مگنوم جی اسپرینگ

مگنوم جی اسپرینگ Magnum G-Spring چیست؟

مگنوم جی اسپرینگ با چربی سوزی، عضله سازی و ریکاوری در حالیکه شما یک خواب آرام را تجربه می کنید، در رسیدن به فرم بدنی ایده آل به شما کمک می کند. جی اسپرینگ حاوی فرمولی چندگانه است که بطور موثر زمانی که شما خواب هستید، سطح جی اچ را ثابت نگه می دارد. حالا شما می توانید سخت تمرین کنید، موثرتر چربی سوزی کرده و در پایان روز یک خواب آرام و عمیق را برای داشتن ریکاوری بهتر تجربه کنید.

محتویات جی اسپرینگ موارد زیر را بهبود می بخشند:
1. چرخه خواب آر ای ام شبانه
2. ریکاوری و بازسازی بدن در پی تمرین های سنگین
3. عضله سازی
4. سطح چربی بدنی
5. مقدار جی اچ که هرشب بدن شما آزاد می کند.

مگنوم جی اسپرینگ که یک محصول بهبود دهنده جی اچ طبیعی با استاندارد دارویی است، پس از مصرف نتایج زیر را رقم خواهد زد:
1. بهبود آزاد سازی جی اچ، زمانی که شما در خواب بسر می برید
2. جذب کامل تمامی ترکیبات مکمل
3. عبور از سد خونی-مغزی بصورت کاملا موثر

مگنوم جی اسپرینگ بهترین انتخاب به عنوان یک محصول بهبود دهنده جی اچ طبیعی با استاندارد دارویی است زیرا:
1. 100 درصد محتویات دارای استاندارد دارویی برای نتایج بهتر و سریعتر
2. این محصول نه تنها برای بهبود سطح جی اچ، بلکه برای تقویت قابلیت بدن برای رفتن به چرخه خواب عمیق آر ای ام بصورت سریع تر و برای مدت طولانی تر طراحی شده است
3. بصورت کپسول برای جذب حداکثری، که هر بار دوز موثر یکسانی را در مقایسه با مکمل هایی که به شکل قرص هستند به بدن می رساند
4. اثربخشی محتویات توسط مطالعات دانشگاهی و کلینیکی تایید شده است.

مگنوم جی اسپرینگ برای رسیدن به اهداف زیر طراحی و تولید شده است:
1. اطمینان از این موضوع که محتویات طبیعی با استاندارد دارویی و بهبود دهنده هورمون رشد برای مصرف کننده فراهم شود.
2. ورزشکاران بتوانند در طول روز سخت تمرین کرده و طی شب به درستی فرایند بهبودی و ریکاوری را طی کنند.
3. استفاده مفید از ساعات خواب برای چربی سوزی و عضله سازی.

مگنوم جی اسپرینگ محتوی یک ترکیب با اثربخشی بسیار بالا به نام پیورارین است. پیورارین یک ایزوفلاون است که در برخی گیاهان خاص یافت می شود. این ترکیب برای داشتن اثربخشی مناسب و قرار گرفتن در فرمول جی اسپرینگ استانداردسازی شده است. ایزوفلاون ها اغلب به عنوان استروژن گیاهی عمل می کنند و بر روی هورمون های جنسی و ساخت پروتئین در بدن انسان تاثیرگذار هستند. تحقیقات نشان داده است که پیورارین به عملکرد انسولین و تعادل استروژن در بدن کمک می کند. هردو این موارد باعث خواهند شد تا به ایجاد یک محیط آنابولیک کمک شود. پیورارین این عملکرد را با شبیه سازی گیرنده جی اچ آر اچ و در نتیجه بهبود آزادسازی جی اچ بدست می آورد. شبیه ساز یجی اچ آر اچ یک روش ثانویه بسیار موثر برای آزادسازی جی اچ است و استفاده از پیورارین تاثیر بسیار زیادی بر روی بهبود گردش جی اچ در بدن خواهد داشت. فرمول مگنوم جی اسپرینگ حاوی دوز کلینیکی پیورارین است که برای حمایت از جی اچ آر اچ ضروری است.
مگنوم جی اسپرینگ همچنین حاوی موکونا پرورینز (50 درصد ال-دوپا) است. این ترکیب برای فراهم آوردن فرم قابل جذبی از ال-دوپا استفاده شده و میتوان با استفاده از آن بطور کاملا موثر از سد خونی مغزی عبور کرد. زمانی که ال-دوپا از سد خونی مغزی عبور کند، به دوپامین تبدیل می شود که همین موضوع باعث شبیه سازی بیشتر هورمون جی اچ آر اچ (هورمون آزادساز هورمون رشد) و افزایش تولید هورمون رشد خواهد شد. موکونا پرورینز یک گیاه دارویی شناخته شده در طب سنتی هندو یعنی آیورودا است و دارای خواص افزایش دهنده ال-دوپا است.
دوپامین هورمون لذت و انگیزش در انسان است و برای تاثیرش در تحریک برای سنتز تستسترون و همچنین کمک به ترشح هورمون رشد در غده هیپوفیز شناخته می شود (با تحریک غده هیپوفیز، باعث تولید بیشتر هورمون های کلیدی می شود). حوزه فعالیت دوپامین در سیستم عصبی مرکزی است و در هماهنگی با دیگر انتقال دهنده های عصبی نقش حیاتی و مهمی را در انگیزش، تمرکز، حافظه، مود، آرامش، میل جنسی، خواب و دیگر موارد مشابه بازی می کند. استفاده مداوم از محرک هایی مانند کافئین، مقادیر بالای شکر، نیکوتین و دیگر مخدر ها باعث می شود تا تولید دوپامین در مغز کاهش یابد که این موضوع باعث ایجاد حالت هایی مثل بی خوابی، گرسنگی کاذب، بی قراری و عدم آرامش خواهد شد.
مگنوم جی اسپرینگ حاوی دوز بالایی از ملاتونین است که برای تقویت ترشح هورمون رشد از طریق روشی متفاوت از هورمون آزادساز هورمون رشد توصیه شده است. در یک مطالعه که در مجله پزشکی مرتبط با غدد درون ریز به چاپ رسیده مشخص شده است که استفاده خوراکی از ملاتونین در مردان مقدار ترشح هورمون رشد و همچنین میزان حساسیت به هورمون آزادساز هورمون رشد را افزایش می دهد.

ترکیب دیگری که در مگنوم جی اسپرینگ موجود است باکوپا مونیرا است. این آداپاتوژن خواص آنتی اکسیدانی دارد. همچنین باعث تقویت حافظه و تمرکز و بهبود پردازش بینایی می شود. باکوپا با ترمیم نورون های آسیب دیده به هیپوفیز اجازه می دهد تا هورمون اچ جی اچ را در سطح بهینه ای حفظ کند و به این ترتیب نقشی حمایتی در تولید اچ جی اچ بازی میکند.اما تاثیر باکوپا بر روی غده تیروئید بسیار با اهمیت تر است. مطالعات در این زمینه نشان داده است که باکوپا می تواند از این طریق به رشد عضلات و کاهش ذخایر چربی کمک کند.

ال آرژینین پیروگلوتامات و ال لیسین به دلیل اینکه اثر یکدیگر را تقویت کرده و باعث بهبود سطح هورمون رشد می شوند، در فرمول مگنوم جی اسپرینگ باهم ترکیب شده اند. مطالعات نشان داده اند که این دو آمینو اسید با همکاری یکدیگر باعث تحریک ترشح بیشتر هورمون رشد می شوند. در 15 مرد مورد آزمایش با سنین 15 تا 20 سال، ال آرژینین پیروگلوتامات در ترکیب با ال لیسین هیدروکلراید بطور چشمگیری میزان هورمون رشد فعال را بصورت بیولوژیکی بین 2 تا 8 برابر مقدار پایه، 30 تا 120 دقیقه پس از مصرف بالا برد.
دیگر ترکیبات بهبود دهنده هورمون رشد و خواب در جی اسپرینگ شامل موارد زیر می شود:
DAME بیتارات، که سطح کولین را در مغز بصورت کاملا موثر بالا برده، آزادسازی اچ جی اچ را تنظیم می کند، و یادگیری، حافظه و مود را بهبود می بخشد. این ماده اغلب به دلیل اثر ملایم محرکی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این برای راحت تر به خواب رفتن نیز مفید است. DAME همچنین به کاهش خستگی در طول روز کمک می کند.

ال تینین که برای قابلیت های آرام بخشی ذهنی و فیزیکی که به همراه دارد شناخته می شود. این خواص نتیجه قابلیتی است که ال تینین در افزایش سطح گابا ( گاما آمینو بوتینیک اسید)، یک بازدارنده مهم انتقال عصبی در مغز، دارد. مصرف تینین پیش از رفتن به تختخواب باعث می شود که شما خواب بهتری داشته باشید، همچنین سبب افزایش آزادسازی هورمون رشد نیز خواهد شد.
ویتامین دی که برای افزایش IGF-1 و IGFBP-3 پیشنهاد شده است، همچنین در چندین مطالعه صورت گرفته مشخص شده است که اعمال همزمان هورمون رشد و IGF-1 میتواند سبب افزایش سطح ویتامین دی در بدن شود. اطلاعات کاملی در مورد مکانیزم ها در دست نیست اما بخوبی مشخص شده است که IGF-1 باعث تحریک سنتز 1.25(OH)2D در کلیه ها می شود و همچنین این احتمال وجود دارد که ویتامین دی از طریق کپی برداری مستقیم از روی نسخه های ژن های مرتبط، و یا تحریک ترشح بیشتر هورمون رشد باعث افزایش تولید IGF-1 و IGFBP-3 شود.
عصاره ماده قلیایی فلفل که نامش در بین ترکیبات مگنوم جی اسپرینگ به چشم می خورد، برای قابلیتش در افزایش جذب همچنین انتقال فعال مواد مغذی و ترکیبات موجود در جی اسپرینگ مورد استفاده قرار گرفته است که این موضوع جی اسپرینگ را به محصولی منحصر بفرد و بسیار موثرتر از محصولاتی که از این ماده قدرتمند استفاده نمی کنند تبدیل کرده است. یک مطالعه که توسط دانشمندان دانشگاه آنامالای هند صورت گرفته است نشان می دهد که عصاره ماده قلیایی فلفل بطور چشمگیری سطح لیپید و لیپوپروتئین خون را کاهش می دهد. همچنین مشخص شده که این ماده هورمون های تی3، تی4، و تستسترون را تنظیم می کند. با توجه به اطلاعات فوق عصاره ماده قلیایی فلفل یک ترکیب ایده آل برای حضور در مگنوم جی اسپرینگ است و با استفاده از آن می توان به چربی سوزی بهتر، سلامت هورمونی و موارد مفید دیگر دست پیدا کرد.

مقدار و زمان پیشنهادی برای مصرف مگنوم جی اسپرینگ توسط شرکت سازنده
مقدار پیشنهادی (بزرگسالان): 2 کپسول را پیش از رفتن به تختخواب یا زمان خواب مصرف کنید. بهترین زمان مصرف مگنوم جی اسپرینگ 30 دقیقه پیش از خواب است. تا 5 ساعت پس از مصرف ملاتونین از رانندگی و یا کار با ماشین آلات اجتناب کنید.

برای داشتن اثربخشی مضاعف، مگنوم جی اسپرینگ را می توان به همراه مگنوم تراست، مگنوم ای بریک، مگنوم میمیک، مگنوم ولوم، و مگنوم تونیک مصرف کرد. اما در کل مگنوم جی اسپرینگ را می توان به همراه هریک از محصولات مگنوم، برای رسیدن به یک هدف خاص که مورد نظر شما است مصرف کرد.

منبع : ترجمه از
https://www.bodybuilding.com/store/magnum/g-spring.html

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید