مگنوم دریپ درای

مگنوم دریپ درای Magnum Drip Dry

مگنوم دریپ درای
*یک دیورتیک (ادرار آور) طبیعی قدرتمند است.
* اضافه وزن ناشی از تجمع آب را کاهش می دهد.
*عضلات لاغر را برجسته نشان می دهد.
*درد عضلات را از بین می برد.

با مگنوم دریپ درای از احتباس آب خلاص شوید
آیا برای یک مسابقه یا قرارعکسبرداری، مشغول تمرین فشرده ی بدنسازی هستید؟ مگنوم دریپ درای ، قدرتمند ترین سیستم طبیعی کاهش وزن ناشی ازاحتباس آب را برای خود تهیه کنید که:
1.وزن ناشی ازاحتباس آب را کاهش می دهد.
2.عضلات کم حجم را مشخص تر می سازد.
3.درمقابل دردهای عضلانی از شما محافظت می کند.
4.تورم بدن را از بین می برد.

لاغر شدن به خودی خود به قدر کافی مشکل است، حتی اگر چگونگی کم کردن اضافه وزن ناشی از آب را در روز مسابقه ی بدنسازی، زمان عکس انداختن، یا تعطیلات گرمسیری تان، در نظر نگیرید. مگنوم دریپ درای ، روش درست این پروسه ی پیچیده را برای شما فراهم می کند. درواقع، ما اندام لاغر و متناسب شما را در روز مورد نظرتان، تضمین می کنیم. مگنوم دریپ درای ، در نسل جدید کاهنده های طبیعی آب،به دلیل داشتن همه ی الکترولیت های مهم ضد درد، بهترین است، وبه طور همزمان، مانند یک دیورتیک(ادرار آور) قوی عمل می کند و با هر بار مصرف، به شما بدنی عضلانی و متناسب، ( بدون تورم ناشی از احتباس آب) تحویل می دهد. مواد تشکیل دهنده ی قدرتمند مگنوم دریپ درای ، فورا آب زیر جلدی را، که ظاهر عضلانی بدنتان را نامشخص کرده است، هدف قرار می دهند، و آن را قطره قطره ازبین می برند، و خطوط عضلانی بدن ورگها و بخش های مختلف عضلات را بیشتر از همیشه، با وضوح بسیار بالایی نمایان می کنند.

مگنوم دریپ درای ، یک سیستم کاهش وزن آب طبیعی، برای قدرتمندی در مسابقات است که نتایج زیر را برای شما دربر دارد:
*ظاهر جسمانی محکم تر و لاغر تر
*افزایش برجستگی های عضلانی
*نمایان بودن بیشتر رگ ها
*وضوح بالای بخش های مختلف عضلات

مواد تشکیل دهنده ی درون مگنوم دریپ درای :
*وزن آب بدن را کاهش می دهند
*عضلات لاغر را مشخص تر نشان می دهند
*در مقابل دردهای عضلانی از شما محافظت می کنند
* تورم بدن را از بین می برند

مگنوم دریپ درای ، بهترین انتخاب برای مکمل کاهش وزن آب طبیعی،و قدرتمند بودن بیشتر در مسابقات است.
– برای داشتن نتایج بهتر و سریع تر، از بالاترین کیفیت واستانداردهای دارویی برخوردار است.
– یک سیستم کاهش وزن آب طبیعی، و مخصوص قدرت بالا درروز مسابقات، در دوران جدید است، که درعمل هم کارآمد است.
-همه ی مشکلات اصلی که سایر دیورتیک های طبیعی قدیمی تر معمولی، که مناسب روز مسابقات نبودند را، نا کارآمد می کرد، از بین برده است.
– به بدن شما اجازه می دهد که از دست آب زیر جلدی خلاص شود، در حالی که همه ی مواد معدنی و الکترولیت های مهمی را، که برای برجستگی عضلات و آب رسانی بدن موردنیاز هستند، حفظ می کند.

مواد تشکیل دهنده ی کلیدی و با کیفیت و استاندارد بالای دارویی مگنوم دریپ درای :
* گیاه تاراکساکوم آفیسینال (برگ داندلیون) عصاره ی 20:1
*گیاه اکسیستلما اسکولنتوم عصاره ی 20:1
*گیاه هورستیل(اکوییستوم ارونس ال.) عصاره ی 20:1
* کاکل کلاله ی ذرت ( بدون تغییرات ژنتیکی)
* میوه ی جونیپربری عصاره ی4:1
*اورتات پتاسیم
*سیترات منیزیم

عصاره ی 20:1 گیاه« تاراکساکوم افیسینال »(برگ دندلیون)
برگ گیاه« داندلیون»،به دلیل تاثیری که بر افزایش دفع ادرار دارد، از زمان های قدیم به عنوان یک دیورتیک(ادرار آور) طبیعی، که بدن را از دست تجمع آب اضافی خلاص می کند، مورد استفاده قرار می گرفته است.
در حالی که ریشه ی گیاه داندلیون، به عنوان تحریک کننده ی اشتها به کار برده می شود، وبه عنوان داروی گیاهی دیورتیک، کارایی ندارد. با این وجود، هنوز شرکت های متعددی، آن را در محصولات دیورتیک طبیعی خود مورد استفاده قرار می دهند.در فرمولاسیون دریپ درای مگنوم، یک گرم کامل از عصاره ی داندلیون، و با نسبت 20 به 1، به کار رفته است.این برابر است با 20 گرم برگ داندلیون فله، که آن را به قدرتمند ترین مکمل دیورتیک طبیعی موجود در بازار، تبدیل می کند.
این برگ داندلیون است که بدن را تحریک می کند تا ادرار بیشتری تولید کند، وآب اضافی را از بین ببرد. مجله ی طب آلترناتیو و مکمل، در مورد اولین تحقیقاتی که در مورد تاثیر گیاه داندلیون به عنوان دیورتیک، بر بدن انسان انجام شده بود، گزارش می دهد: ” تحقیقات نشان می دهد که عصاره ی «تی.افیسینال اتانولیک»، برای بدن انسان، یک دیورتیک مطمئن است. داده های به دست آمده از آزمایش های انجام شده بر انسان، نشان می دهد که، عصاره ی اتانولیک گرفته شده از برگ های تازه ی تی.افیسینال، میزان و تعداد دفعات دفع مایعات را در افراد سالم تحت آزمایش، افزایش می دهد.”
یک امتیاز اصلی گیاه داندلیون به عنوان دیورتیک، این است که، سطح پتاسیم بدن را کاهش نمی دهد. در واقع این گیاه، سرشار از پتاسیم است و می تواند منابع پتاسیم بدن را سرشار کند. مواد مغذی اصلی دیگری که در گیاه داندلیون وجود دارند، آهن، منیزیوم و انواع ویتامین ها است.
ماده ی اصلی فعال در گیاه داندلیون، که تصور می شود، مسئول خاصیت دیورتیک آن باشد، یک «سسکوییترپین لاکتون » است.
عمل اصلی که گیاه داندلیون به عنوان دیورتیک انجام می دهد، مربوط به افزایش دادن جریان ادرار است، که با بالا بردن فعالیت کبد و کلیه ها، انجام می شود. با افزایش سرعت عملکرد دستگاه دفع ادرار، مایعات بیشتری از بدن آزاد می شوند و وزن ناشی از تجمع آب اضافی، کاهش می یابد.
درنتیجه، تورم هایی که به دلیل احتباس آب در بدن ایجاد شده اند،می تواند توسط گیاه داندلیون، کنترل شوند.
علاوه بر این، داندلیون کیسه ی صفرا را هم تحریک می کند تا صفرای بیشتری تولید کند، و در نتیجه، جریان خروج صفرا از کبد هم افزایش می یابد. این فعالیت ها، خون را پاکسازی می کنند، و عملکرد کبد و کلیه ها را بهبود می بخشند.
گیاه داندلیون، به خصوص برای درمان تورم پاها، که نتیجه ی فشار خون بالا و اختلالات کبد باشد، بسیار موثر است.
تاثیر دیورتیک عصاره ی گیاه داندلیون،در تحقیقاتی که در مجله ی طب آلترناتیو و مکمل، منتشر شد، مورد آزمایش قرار گرفت.در این تحقیقات، به 17داوطلب، عصاره ی اتانولیک برگ داندلیون داده شد.
تناوب و حجم دفع ادرار داوطلبان، دوروز قبل از مصرف عصاره، اندازه گیری شده و مورد بررسی قرار گرفته بود. این پارامترها، همچنین، در طول دوره ی مصرف مکمل عصاره ی داندلیون، وبعد ازاتمام آن دوره هم مورد بررسی قرار گرفت.
نتایج این تحقیقات نشان داد که افزایش قابل توجهی در تناوب دفع ادرار همه ی داوطلبان وجود دارد، و بنابراین،خاصیت دیورتیک گیاه داندلیون به اثبات رسید.

یکی از تحقیقاتی که بر روی تعدادی داوطلب انجام شد، نشان داد که، مصرف عصاره ی برگ گیاه داندلیون، در طول 5 ساعت بعد از هضم و جذب آن، به افزایش قابل ملاحظه در تناوب دفع ادرار منجر می شود.

تاثیر دیورتیک (ادرار آور) عصاره ی« تاراکساکوم افیسینال فولیم»،بر سوژه های انسانی، در طول یک روز
خاصیت دیورتیک عصاره ی برگ گیاه داندلیون، در تحقیقاتی که در مجله ی طب آلترناتیو و مکمل منتشر شده، مورد آزمایش قرار گرفت. در آن آزمایش،17 داوطلب، عصاره ی« اتانولیک» برگ داندلیون را مصرف کردند.
از دوروز قبل، تناوب و مقدار ادرار داوطلبان اندازه گیری شده بود.این پارامترها در طول دوره ی مصرف مکمل عصاره ی داندلیون، و بعد از اتمام دوره هم مورد بررسی قرار گرفت.
در مدت 5ساعت پس از مصرف اولین دوز دارو، درمورد همه ی جمعیت مورد آزمایش، افزایش قابل ملاحظه ای در تناوب دفع ادرار، مشاهده شد. همچنین، در مدت 5 ساعت بعد از دومین دوز مصرف عصاره، افزایش قابل ملاحظه ای در میزان حجم ادرار آنها مشاهده شد.
نتایج تحقیقات، نشان داد که در همه ی داوطلبان، افزایش قابل ملاحظه از در تناوب دفع ادرار وجود دارد، و بنابراین خصوصیت دیورتیک گیاه داندلیون، به اثبات رسید.

عصاره ی20:1 گیاه « اکسیستلما اسکولنتوم»
عملکرد دیورتیک عصاره ی گیاه «اکسیستلما اسکولنتوم»، در فاصله های زمانی 5 ساعت و 24 ساعته، مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج تحقیقات نشان داد که، عصاره ی گیاه اکسیستلما اسکولنتوم، یک دیورتیک «هیپرناترامیک»، «هیپرکالامیک»،«هیپرکلسمیک»، و«هیپرکلورمیک» تاثیر گذار است، و باور سنتی درباره ی کارایی اکسیستلما اسکولنتوم،به عنوان دیورتیک را تایید کرد.

تاثیرات عصاره ی متانولیک گیاه اکسیستلما اسکولنتوم، بر تناوب ادرار و دفع الکترولیت های ادراری در موش ها
خاصیت دیورتیک عصاره ی متانول قسمت های بالایی گیاه اکسیستلما اسکولنتوم ( ام ای او ای)، بر روی موش های نر «ویستر آلبینو»، با فاصله ها ی زمانی 5 ساعت و 24 ساعته ، مورد آزمایش قرار گرفت.مقدار حجم ادرار آنها( به میلی لیتر) والکترولیت های دفع شده(سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلر)، در فاصله های زمانی 5 و 24 ساعت، اندازه گیری شد.ادرار دفع شده، در هر دوگروه «ام ای او ای»،
افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرد. «ام ای او ای»، حجم ادرار وتعادل الکترولیت ها را، با نسبت مستقیم با مقدار دوز مصرف شده، افزایش داد. نتایج تحقیقات نشان داد که، عصاره ی گیاه اکسیستلما اسکولنتوم، یک دیورتیک «هیپرناترامیک»، «هیپرکالامیک»، «هیپرکلسمیک»، و«هیپرکلورمیک» تاثیر گذار است، و باور سنتی درباره ی کارایی اکسیستلما اسکولنتوم،به عنوان دیورتیک را تایید کرد.

عصاره ی20:1 گیاه «هورستیل» (اکوییستوم ارونس ال.)
گیاه «هورستیل» (اکوییستوم ارونس)، در اروپا به روش سنتی، به عنوان یک دیورتیک(ادرارآور)، برای درمان بیماری«ادم»(تورم قسمتی از بدن،بر اثر تجمع و احتباس آب)، به کار برده می شده. تحقیقات آزمایشگاهی و تحقیقات با سوژه ی انسانی، نشان می دهد که، عصاره ی گیاه هورستیل می تواند حجم ادرار تولید شده توسط بدن را افزایش دهد.
گیاه هورستیل(اکوییستوم ارونس)، ساقه های لوله ای شکل دارد و برگ هایش مانند سرخس است. هورستیل یک گیاه دارویی است که اززمانهای قدیم، به عنوان یک دیورتیک طبیعی به کار می رفته، واز برگ ها و ساقه هایش، عصاره ی مایع، چای خشک، و یا کپسول تهیه می کرده اند.
در آزمایشاتی که اخیرا انجام شد، هورستیل را با یک دیورتیک شناخته شده مورد مقایسه قرار دادند. در این تحقیق، مشخص شد که گیاه هورستیل،دقیقا به اندازه ی آن داروی دیورتیک، موثر است، وبه دارونما ی به کار گرفته شده، برتری دارد.

کاکل کلاله ی ذرت (بدون تغییرات ژنتیکی)
کاکل کلاله ذرت، از رشته های زرد و ابریشمی که در داخل پوسته ی گیاه ذرت وجود دارند، ساخته شده. این داروی گیاهی، از رشته های کاکل ذرت، که درگل گیاه ذرت ماده وجود دارد، ساخته می شود. این گیاه دارویی، یکی از قدرتمند ترین دیورتیک های طبیعی در جهان است.کاکل کلاله ی ذرت تازه، حاوی روغن های اصلی و چرب ،رزین، کائوچو، الکولوئید، اسید فسفریک، کلوروفیل، وسطوح بالای منگنز و پتاسیم است.فیتوکمیکال های(مواد شیمیایی گیاهی) فعال موجود در کاکل ذرت، شامل «کریپتوکسانتین» و «تانین» ها هستند، که به عنوان عامل خشک کننده به کار می روند. کاکل کلاله ی ذرت، یک دیورتیک قدرتمند است و باعث افزایش جریان ادرار و خارج کردن سدیم از بدن، می شود. میزان تولید ادرار در بدن را افزایش می دهد و مایعات محبوس شده در بافت ها، و فضاهای داخل سلولی را وادار به خارج شدن می کند.کلاله ذرت، با افزایش دادن سرعت فیلتراسیون ادرار در لوله های کلیوی، و کاهش جذب شدن دوباره ی یون های سدیم و کلرین، در خون، حجم ادرار تولید شده توسط بدن را بالا می برد.

عصاره ی 4:1 میوه ی «جونیپر بری»
گیاه« جونیپر»، به شکل سنتی به عنوان یک دیورتیک، برای درمان بیماری های مثانه یا کلیه ها به کار می رفته است. عملکرد دیورتیک گیاه جونیپر، کاملا تایید شده است، واین خاصیتش به سطح «ترپینن-4-ال»، که مهمترین ماده ی فعال تشکیل دهنده ی عصاره ی«جونیپر بری» است، نسبت داده می شود. این ماده، وقتی که وارد ادرار می شود، میزان فیلتراسیون کلیه ها را افزایش می دهد و ادرار را رقیق می کند و دستگاه ادراری را ضدعفونی می کند.
تحقیقاتی که به تازگی در زمینه ی بیولوژی تطبیقی و کل نگر انجام شده، و در مجله ی آکسفورد منتشر شده، بیان می کند: ” با توجه به فراوانی، وتاثیرات فارماکولوژیکی «آلفا-پینین» بر سایر سیستم ها، امکان دارد که این ماده در خاصیت دیورتیک «جونیپر»هم مشارکت قابل ملاحظه ای داشته باشد.
«آلفا- پینین»، یک ترکیب ارگانیک واکنش پذیراست، که به شکل طبیعی در روغن های درختان مخروطی (مانند کاج) یافت می شود. «جونیپر بری»، با افزایش دادن میزان فیلتراسیون در لوله ها ی کلیوی، تولید بیشتر ادرار در بدن را تقویت می کند. علاوه بر این، با محلول کردن اسید اوریک در مایعات اضافی بدن، و خارج کردن آن همراه با ادرار، از کریستالیزه شدن اسید اوریک در کلیه ها هم جلوگیری می کند. همه ی این فعالیت ها، عملکرد کلیه ها را بهبود می بخشد، وبیرون راندن مرتب مایعات اضافی از بدن را تقویت می کند.

اورتات پتاسیم
اگر شما پتاسیم با دسترسی زیستی فوق العاده بالا می خواهید، به «اورتات پتاسیم » نیاز دارید. که این یک پتاسیم متصل به« اسید اورتیک»، است. اسید اورتیک، شارژ الکتریکی خنثی دارد و به راحتی از دیواره ی سلول ها عبور می کند. وقتی که اسید اورتیک، متابولیزه می شود، پتاسیم آزاد می کند.این عمل، پتاسیم را مستقیما به سلول های عضلانی، یعنی همان محلی که بدن شما برای تنظیم آب و الکترولیت های عضله ها، به آن نیاز دارد، می رساند. پتاسیم، ماده ی مغذی است که به تحرک عضلات کمک می کند ،سیگنال های عصبی را انتقال می دهد و به کلیه ها در تصفیه کردن خون کمک می کند. پتاسیم، به همراه سدیم، یکی ازالکترولیت های اصلی مورد نیاز بدن است، که می تواند آب رسانی را تنظیم، و الکترولیت ها را متعادل کند. یک فایده ی دیگری که پتاسیم می تواند برای ورزشکارانی که قصد دارند وزن آب بدنشان را کاهش دهند، داشته باشد، این است که پتاسیم، به بدن کمک می کند تا نسبت به استرس و اضطراب، واکنش مثبت نشان دهد. پتاسیم، حتی به تنظیم و تعادل هورمون های بدن، مانند کورتیزول و آدرنالین(که هورمون های استرس هستند)، که می توانند برای حال و هوای روحی و سلامتی عمومی بدن مضرباشند، و حتی باعث احتباس آب در بدن می شوند، کمک می کند.

سیترات منیزیم
کمبود منیزیم، یکی از علت های پنهان اصلی برای درد پاها ست (که شامل درد عضلات پا و سایر نقاط بدن هم می شود).منیزیم، جذب پتاسیم در بدن را هم افزایش می دهد، که برای عملکرد مناسب عضلات، حیاتی است. سیترات منیزیم، بالاترین درجه ی دسترسی زیستی این ماده ی معدنی را دارا است. کلینیک «مایو»، مصرف دوبار در روز مکمل های منیزیم را برای رهایی از احتباس آب در بدن، پیشنهاد می کند.
بدن شما، بدون منیزیم، مهمترین عملکرد دفاعی اش در مقابل درد، تورم، فشار والتهاب را از دست می دهد. تحقیقات نشان داده است که جبران تهاجمی کمبود منیزیم، می تواند درد پاها را از بین ببرد، و از بازگشت درد در آینده هم جلوگیری کند. منیزیم، در تقابل با تاثیر کلسیم که عضلات را منقبض می کند، باعث باز شدن عضلات می شود. همچنین باعث افزایش جذب پتاسیم می شود، که برای عملکرد مناسب عضلات، حیاتی است.منیزیم، همچنین با مسدود کردن گیرنده های عصبی درد، در مغز و سیستم عصبی، درد را کاهش می دهد، ومی تواند تولید سروتونین، «گابا»(گاما-آمینوبوتیریک اسید) و ملاتونین، که به ریلکس شدن شما و خواب قبل از مسابقه، کمک می کند، را افزایش دهد.

چه افرادی به مگنوم دریپ درای نیاز دارند؟
*کسانی که ورزشکار مسابقات بدنسازی هستند
*کسانی که قرار عکسبرداری دارند
*کسانی که برای یک مناسبت خاص یا تعطیلات استوایی، قصد دارند به سرعت اندامشان را جمع و جور کنند
*کسانی که دیورتیک های طبیعی دیگر را امتحان کرده اند و بدنشان صاف و هموار(بدون برجستگی عضلات) شده، و به دردعضلانی دچار شده اند

چگونگی مصرف مگنوم دریپ درای
دوبار در روز، و در هروعده، 3 کپسول، مصرف کنید. یک بار صبح و یک بار اواسط بعد از ظهر.
بیشتر از 14 روز متوالی مصرف نکنید.

منبع : ترجمه از

https://magnumsupps.com/product/magnum-drip-dry/

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید