مگنوم فیکسیشن MAGNUM FIXATION

مگنوم فیکسیشن MAGNUM FIXATION

مگنوم فیکسیشن MAGNUM FIXATION درمانی برای مفاصل دردناک و عضلات آسیب دیده است. زمان نسبتا زیادی از آخرین باری که پیشرفتهای جدید مکمل های غذایی و درمانی مگنوم را در کانادا پوشش دادیم می گذرد.آخرین بار که این برند را بررسی کردیم به تازگی محصول”مگنوم افتر برنر” را که پیشرفتی منحصر به فرد از گروه چربی سوزهای غیر انرژی زای قبل از خواب محسوب می شد ،پخش کرده بود.
و حالا بار دیگردر شرکت کیفیت بالای مگنوم ورقی تازه برگشته و این برند به تازگی محصول فیکسیشن را- با فرمولی که مواد تشکیل دهنده ی آن با دقت زیادی انتخاب و اندازه گیری شده اند- برای تقویت مفاصل تولید کرده است ،با این هدف که این درمانی نهایی برای تمامی مشکلات مفاصل شما باشد.
این محصول داری ترکیب فوق العاده ای از گیاهان ضد تورم مانند کورکووین کورکومین و کیسوس،و همچنین یکی از بهترین ترکیبات ترمیم کننده ی مفاصل موجود در ام اس ام(متیل سولفونیل متان) ومواد دیگری است که با اندازه های کاملا مشخص با هم ترکیب شده اند.و از آن بهتر این که کورکووین احتمالا یکی از بهترین سیستم های جذب کننده ی کورکومین شناخته شده است ،به این دلیل که از دو روش مختلف برای افزایش دسترسی زیستی(میزان سرعت ورود دارو به دستگاه گردش خون و بافتها یا اندام) استفاده می کند.

اجزای تشکیل دهنده ی مگنوم فیکسیشن
فیکسیشن عناصر متعددی را(در اندازه های مناسب) درفرمولش به کار برده که در دنیای تقویت مفاصل حقییقتا جزو بهترین و قویترین ها به حساب می آیند ،و چند ماده ی تکمیلی جالب دیگر هم به آنها اضافه کرده که باعث شده فرمول آن بسیار فوق العاده و تاثیر گذارباشد.
نکته:اندازه های فهرست زیر بر اساس مصرف یک وعده ی روزانه هستند(4 کپسول مگنوم فیکسیشن )

*ام اس ام(2000 میلیگرم)
ام اس ام یک ماده ی اساسی و لازم در فرمول همه ی داروهای مفاصل باکیفیت به حساب می آید.این مولکول حاوی سولفور به طور طبیعی در طبیعت و بدن انسان یافت می شود.ام اس ام ،شکلی از سولفور که دارای دسترسی زیستی مناسبی است را تا مین می کند که برای ساخت پروتئین ،شکل گیری بافت همبند، و جذب مواد مغذی به کار می رود.
اگر به شکل مختصر بگوییم ،اساسا ام اس ام باعث بالا رفتن سرعت ترمیم جراحات می شود،تحرک را بهتر می کند وتورم را کاهش می دهد.بیشتر تحقیقات نشان داده اند که حداقل 3 گرم درروز ام اس ام لازم است تا شاهد این مزایا باشید،که با مصرف اندازه ی پیشنهادی مگنوم ،یعنی روزی دو وعده مگنوم فیکسیشن تامین می شود.

*کیسوس کوادرانگولاریس عصاره 20:1 (300 میلیگرم)
کیسوس کوادرانگولاریس که در خانواده ی انگورهااست ،یک گیاه داروویی است که در آیورودا به شکل سنتی برای ترمیم شکستگی استخوان ها ،ضرب دیدگی تاندون ها ورباط های آسیب دیده به کار می رود.کیسوس سرشار ازترکیبات مختلفی است که دیده شده است باعث تحرک بیشتر سلولهای بلاست به نقاط صدمه دیده ی بدن می شوند.این ترکیبات تشکیل دهنده ،باعث جذب بهتر موکوپلی کارائیدها،کلسیم و فسفر و از همه مهم تر کلاژن میشود که این سنگ بنا ی اساسی ترمیم بافت ها را تامین می کند.
علاوه بر این ،کیسوس پیامد های ضد التهاب بسیار قدرتمندی ایجاد می کند که به کاهش تورم ودرد وکاهش دردهای مزمن از یک عمر وزنه برداری کمک می کند.همچنین از آزاد شدن سیتوکین ها و نوتروفیل ها(انواعی از گلبولهای سفید)که به سمت بخش های آسیب دیده ی بدن می روند و باعث التهاب و تورم می شوند جلوگیری می کند.
باز هم به نظر می رسد که برای سود بردن از این مزایا به 3 گرم در روز کیسوس نیاز دارید.در واقع قدرتمند بودن این محصول است که مارا به آن مشتاق کرده،چون تا به حال محصولی با چنین اثر بخشی ندیده ایم .
مگنوم از یک عصاره ی کیسوس بسیار منحصر به فرد استفاده کرده که برای 5.0% و با نسبت 20:1 استاندارد شده ،که به گفته ی خودشان معادل روزانه 6000 میلی گرم کیسوس و 300 میلی گرم کتوسترون است.بنابراین از لحاظ تئوری شما دوبرابر اندازه نیاز روزانه تان را دریافت می کنید.

* کروکووین عصاره( 200 میلی گرم)12:1

کروکووین یک شکل با قدرت جذب بالاتر از عصاره ی کورکومین است که در یک عصاره ی 12:1 آن 20%کورکومینوئید آزاد می کند که معادل روزانه 600 میلی گرم است.
برای کسانی که با کورکومین آشنایی ندارند :یکی از مواد تشکیل دهنده ی فعال در زردچوبه (ادویه ای که عموما در آشپزی هندی به کار می رود) است.کورکومین یک ماده ی ضد التهاب قدرتمند است که با جلوگیری از تولید سیتوکین و مهار فعالیت کوکس 2 (مشابه ایبو پروفن) ، به درمان التهابات حاد و مزمن در بدن کمک می کند.
این یک مکمل غذایی در طب آیروودایی است که فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد و با وجود این که یک ضد التهاب فوق العاده عالی است، معمولا توسط ورزشکاران ندیده گرفته می شود.
نکاتی ویژه درباره ی کورکووین
این شکل از کورکومین از یک سامانه ی اختصاصی دارورسانی استفاده می کند که توسط شرکت تکنولوژی های سلامتی فراگیر که اولترا سل هم نامیده می شود ساخته شده ،و بسیار شبیه فرایند سیکلوسوم شرکت” های تک فارما”به نظر می رسد که در آن به طور همزمان دو شکل مختلف تکنولوژی جذب، مورد استفاده قرار می گیرد:
1.لیپوسوم برای پوشش دار کردن کورکومینوئید در یک اسید چرب(معمولا فسفاتیدیل کلرین یا فسفاتیدیل سرین)،و همچنین
2.سیکلودکسترین برای این که هیدروفیلیک( آب دوست) تر شود وراحت تر در آب جذب شود،به جای آن که هیدروفوبیک(آب گریز)باشد وآب را از خود دور کند.
ما تا الان استفاده از این فرایند را در ساختار مکمل های ورزشی ندیده بودیم ،و خیی خوب است که شاهد گسترش یافتن این ابتکار دراین صنعت و رسیدن آن به مفاصلمان هستیم.

*رزماری 10:1 عصاره (150 میلی گرم)

رزماری هم که یک گیاه زمستانی بسیار مقوی است و بهتر است در کنار سیب زمینی مصرف شود،به دلیل داشتن دو ماده در برگهایش( کارنوسول و اسید کارنوسیک) به تخفیف درد مفاصل کمک می کند.این دو ماده به عنوان ضد التهاب و آنتی اکسیدان های بسیار قوی عمل می کنند ومشاهده شده است که ورم مفاصل ،عضلات و رباط ها را تخفیف داده اند.
این اولین بار است که شاهد استفاده از رزماری در داروی مفاصل هستیم.ممکن است مگنوم حقیقت این گیاه را کشف کرده باشد؟

*کندر عصاره( 144 میلیگرم) 15:1
کندر هم یکی دیگر از گیاهان دارویی است که تاریخچه ی غنی در طب باستان دارد.کندر سرشار از مواد بایو اکتیو(زیست فعال)مختلفی است ،به طور مثال اسید باسویلیک.
آزمایش های بالینی نشان می دهند که کندر در بهبود عملکرد مفاصل و کم کردن سختی مفاصل نقش موثری دارد.علاوه بر این کندر فعالیت ام ام پی3 را هم پایین می آورد که از تخریب کلاژن ها جلوگیری می کند.
کندر فواید زیادی برای سلامتی مفاصل دارد ولی به غیر از آن به عنوان دارویی برای بیماری های کولیت زخمی(یو سی)،بیماری کرون(التهاب روده ی کوچک) به کار می رود وحتی سرعت رشد تومورها را هم کم می کند.

*زنجبیل عصاره (140میلیگرم) 4:1
در آخر ، زنجبیل را داریم که یک گیاه محبوب دیگر با ساقه ی زیرزمینی است و درآشپزی هندی و آسیایی هم به کار می رود.مگنوم عصاره ی 4 به 1 آن را دارا  است که معادل 560 میلی گرم عصاره ی زنجبیل 1:1 است.
زنجبیل سرشار از ترکیبات مختلف بایو اکتیو(زیست فعال) است که شامل جینجرول،زینگرون،شوگاول،و روغن های فرار دیگر که همه ی آنها واکنش های مختلفی در بدن ایجاد می کنند وکارکرد آنتی اکسیدانی دارند.عصاره ی زنجبیل وقتی برای مفاصل به کار برده می شود،در بیمارانی که آرتروز دارند شاهد کاهش 40 درصدی درد و سفتی مفاصل زانوهستیم.
نکته ی جالب:دوتا مواد تشکیل دهنده ی مگنوم فیکسیشن یعنی کیسوس و زنجبیل،خاصیت چربی سوزی هم دارند!وبا وجود این که واضح است این خاصیت دلیل به بازار آمدن آن نیست ،ولی آیا کمی کاهش وزن را می توانم در اینجا جزو عوارض جانبی سودمند مگنوم فیکسیشن مطرح کرد؟ از نظر ما کاملا امکان پذیر است.

مقدار مصرف مگنوم فیکسیشن به ادعای شرکت سازنده :

دوبار در روز هربار دو کپسول و ترجیحا همراه با غذا مصرف کنید.برای این که جذب بهتر و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد ،مگنوم پیشنهاد می کند که غذاها شامل نوعی از چربی باشند.

منبع : ترجمه از
https://blog.priceplow.com/supplement-news/magnum-fixation

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید