مگنوم جی

مگنوم جی MAGNUM G ، مکمل گلوتامین کمپانی مگنوم

مگنوم جی MAGNUM G نسخه ای قدرتمند و پیشرفته از آمینو اسید ال گلوتامین است. این نسخه پیشرفته بیشترین میزان جذب و استفاده سیستماتیک را درون بدن دارد. مطالعات علمی که تا کنون بر روی مگنوم جی انجام گرفته است نشان می دهد در صورتی که این مکمل با یک برنامه تمرینی استاندارد و تغذیه مناسب ترکیب شود می تواند به افزایش بافت خالص ماهیچه ای و بهبود کارکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند. به عبارت بهتر مگنوم جی برای ورزشکارانی که به دنبال نتایج جدی هستند بسیار ضروری و با اهمیت است.
چرا گلوتامین؟
گلوتامین فراوان ترین آمینو اسیدی است که در بدن انسان وجود دارد. تقریبا هشتاد درصد آمینو اسید های موجود در بدن انسان ال گلوتامین هستند و بدن انسان به مقادیر بالایی از این آمینو اسید نیاز دارد. گلوتامین همچنین اولین آمینو اسیدی است که در طول تمرین های سخت و فشرده به پایان می رسد و بنابراین ذخیره مجدد آن بسیار حیاتی و مهم است. این آمینو اسید به راحتی از سد خونی مغزی عبور می کند، و به همین دلیل به سوخت مغز معروف شده‌ است. گلوتامین، در مغز به اسید گلوتامیک که برای فعالیت مغز ضروری می‌باشد تبدیل می ‌شود.
گلوتامین سازنده بلوک های پروتئینی در بدن است. گلوتامین باعث افزایش سنتز و ساخته شدن پروتئین در ماهیچه های اسکلتی می شود و به این ترتیب باعث رشد عضلات می گردد. همچنین توان انقباض عضلات در پی این عمل افزایش می یابد. گلوتامین همچنین باعث افزایش ترشح هورمون رشد درون پلاسمای خون می شود.
مطالعات نشان داده اند که با یک ساعت تمرین بدنسازی تقریبا 40 درصد از گلوتامین موجود در بدن کم می شود، این کاهش علاوه بر غلبه اسید لاکتیک و خستگی می تواند قسمت های مختلف بدن از جمله سیستم ایمنی را تحت تاثیر قرار دهد. کاهش گلوتامین پس از تمرین می تواند تاثیر منفی بر روی تمرین های قدرتی شما داشته باشد و کارایی سیستم تمرینی شما را کاهش دهد.
چه هدف شما افزایش کارایی ورزشی باشد و چه به دنبال عضله سازی و یا ریکاوری باشید، تحقیقات نشان داده است که استفاده از مکمل گلوتامین یک ضرورت است. در طول یک جلسه تمرینی فشرده بخصوص هنگام کار با وزنه، بدن شما به شدت تحت فشار قرار گرفته و ماهیچه ها و تاندون ها به مقدار بیشتری از گلوتامینی که از طریق رژیم غذایی دریافت می کنید نیاز خواهند داشت. بنابراین بعد از جلسه تمرینی سطح گلوتامین سلولی 50 درصد و سطح گلوتامین پلاسما ۳۰ درصد کاهش می یابند. در این وضعیت بدن می تواند به وضعیت خطرناک نحلیل ماهیچه ها برود، در این وضعیت بدن بجای کربوهیدرات ها از ماهیچه ها به عنوان سوخت استفاده می کند. وجود گلوتامین می تواند از بروز این وضعیت جلوگیری کند.

۱۰ ویژگی ال گلوتامین که در مطالعات علمی جدید کشف شده اند:
1- کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش بخصوص معده و روده به این دلیل که این آمینو اسید یک عنصر حیاتی برای سلامت و بازسازی و ترمیم این اندام ها به شمار می رود.
2- کمک به درمان و بهبودی زخم ها و تورم های روده و معده، با جلوگیری از گسترش زخم و حفاظت از قسمت های مختلف این اندام ها.
3- این آمینو اسید یک انتقال دهنده عصبی مهم در مغز به شمار می رود و به بهبود حافظه و تمرکز کمک می کند.
4- کمک به بهبود سندروم روده تحریک پذیر و بهبود حرکات روده ای
5- کمک به رشد بهتر عضلات و ماهیچه ها و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات با افزایش سنتز پروتئین و همچنین افزایش ترشح هورمون رشد.
6- بهبود عملکرد ورزشی و فرایند ریکاوری و بهبودی در ورزشکاران در هنگام انجام تمرین های شدید و فشرده و جلوگیری از تحلیل عضلات پس از جلسه تمرینی.
7- بهبود سوخت و ساز و سم زدایی سلولی. یکی از وظایف اصلی گلوتامین در بدن کمک به پاکسازی و سم زدایی بدن از مقادیر بالای آمونیاک است. گلوتامین در این مواقع مانند یک بافر عمل کرده و مقادیر اضافی آمونیاک را به آمینو اسید، آمینو شکر و اوره تبدیل می کند.
8- کنترل تمایل و اشتهای فرد برای مصرف بیش از حد شکر و الکل
9- کمک به مبارزه با سرطان
10- بهبود حساسیت بدن به انسولین و در نتیجه کمک به بهبود دیابت و کنترل سطح قند خون

استفاده از مکمل مگنوم جی همچنین باعث نتایج زیر می شود:
کمک به ساخت و ترمیم ماهیچه ها و بافت های عضلانی
پاکسازی اسید لاکتیک و کمک به بهبود گردش خون و تغذیه مناسب تر بافت های مختلف بدن
کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن

واحد مصرف مگنوم جی
یک قاشق (۵ گرم)
۱۰۰ واحد در هر بطری

راهنمای مصرف مگنوم جی
مقدار یک قاشق (۵ گرم) را در آب یا نوشیدنی مورد علاقه تان حل کرده و دو بار در روز میل کنید.
بهترین زمان های مصرف که بیشترین تاثیر را در پی دارند زمان های بعد از تمرین و پیش از خواب هستند. بنابراین می توانید دو وعده مصرفی خود را در این زمان ها میل کنید.

منبع :
ترجمه از

https://draxe.com/l-glutamine-benefits-side-effects-dosage/

http://www.hardmagnum.com/product/g

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید