مگنوم دی ان ای MAGNUM DNA

مگنوم دی ان ای MAGNUM DNA چیست؟

مگنوم دی ان ای MAGNUM DNA یک فرمول آنابولیک است که تاثیر قدرتمند بازتولید عضلات توسط BCAAs یا آمینو اسید های زنجیر شاخه دار را با ویژگی های سخت و حجیم سازی ماهیچه ها توسط گلیسین و آرژنین ترکیب می کند. مگنوم دی ان ای همچنین حاوی محتویات محرک آنابولیسم بسیار قوی از جمله ال لوسین آلفا است تا کامل ترین و طبیعی ترین ترکیب عضله ساز را که در کمتر مکمل غیر هورمونی وجود دارد در اختیار شما قرار دهد. محتویات این مکمل که تاثیر آن ها از نظر علمی ثابت شده است، برای خصوصیاتشان از جمله بهبود تراکم، قدرت، و ریکاوری عضلات و همچنین بهبود عملکرد کلی ورزشکار شناخته شده هستند. این فرمول منحصر بفرد با ضمانت تاثیر و ماندگاری تا 3 روز همراه است. BCAAs یا آمینو اسید های زنجیر شاخه دار بعنوان سازنده بلوک های عضله شناخته شده هستند. حضور آن ها برای رشد و پیشرفت ماهیچه ها ضروری است. BCAA های ضروری شامل لوسین، ایزولوسین و والین می شوند. این BCAA ها به این دلیل که بدن ما قادر به تولیدشان نیست و باید از طریق مکمل ها تامین شوند، به عنوان BCAA های کاملا ضروری طبقه بندی می شوند.

تاثیراتی که با مصرف مگنوم دی ان ای بدست می آید:

– افزایش قدرت و توان بلافاصله پس از مصرف
– بهبود ریکاوری
– افزایش استقامت
– افزایش سنتز پروتئین
– افزایش توده ماهیچه ای در دراز مدت
– افزایش سختی و تفکیک ماهیچه ها در دراز مدت

چه چیزی مگنوم دی ان ای را منحصر بفرد ساخته است؟
– این مکمل 7 منبع از خالص ترین و جدیدترین BCAAs ها با درجه دارویی را در خود جای داده است. از جمله جدیدترین اتیل استر و تکنولوژی کتوایزوکاپرویت کلسیم.
– اتیل استر اولین مولکول پیوندی است که از سد خونی-مغزی عبورمی کند، بنابراین می تواند تک تک سلول های بدن را بطور موثر با دوز بزرگتری از BCAA پیوندی تغذیه کند.
– کتوایزوکاپرویت کلسیم بطور کامل ضد کاتابولیک است و با تغییر محیط در بدن شما از کاتابولیک (تحلیل ماهیچه ها) به آنابولیک (ساخته شدن ماهیچه ها) به رشد عضلانی کمک می کند.
– این ماده همچنین دوز قابل توجهی از گلیسین ال آرژنین را در اختیار شما قرار می دهد، ماده ای که تاثیرش به صورت علمی ثابت شده است و برای بهبود عملکرد ماهیچه ها و ریکاوری و بهبود در زمان خستگی بسیار موثر است. این ماده می تواند نیروی عضلات را حفظ کرده و بازدهی کلی بدن را ارتقا بخشد.

مگنوم دی ان ای برای چه کسانی مناسب است؟
– کسانی که در برنامه تمرینی خود از وزنه استفاده می کنند
– کسانی که به دنبال بهبود قدرت و استقامت بدنی خود هستند
– کسانی که سعی در افزایش توده عضلانی و بهبود شکل بدنی خود دارند
– بدنسازان، ورزشکاران فیتنس و دیگر ورزشکاران

تجربه فعال سازی آنابولیک با درجه دارویی برای اولین بار در دنیا
یک فرمول پیش تمرین آنابولیک و بسیار خاص که شبیه هیچ مکمل دیگری نیست. استفاده کننده های روزانه مگنوم دی ان ای گزارش کرده اند که بلافاصله پس از مصرف اولین دوز قادر به انجام تکرار های بیشتر با وزنه های مشابه نسبت به جلسات تمرینی پیشین بوده اند. قدرت، استقامت، ریکاوری، انعطاف، و سفت شدن ماهیچه ها همگی طی سه روز اول مصرف حاصل می شوند.
مگنوم دی ان ای به راستی یک مکمل بی نظیر است، به این دلیل که حاوی تنها فرمول آنابولیک بر پایه BCAA است که شما تاثیر آن را از اولین جلسه تمرینی خود احساس خواهید کرد.

محتویات:

در ابتدا، چرا اتیل استر BCAA ؟
محتویات مگنوم دی ان ای در معرض یک فرایند شیمیایی قرار می گیرند که آنها را استریفایز (تبدیل به استر) می کند. این فرایند باعث می شود که BCAAها کمتر قطبی باشند و در نتیجه در سیستم گوارشی راحت تر جذب شوند. به دلیل این طراحی، هر آمینو اسید می تواند بدون کوچکترین آسیبی از سیستم گوارشی عبور کند. اتیل استر همچنین از فروپاشی مولکول های BCAA جلوگیری می کند که این موضوع باعث شده است که از دیگر محصولات حاوی BCAA حتی در دوز های کوچکتر موثرتر باشد.

ال-ایزولوسین و ال-ایزولوسین اتیل استر
ال-ایزولوسین یک آمینو اسید است، یکی از سه BCAA یا آمینو اسید زنجیر شاخه دار شناخته شده. ایزولوسین یک ایزومر از لوسین است. اهمیت آن در تنظیم قند خون و همچنین بالا بردن سطح انرژی بدن است. برخی از دیگر سودمندی های ال-ایزولوسین شامل تنظیم سطح قند خون در بدن و تولید هموگلوبین می شود. این آمینو اسید مسئول بهبود و ریکاوری عضلات پس از تمرین است و در متابولیسم برای تولید انرژی اهمیت فراوان دارد. ال-ایزولوسین همچنین برای جلوگیری از تحلیل عضلات در افرادی که به ناتوانی خاصی دچار هستند نیز مفید است. این آمینو اسید برای تولید و نگهداری از پروتئین های بدن ضروری است و همچنین در تشکیل لخته های خونی نقش دارد. ایزولوسین برای تعادل نیتروژن در بزرگسالان و رشد طبیعی و سالم در کودکان و نوجوانان ضروری است. ایزولوسین اما بیشتر برای کاربردش در افزایش استقامت و کمک به درمان و بهبود بافت های ماهیچه ای شناخته می شود. ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان به این آمینو اسید به دلیل قابلیتش در افزایش سطح انرژی ماهیچه ها و کمک به بهبودی سریع پس از تمرین های سخت و فشرده یا فعالیت های فیزیکی دیگر یک مکمل ضروری به شمار می رود. بدنسازی ورزشی است که در آن به سطح انرژی و استقامت بالایی نیاز دارید. با استفاده از ایزولوسین ماهیچه ها پس از تمرین بطور کامل فرایند ریکاوری و بهبود را طی خواهند کرد. ایزولوسین درون بافت های ماهیچه ای برای تولید انرژی شکسته می شود.

ال-والین و ال-والین اتیل استر
ال-والین یک آمینو اسید است، نه تنها یک آمینو اسید ضروری، بلکه یک آمینو اسید زنجیر شاخه دار که با تراکم بالا در ماهیچه ها یافت می شود. این آمینو اسید تاثیر محرک دارد و برای متابولیسم، ترمیم و رشد بافت های ماهیچه ای و حفظ تعادل نیتروژن در بدن ضروری است. از آنجایی که یک آمینو اسید زنجیر شاخه دار است، می تواند به عنوان منبع انرژی در ماهیچه ها مورد استفاده قرار گیرد.

ال-لوسین و ال-لوسین اتیل استر
ال-لوسین یک آمینو اسید زنجیر شاخه دار BCAA ضروری است که درون ساختارهای چربی شکسته می شود. بدن ما قادر به تولید ال-لوسین نیست بنابراین ما باید این ماده را از طریق غذا و یا مکمل ها به بدن برسانیم. ال-لوسین حدود 8 درصد از کل آمینو اسید ها در ساختار پروتئینی بدن ما را تشکیل می دهد، و از این نظر چهارمین آمینو اسید در بافت های ماهیچه ای اسکلتی در بدن ما به شمار می رود.
به عنوان یکی از 3 آمینو اسید BCAA، ال-لوسین برای سلامت عمومی ما بسیار ضروری است. این آمینو اسید در بین ورزشکاران کاربردهای فراوانی دارد. ال-لوسین تاثیرات سودمند فراوانی بر عملکرد ورزشکاران دارد. به حفظ بافت ماهیچه ای کمک می کند، انرژی بدن را زمانی که تحت استرس شدید قرار دارد (مانند تمرینات سنگین ورزشی) تامین می کند، گلیکوژن ماهیچه ها را حفظ می کند ( گلوکوز در بافت های ماهیچه ای ذخیره می شود و به پرقدرت شدن انقباض های ماهیچه ای کمک می کند.)، تعادل نیتروژن در بدن را حفظ می کند، و قابلیت های تفکر و تصمیم گیری که در زمان تمرینات و فعالیت های فیزیکی شدید کاهش می یابد را بهبود و ارتقا می بخشد.
ال-لوسین تاثیرات بسیار عمیقی بر روی رژیم غذایی دارد. به عنوان قوی ترین آمینو اسید زنجیر شاخه دار، ال-لوسین نقش بسیار مهمی در استفاده از مواد مغذی در بدن ایفا می کند. این موضوع به این معنی است که باید مقدار کافی ال-لوسین به نسبت سایر آمینو اسید ها در بدن وجود داشته باشد تا بدن بتواند از مواد مغذی که شما مصرف میکنید استفاده کند. به عبارت ساده تر، اگر شما از کمبود ال-لوسین رنج می برید، بدن شما قادر نیست تا از تمام پروتئینی که شما در طول روز می خورید استفاده کند. بنابراین بدون توجه به اینکه شما در طول روز چه مقدار پروتئین مصرف می کنید، پیشرفتی در زمینه افزایش حجم و بافت عضلانی نخواهید داشت.

ال-لوسین کتوایزوکاپرویت کلسیم 1:1
نشان داده شده است که باعث تحریک واکنش آنابولیک در بدن انسان می شود، بدون اینکه عوارض جانبی آندروژنیک به همراه داشته باشد. ال-لوسین کتوایزوکاپرویت کلسیم همچنین یک ترکیب ضد کاتابولیک است که از تحلیل و شکسته شدن بافت های ماهیچه ای جلوگیری می کند. یکی از اجزای تشکیل دهنده این ترکیب لوسین است. لوسین یک آمینو اسید زنجیر شاخه دار است که کارکرد های بسیار سودمندی در بدن ما دارد. از جمله این کارکردها می توان به ترمیم عضلات، تنظیم قند خون، فراهم سازی انرژی مورد نیاز بدن، افزایش تولید هورمون رشد، و کمک به بدن در سوزاندن چربی ها اشاره کرد. لوسین همچنین به بهبود بافت های ماهیچه ای پس از تمرینات و فعالیت های فیزیکی سخت و شدید کمک می کند. این آمینو اسید همچنین برای داشتن تاثیرات ضد کاتابولیک در بدن شهرت دارد. به دلیل اینکه لوسین در بدن ساخته نمی شود و باید از طریق رژیم غذایی به بدن وارد شود اهمیت خاصی در بین آمینو اسید ها دارد.

دومین ماده تشکیل دهنده این ترکیب، آلفا کتوایزوکاپروئیک اسید کلسیم است. این ماده به اختصار KIC نامیده می شود. KIC یک کتو اسید زنجیر شاخه دار است (BCKA) و تاثیرات ضد کاتابولیک بسیار قدرتمندی دارد. این بدین معنی است که می تواند از تحلیل عضلانی جلوگیری کند. BCKA همچنین به تولید انرژی ماهیچه ها و حذف آمونیاک از بدن نیز کمک می کند. آمونیاک میتواند باعث خستگی در هنگام تمرینات شدید شود.

گلیسین-ال-آرژنین
به بدن در حذف و جلوگیری از تولید سمومی مانند آمونیاک که باعث خستگی می شوند کمک می کند. این سموم باعث کاهش قدرت و استقامت بدن حین تمرین شده بطوریکه در انتهای تمرین دیگر نیرویی برای انجام حرکات باقی نخواهد ماند. تمرینات شدید با وزنه می تواند به سرعت و با هر انقباض عضلات منجر به تولید متابولیت ها (یا سموم درون-ماهیچه ای) شود. تجمع سموم باعث کاهش سطح پ-هاش در بافت های ماهیچه ای شده که در نتیجه آن قابلیت آزادسازی کلسیم در عضلات با مشکل مواجه می شود. متاسفانه نتیجه نهایی این انباشت و پیامدهای آن همیشه یکسان است: خستگی و کاهش شدید و سریع قدرت و استقامت عضلات ودرنتیجه کاهش کلی عملکرد ورزشکار.
درحالیکه ترکیبات کتونی معمولا حاوی آمونیاک هستند، ترکیب گلیسین-ال-آرژنین-آلفا-کتوایزوکاپروئیک اسید کلسیم به عنوان یک گروه کتونی، حاوی هیچ آمونیاکی نیست. به این دلیل زمانی که به بدن و به درون سلول های ماهیچه ای وارد می شود، به دنبال ذرات آمونیاک شروع به جستجو می کند تا با آن ها پیوند برقرار کرده و از نظر شیمیایی پایدارتر شود. این بدین معنی است که این ترکیب از پیش آماده شده تا آمونیاک را از سلول های ماهیچه ای پاکسازی کند.
قسمت اسید این ترکیب زمانی که به بدن وارد می شود تبدیل به لوسین می شود که کارکرد ها و فوایدش را در بخش پیشین ماند گلیسین و آرژنین برشمردیم. از دیگر وظایف این ماده می توان به حرکت دادن آمونیاک حذف شده در سیستم اسید اوریک برای دفع از بدن اشاره کرد.
همچنین گفته شده که گلیسین تاثیرات محرک انسولین داشته درحالیکه آرژنین قادر است جریان خون بیشتری را به سمت نواحی که دچار مسمویت هستند بفرستد تا به این ترتیب لیوسین بتواند مقدار بیشتری از سموم را حذف و از بدن دفع کند.

نحوه استفاده مگنوم دی ان ای MAGNUM DNA به ادعای شرکت سازنده
۸ کپسول با شکم خالی به فاصله ی ۱۵ دقیقه، پیش از تمرین.

منبع : ترجمه از سایت مگنوم

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 2   میانگین:  1.5/5]
به اشتراک بگذارید