنزیم «ای ان او اس» را در دیواره ی سلول های سرخرگی ، فعال می کند، و رگ های خونی را تا 78 درصد منبسط می کند. تحقیقات نشان داده است که عصاره ی پوست درخت کاج ، خون رسانی ونقل و انتقال اکسیژن به عضلات را بهبود می بخشد ، که این به رشد هرچه بیشتر و برجسته تر شدن عضلات کمک می کند و همچنین، به ریکاوری بعد از انجام تمرین های سنگین بدنسازی ، سرعت می بخشد.

عصاره ی «باکوپا مانیری» (55 درصد «باکوسید» های ای وبی)
این یک گیاه بومی هندوستان است ، که به موثر بودن در افزایش حافظه ، قدرت تمرکز و یادگیری شهرت دارد. ترکیبات فعال موجود در «باکوپا» ،« باکوسید » نامیده می شوند. این مواد، سطح سروتونین و دوپامین بدن را تنظیم می کنند، که در نهایت باعث افزایش قدرت تشخیص، انرژی و تمرکز می شود.

ال-تیانین
«ال – تیانین» به آرامش بخش بودن شهرت دارد، و گفته می شود که می تواند فشار روانی و اضطراب را هم کاهش دهد. وقتی با کافئین همراه می شود، اثرات جانبی منفی آن را خنثی می کند، ولی اثرات نوتروپیکی آن را شدت می بخشد. عوارض آزاردهنده ی ناخواسته ای را که با مصرف دوز بالای کافئین همراه است، کاهش می دهد، وشما را با احساسی از پرانرژی بودن همراه با احساس سلامتی، که تا مدت ها بعد از تمرین های بدنسازی روزانه هم ادامه دارد، باقی می گذارد.

کافئین انهیدروز و دی کافئین مالات
کافئین ، سیستم عصبی مرکزی بدن را فعال می کند ، که هم انرژی جسمانی شما را بالامی برد و هم تمرکز ذهنی را افزایش می دهد، و نتیجه ی آن، داشتن تمرکز بالاتر و انگیزه ی بیشتر، درداخل باشگاه است.
همچنین ،با آزاد کردن اسید های چرب از سلول های چربی، به چربی سوزی هم کمک می کند، که این به کاهش وزن منجر می شود. کافئین ، سطح کلی استقامت در ورزش را بهبود می بخشد و همچنین، مقدار انرژی که از سوخت منابع چربی ایجاد می شود را، افزایش می دهد.
«دی کافئین مالات»، مخلوطی است از کافئین و اسید مالیک، که انرژی را که کافئین تولید می کند ،ذخیره سازی می کند و در عین حال، تاثیرات گوارشی را که مقادیر بالای کافئین معمولی دارد، کاهش می دهد.

عصاره ی پرتقال تلخ(30 درصد «سینفرین»)
این آمینه ی ” آدرنرژیک”، می تواند انرژی شمارا بالا ببرد، و با فعال کردن گیرنده های «بتا 3» در بدن، توانایی شکستن و سوزاندان چربی ها را افزایش دهد. «سینفرین»، سیستم اعصاب مرکزی را تحریک می کند، که باعث می شود انرژی بیشتری در بدن تولید شود، ولی به اندازه ی کافئین، ضربان قلب وفشار خون را افزایش نمی دهد.

چه افرادی به مگنوم پری فور نیاز دارند؟
– افرادی که در رقابت های ورزشی بدنسازی شرکت می کنند.
– افرادی که می خواهند کیفیت تمرین هایشان را بالاتر ببرند.
– افرادی که دلشان می خواهد انرژی بالاتری داشته باشند، و در تمام روز بعد از تمرین هم احساس خوبی داشته باشند.
– افرادی که محصول های ” پیش از تمرین بدنسازی” با کیفیت پایین تر را امتحان کرده اند ، واز احساسی که در آنها به وجود آورده متنفر هستند.

ترجمه از :

https://magnumsupps.com/product/magnum-pre4-pre-fo/

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید