مگنوم ولوم MAGNUM VOLUME

مگنوم ولوم MAGNUM VOLUME

مگنوم ولوم ؛ حجیم کننده و پمپ عضلانی
– پمپ ماهیچه ای بی نظیر و باورنکردنی
– افزایش کارایی سایر مکمل هایی که شما مصرف می کنید
– بهبود گردش خون در عضلات و انتقال بهتر اکسیژن به آنها
– کاهش دوره زمانی ریکاوری پس از تمرین
– کاهش درد عضلانی پس از تمرین
– بهبود گردش خون در مغز و عملکردهای آن

افزایش حجم و پمپ عضلات
استفاده از مگنوم ولوم به ماهیچه های شما شکل سه بعدی و بی نظیری خواهد داد. این مکمل به اندازه ای اکسیژن، جریان خون و گلوکوز به بافت های ماهیچه ای شما وارد می کند که شما به زحمت می توانید ژاکت خود را بعد از تمرین به تن کنید و این تاثیر برای ساعت های متوالی باقی خواهد ماند. ولوم همچنین به شما توانایی اجرای تکرارهای بیشتر در هر ست از تمرین را می دهد و با جبران کمبود فسفوکراتین در طول تمرین باعث ریکاوری بهتر ‍پس از هر ست می شود. این توانایی باعث می شود که شما سریعتر به تمرین برگردید و با کم کردن از میزان استراحت بین ست ها و تکرارها فشار بیشتری وارد کرده و تاثیر تمرین را بطور محسوسی مشاهده کنید. مگنوم ولوم از این جهت منحصربفرد است که نه تنها برای به حداکثر رساندن تولید اکسید نیتروژن طراحی و تولید شده، بلکه از بین بردن نیتریک اکساید تولید شده توسط بدن شما را نیز محدود می کند. این خصوصیت منجر به پمپ عضلانی بی نظیری می شود که برای مدت طولانی تری نسبت به مواردی که شما پیش از این تجربه کرده اید باقی می ماند.

 مگنوم ولوم با کلاس دارویی و بهبود دهنده تولید اکسید نیتروژن
– پمپ ماهیچه ای بی نظیر
– بهبود گردش خون و انتقال بهتر اکسیژن به عضلات
– افزایش ظرفیت هوازی و بی هوازی
– بهبود گردش خون در مغز و عملکردهای آن
ترکیبات حاضر در مگنوم ولوم به فرایندهای زیر کمک می کند:
– گردش خون و انتقال اکسیژن به عضلات
– پمپ عضلانی قابل مشاهده که در طول تمرین کاملا ملموس و نمایان است
– جذب بیشتر و تاثیر بهتر سایر مکمل هایی که شما مصرف می کنید
– ریکاوری و کاهش درد عضلانی پس از تمرین
مگنوم ولوم، بهبود دهنده تولید اکسید نیتروژن با کلاس دارویی، بهترین انتخاب برای شما است زیرا:
– حاوی ترکیباتی با کلاس دارویی برای نتایج بهتر و سریع تر است
– این محصول نه فقط برای پمپ عضلانی طراحی شده بلکه محدود سازی تولید اکسید نیتروژن توسط بدن شما را نیز کنترل می کند. نتیجه این امر پمپ های بزرگتر و طولانی تر است.
– به شکل کپسول برای جذب حداکثری. این محصول مقدار دوز مشابه ولی با جذب بیشتر در مقایسه با زمانی که از قرص های اکسید نیتروژن استفاده می کنید در اختیار شما می گذارد.
– محتویات و ترکیب های تائید شده در مطالعات دانشگاهی و تست های کلینیکی

مگنوم ولوم یک مکمل با تائیدیه علمی و بدون تاثیر متقابل و تداخل با داروهای دیگر است که حاوی ترکیباتی مثل عصاره ریشه چغندر برای افزایش مدت زمان موثر تمرین و تاخیر در خستگی و زمان رسیدن به ناتوانی در تمرین های شدید است. این باعث می شود که نه تنها حجم خون بیشتری به عضلات و بافت های ماهیچه ای شما وارد شود بلکه شما می توانید ست ها و تکرارهای بیشتری را پیش از رسیدن به خستگی و ناتوانی در تمرینات انجام دهید. در پی این موضوع بدن شما به استقامت و توان بالاتر ماهیچه ها احساس نیاز کند که در پی آن رشد عضلانی و تقویت استقامت و توان ماهیچه ها اتفاق می افتد. در آزمون های کلینیکی، مدت زمان رسیدن به ناتوانی عضلانی (هرچقدر استقامت فیزیکی بالاتر باشد مدت زمان بیشتری طول میکشد که بدن به ناتوانی عضلانی برسد) در هنگام مصرف ریشه چغندر اندازه گیری شده است. در این آزمون ها نشان داده شد که ریشه چغندر قادر به کاهش اتلاف و خروج اکسیژن از عضلات به میزان 19درصد و افزایش مدت زمان رسیدن به ناتوانی به میزان 7/15 درصد نسبت به زمانی است که گروه آزمون از دارونما استفاده می کردند.

اطلاعات علمی مگنوم ولوم
مگنوم ولوم حاوی مقدار دوز استانداردی از سولفات آلماگتین برای بهبود پمپ عضلانی، به حداکثر رساندن جابجایی مواد مغذی به سمت عضلات (بیشترکالری ها به سمت بافت های ماهیچه ای برای استفاده بصورت انرژی و سوزانده شدن فرستاده می شوند و مقدار کمتری بصورت چربی ذخیره می شود) و افزایش تولید هورمون محرک سلول بینابینی و همینطور هورمون رشد است. تاثیر حجیم سازی سلولی این محصول به این ترتیب است که با اتصال به گیرنده های آدرژنیک و ایمیدوزول در سلول های اندوتلیال باعث افزایش تولید اکسید نیتروژن می شود که به حجیم شدن بافت های ماهیچه ای و رگ های خونی کمک میکند که این باعث می شود که بافت های ماهیچه ای در نقش پمپ هایی برای رگ های خونی عمل کنند و قدرت و حجم خون عبوری از رگ ها را تقویت کنند.
سولفات آلماگتین، پمپ عضلانی را از طریق چندین روش تقویت می کند. اول، سولفات آلماگتین به توزیع بیشتر مواد مغذی به سمت عضلات کمک می کند که در نتیجه آن گلیکوژن عضلانی (کربوهیدرات هایی که در بافت های ماهیچه ای ذخیره می شوند) بیشتری ذخیره شده و متعاقب آن آب بیشتری در ماهیچه ها نگه داشته می شود. این امر باعث می شود که حجم ماهیچه افزایش یافته و پمپ عضلانی تقویت شود. همچنین بنظر می رسد که سولفات آلماگتین با فعالیت بصورت یک محدود کننده فعال برای آنزیم هایی که باعث سنتز سولفات نیتروژن می شوند، به تولید بیشتر اکسید نیتروژن کمک کند.
تاثیری که باعث توزیع بیشتر مواد مغذی به ماهیچه ها توسط آلماگتین می شود ممکن است بخاطر قابلیت آن در افزایش حساسیت به انسولین در کربوهیدرات ها و همچنین افزایش جریان خون به سمت ماهیچه هایی باشد که تجربه تولید بیشتر اکسید نیتروژن را دارند. سولفات آلماگتین همچنین ممکن است در کنترل هورمون محرک سلول بینابینی و آزادسازی هورمون رشد توسط هیپوتالاموس و افزایش سطح این هورمون ها در بدن نقش داشته باشد.

یکی از مواد تشکیل دهنده مگنوم ولوم که کمتر مورد توجه قرار گرفته اما اهمیت بسیار زیادی دارد ال نوروالین است.
ال نوروالین فرم اصلاح شده ای از زنجیره آمینو اسیدی بنام والین است (یک مولکول هیدروژن در زنجیره ال نوروالین نسبت به والین بلندتر است) که رشد و استحکام عضلانی را بهبود می بخشد و استقامت عضلات را تقویت می کند.
اگرچه ال نوروالین مستقیما در سنتز پروتئین دخالت ندارد اما با محدود کردن عملکرد آرژیناز، رشد عضلات را تقویت میکند. زمانی که اکسید نیتروژن در بدن ما تولید می شود، بدن بطور همزمان شروع به تولید آنزیم هایی (مانند آرژیناز) می کند تا تولید اکسید نیتروژن را محدود کند. ال نوروالین محدودیت تولید اکسید نیتروژن در بدن شما را متوقف می کند که نتیجه آن پمپ های عضلانی بزرگتر و انتقال بهتر مواد مغذی به ماهیچه ها در طول تمرین و پس از آن است. در مطالعاتی که توسط دپارتمان فیزیولوژی و پزشکی دانشگاه A&M در تگزاس صورت گرفته، مشخص شده است که نوروالین تولید اکسید نیتروژن را به میزان 55درصد افزایش می دهد.
آرژیناز تولید اکسید نیتروژن در ماکروفاژهای فعال را تعدیل و کنترل می کند. آرژیناز همچنین می تواند باعث شکست ال آرژنین شود که به تولید اوره بیشتر می انجامد. محققان در گروه فیزیولوژی عروق دانشگاه نیومکزیکو متوجه شدند زمانی که ال نوروالین در هنگام فعالیت شدید آرژیناز وارد عمل شود، تولید اکسید نیتروژن با افزایش و تولید اوره با کاهش 50 درصدی مواجه خواهند شد. این مطلب از این جهت حائز اهمیت است که اوره یک محصول زائد است و عنصری است که شما در طول تمرین خواهان به حداقل رساندنش هستید. هرچقدر افزایش مقدار اوره که به دلیل افزایش در مقدار آرژیناز اتفاق می افتد بیشتر باشد، آمونیاک و عوامل خسته کننده عضلانی بیشتری تولید شده، مسمومیت سلولی اتفاق می افتد، بافت های ماهیچه ای تضعیف شده و ترمیم عضلات کندتر می شود. ال نوروالین زمانی که در یک دوز مناسب و کافی (این دوز در مگنوم ولوم وجود دارد) مصرف شود، باعث کاهش اوره خواهد شد و در پی آن رشد بهینه عضلانی اتفاق می افتد و ترمیم بافت های آسیب دیده بهتر صورت خواهد گرفت.
سطح گلوکوز یا قند خون بالا نیز می تواند باعث افزایش فعالیت آرژیناز شود و این کار را با مختل کردن ارتباط بین سلولی انجام می دهد. در این وضعیت ال نوروالین بسرعت گلوکوز و آمینواسیدها را به سمت بافت های ماهیچه ای جابجا می کند که باعث بهبود سنتز در آنها شده و سوخت کافی را برای آنها فراهم می آورد و درعین حال افزایش در مقدار آرژیناز را متوقف می کند.

منبع : ترجمه از سایت مگنوم

کپی برداری با ذکر منبع بلا مانع است

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید