مگنوم بیگ سی

مگنوم بیگ سی MAGNUM BIG C

مگنوم بیگ سی MAGNUM BIG C فرمولی برای کراتین است که بالاترین قدرت را دارد و به این منظور طراحی شده تا به شما اجازه دهد حداکثر استفاده را از تمرین های ورزشی خود ببرید. ثابت شده است که این چهار منبع کراتین، حجم و قدرت عضلات کم حجم و ضعیف افرادی را که تمرین های بدنسازی یا ورزش های قدرتی انجام می دهند افزایش می دهد. همه ی مواد تشکیل دهنده ی مگنوم بیگ سی دارای خلوص و استاندارد دارویی هستند، بنابراین خبری از افزایش وزن براثر تجمع آب، ورم کردن بدن و «فاز بارگذاری» (لودینگ) نیست و بهانه ای هم برای نگرفتن نتیجه ی دلخواه در باشگاه وجود ندارد. به دلیل داشتن «تراگون روسی» که برای بالا بردن قدرت جذب کراتین به آن افزوده شده است، مگنوم بیگ سی بدون شک قابل جذب ترین کراتین موجوداست.

کراتین چه کاری در بدن انجام می دهد؟
کراتین، انرژی عضلات شما را تامین می کند. برای هر فرد فعال ،تامین انرژی عضلات یک امر کلیدی است. به خصوص برای کسانی که وزنه برداری انجام می دهند، ورزش می کنند، بازی های ورزشی و یا هر فعالیت دیگری که برای ماهیچه ها سخت و پرفشاراست انجام می دهند. تحقیقات نشان داده که کراتین تاثیر مثبتی برافزایش حجم عضلات لاغر، افزایش قدرت عضلات وبهبود عملکرد در ورزش های پهلوانی دارد.

مگنوم بیگ سی چه کاری در بدن انجام می دهد؟
*انرژی و استقامت بدن را برای انجام هرگونه فعالیتی افزایش می دهد.
*مدت زمان لازم برای ریکاوری را کاهش می دهد.
*قدرت بدنی را افزایش می دهد.
*عضلات را سفت و محکم می کند.
*چگالی عضلات را افزایش می دهد.

نکات منحصر به فرد مگنوم بیگ سی :
*چهار نوع از خلاقانه ترین و “زیست دسترس پذیر” ترین اشکال کراتین را ارائه می دهد که جدید ترین تکنولوژی «اتیل استر» را هم شامل می شود.
*کراتین اتیل استر ،اولین شکل کراتین است که می تواند از” سد خونی مغزی” عبور کند، و بنا براین، هر سلول بدن را به شکل موثری با مقادیر بالای کراتین اشباع می کند.
*همه ی شکل های مختلف از کراتین موجود در مگنوم بیگ سی در بدن به صورت ترکیبات ارگانیک شناسایی می شوند.
*به دلیل وجود دوز بالای « تاراگون روسی»، همه ی کراتین به سرعت به عضلات می رسد و حداکثر جذب انجام می شود.
* افزایش وزن به دلیل تجمع آب، و یا ورم کردن اتفاق نمی افتد.
* «فاز بارگزاری» برای آن وجود ندارد.
*عضلات شما سفت تر و فشرده تر می شوند.
*همه ی مواد تشکیل دهنده ی آن دارای خلوص و استاندارد دارویی هستند.

مگنوم بیگ سی مناسب چه کسانی است؟
*افرادی که در برنامه ی ورزشی خود با وزنه ها کار می کنند.
*افرادی که به دنبال بالابردن قدرت و استقامتشان هستند.
*افرادی که به دنبال افزایش حجم و چگالی عضلاتشان و بهتر کردن ترکیب اندامشان هستند.
*افرادی که سعی دارند تحولی در تمرین های ورزشی روتینشان ایجاد کنند.
*افرادی که در رقابت های بدنسازی وفیتنس یا پهلوانی شرکت دارند.

قدرتمند ترین کپسول کراتین جهان که باعث تجمع آب در بدن نمی شود
همه ی خاصیت های نیروبخشی، ریکاوری و عضله سازی که کراتین با آنها شناخته شده را داراست، ولی ابدا افزایش وزن ناشی از تجمع آب را، که مختص کراتین است، و اغلب ورزشکاران پرتلاش از آن دوری می کنند، موجب نمی شود.
«بیگ سی» ،تنها کراتینی است که عدم تورم بدن وعدم افزایش وزن ناشی از آب را صد درصد گارانتی می کند! یک کراتین کامل و عالی برای فصل تابستان است که عضلات بدن و عضلات شکم را سفت و محکم می کند وهم زمان قوت ،قدرت واستقامت ،ریکاوری و چگالی عضلات را افزایش می دهد!

مواد تشکیل دهنده:

کراتین اتیل استر:
مونوهیدرات کراتین است که یک استر به آن متصل شده.استرها ترکیبات ارگانیکی هستند که توسط فرآیند استریفیکاسیون تشکیل می شوند. استریفیکاسیون، واکنش اسید کربوکسیلیک با الکل ها است. یکی از نقاط ضعف مونوهیدرات کراتین عادی، قدرت جذب پایین آن است، و تاثیرگذار بودن آن کاملا به توانایی جذب شدن آن توسط سلول ها بستگی دارد. سرعت پایین جذب مونوهیدرات کراتین عادی، باعث می شود که مصرف کننده مجبور باشد مقادیر بالایی کراتین مصرف کند تا تاثیر دلخواه را مشاهده کند.
چون کراتین باعث ورود آب به سلول ها می شود،و از آنجایی که حجم بالایی از مونوهیدرات کراتین مصرف شده ،جذب نمی شود، کراتین جذب نشده ،بیرون سلول هدف ، باقی می ماند و آب را به سوی خود جذب می کند،که نتیجه ی آن« تورم کراتین» است.مونوهیدرات کراتین، از لیپیدها استفاده می کند تا به دیواره ی سلول نفوذ کرده و وارد سلول شود، ولی متاسفانه نیمه لیپوفیلیک (چربی دوست) است.به این معنی که از چربی ها به صورت ناکار آمدی در مکانیسم انتقال ،استفاده می کند.کراتین اتیل استر ،مونوهیدرات کراتینی است که یک استر به آن متصل است.استریفیکاسیون مواد،توانایی چربی دوستی (لیپوفیلی) آنها را افزایش می دهد،وبه همین دلیل کراتین استریفه شده نسبت به همتای مونوهیدرات کراتین استریفه نشده اش ، به شکل کارآمد تری از چربی ها برای نفوذ به سلول ها و اعمال تاثیر ش بر عملکرد سلولی استفاده می کند.
به بیان ساده،معنایش این است که نه تنها مصرف مقدار کمتری از آن مورد نیاز است،بلکه جذب کراتین استریفه شده هم بیشتر است و همچنین «تورم ناشی از کراتین» هم کلا حذف می شود.

کراتین” ای کی جی”
دلیل مشخصی برای این سوال که چرا کراتین به مولکول« ای کی جی »متصل شده است،وجود دارد. از آنجایی که ای کی جی یک واسطه در چرخه ی «کربس» است،به آسانی می تواند وارد سلول های عضلات شود،و با خود کراتین بیشتری را مستقیما به سلول های هدف گذاری شده (مثلا عضلات شما)وارد کند. چرخه ی«کربس» شامل یک سری واکنش های شیمیایی است که در داخل سلول های زنده انجام می گیرد و در متابولیسم اکسیداتیو(تولید انرژی)دخالت دارد. چرخه ی «کربس» در میتوکندریای سلول ها رخ می دهد.و نکته ی جالب این که در سلول هاییکه مقدار قابل توجهی انرژی آزاد می کنند،مانند سلول های عضلات،میتوکندریا ی بیشتری یافت می شود.بنابر این ای کی جی مانند یک انتقال دهنده ی کراتین عمل می کند تا کراتین بیشتری به سلول های هدف عضلات برساند.همان طور که توضیح دادیم ،کراتین ای کی جی ،کراتین بیشتری را مستقیما به سلول های عضلات می رساند ،که نتیجه ی آن تراکم بیشتر کراتین عضلانی است.با بالارفتن تراکم کراتین در عضلات، قدرت و توان اجرایی آنها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند.
این یعنی توانایی تکرار بیشتر حرکات ورزشی و برداشتن وزنه های سنگین تر در باشگاه،که می تواند به سرعت به رشد بیشتر عضلات منجر شود.همچنین، وقتی کراتین بیشتری مستقیما به درون سلول های عضلانی وارد می شود،آب بیشتری هم به داخل سلول ها کشیده می شود و تورم ناشی از کراتین ،حذف می شود. این سودمند است چون می تواند یک واکنش آنابولیک فوری را راه بیندازد که توسط آن سلول های عضلانی، به دلیل نفوذ آب، فورا منبسط می شوند(افزایش حجم سلولی)،وسنتز پروتئین ها تحریک می شود(رشد فیبر عضلانی جدید) تا فضای داخلی سلول را پر کند. این فرایند شگفت انگیزی است که نکته ی کلیدی قدرتمند بودن اثرات عضله سازی کراتین ای کی جی است. یکی دیگر از خاصیت های کراتین ای کی جی این است که «کاهش یافتن در انتقال» را ایجاد نمی کند.کراتین معمولی ،برای جذب شدن آن توسط سلول های عضلانی ،نیاز به یک پروتئین انتقال دهنده ی کراتین دارد.برخی تحقیقات نشان داده است که مصرف مداوم مکمل های کراتین معمولی می تواند منجر به کاهش یافتن در انتقال آن شود.این یعنی کراتین به شکل کارآمدی توسط سلول های عضلانی دریافت نمی شود.ولی از آنجایی که« کراتین ای کی جی » از ای کی جی برای انتقال استفاده می کند ،کاهش یافتن کراتین در انتقال دیگر معنایی ندارد.

کراتین پیروات
کراتینی است که بالاترین سرعت جذب شدن را دارد.کراتین پیروات ،مخلوطی از مواد نیست،بلکه مولکولی است که از ترکیب مونوهیدرات کراتین و اسد پیراویک به وجود آمده است.کراتین،انرژی اولیه ای را که در انقباض های کوتاه و شدید، فورا در دسترس عضلات قرار می گیرد را بازسازی می کند .کراتین همچنین در نقش یک حائل عمل می کند و زمانی را که اسید لاکتیک باعث فرسودگی و ناراحتی عضلات می شود را به تعویق می اندازد.افزایش کراتین انرژی عضلات را بالا می برد و استقامت را طولانی تر می کند وباعث گرفتن بهینه ترین نتیجه از فعالیت هایی مانند وزنه برداری ودوی سرعت می شود.«پیروات» فرایند خروج گلوکز از خون و رسیدن آن به عضلات رادر زمان ورزش و در زمان استراحت تحریک می کند،وعضلات راسرشار ازنوعی کربوهیدرات می کند که برای داشتن استقامت بیشتر ،اساسی است.کراتین پیروات بسیار محلول تر از کراتین تنها است، وهمچنین «دسترسی زیستی»بالاتری نسبت به آن دارد،بنابراین کار را در زمان کمتری به انجام می رساند.چون «دسترسی زیستی » بیشتری دارد،که به این معنی است که مقادیر بالای مواد معدنی(کلسیم،سدیم،پتاسیم،و..)همراه پیروات جذب نمی شوندو احتمال داشتن عوارض جانبی که با جذب مقادیر بالای مواد معدنی همراه هستند ،مانند تجمع مایعات ،را پایین می آورد.

تری کراتین مالات
تری کراتین مالات ،ترکیبی است که از مونوهیدرات کراتین و اسید مالیک تشکیل شده است. دلیل نامگذاری این ماده این است که این ترکیب ،از سه مولکول کراتین که به یک مولکول اسید مالیک متصل شده اند تشکیل شده .مونوهیدرات کراتین که یکی از مواد تشکیل دهنده ی ترکیب تری کراتین مالات است،از گلیسین،آرژنین و متیونین مشتق شده است وبه تولید و جریان یافتن« ای تی پی»، ادنوسین تری فسفات که در انقباض عضلات نقش دارد، کمک می کند.اسید مالیک در چرخه ی انرژی «کربس» نقش ماده ی واسطه را دارد،وبه تامین انرژی برای بدن کمک می کند.وقتی اسید مالیک و مونوهیدرات کراتین ،ترکیب تری کراتین مالات را تشکیل می دهند،ماده ای که تولید شده ،ازمونوهیدرات کراتین عادی،در آب محلول تر است و احتمال اختلالات معده را از بین می بردو تاثیرش در چرخه ی ای تی پی به شکل موفقیت آمیزی کارآمد تر است.همچنین، تصور می شود تری کراتین مالات،نسبت به مونوهیدرات کراتین ،دسترسی زیستی بهتری ارائه می دهد.مصرف کنندگان تری کراتین مالات ،افزایش قابل توجه استقامت و ریکاوری از تمرین های ورزشی فشرده با مدت زمان مناسبی را گزارش داده اند. تجمع آب ،یکی از اصلی ترین شکایت هایی است که بسیار ی از مصرف کنندگان مکمل کراتین معمولا مطرح می کنند.این اتفاق معمولا به این دلیل روی می دهد که سلول های خارج از عضلات ،آب جمع می کنند،در حالی که هیدراسیونی که تری کراتین مالات تامین می کند ،در درون خود عضلات روی می دهد و به جای این که ظاهر متورم و احساس تورم ایجاد کند ،باعث سفتی عضلات می شود.تری کراتین مالات، باعث نفخ و تورم شکم ،که از شکایت های معمول مصرف کنندگان کراتین است، نمی شود.

تاراگون روسی
نتایج تحقیقاتی که درآن کراتین را با عصاره ی تاراگون روسی (گیاه دارویی به نام آرتمیسیا دراکونوکولوس ال) ترکیب کردند ، اواخر سال گذشته در کنفرانس «آی اس اس ان» مطرح شد.در این آزمایش های کنترل شده ، کراتینی که باعصاره ی یک تاراگون روسی خاص (آرتمیسیا دراکونوکولوس )ترکیب شده بود،و تراکم آن در پلاسما مورد بررسی قرارمی گرفت.یازده شخص سالم مذکر ،یا کراتینی که عصاره ی تاراگون روسی به آن اضافه شده بود، ویافقط خود کراتین را مصرف کردند.سپس تراکم کراتین در پلاسما بعد از 30،60،90و 120 دقیقه اندازه گیری شد. درگروهی که کراتین به اضافه ی عصاره ی تاراگون روسی را مصرف کرده بودند، کاهش زیادی در تراکم کراتین در پلاسما نشان دادند.این کاهش، بسیار قابل توجه بود و با« مساحت زیر منحنی» (ای یو سی) تحقیقات بر روی کربوهیدرات و کراتینی که 75 گرم گلوکز در آن به کار رفته بود،قابل قیاس بود.
این یک موفقیت بزرگ در تحقیقات مربوط به مکمل کراتین محسوب می شود.وبه این معنا است که ترکیب کردن مقادیر مشخصی از تاراگون روسی با کراتین در«بیگ سی» ،محیط مشابهی با ترکیب کراتین با 75 گرم «دکستروز»(شکلی از گلوکز) به وجود می آورد. اکنون برای ورزشکاران تحت رژیم غذایی یا حساس به کربوهیدرات،زمان هیجان انگیزی است،چون «بیگ سی» بدون این که تاثیر انسولین مانند دکستروز را داشته باشد، به عضلات آنها این امکان را می دهد که همان مقدار کراتین را جذب کنند .

چگونگی مصرف مگنوم بیگ سی به ادعای شرکت سازنده:

مقدار هر وعده:
5 کپسول
(200 کپسول مگنوم بیگ سی در هرقوطی)
روزهایی که تمرین های ورزشی انجام می دهید:
15 دقیقه قبل از شروع ورزش 5 کپسول مصرف کنید.
5 کپسول هم فورا بعد از اتمام ورزش مصرف کنید.

روز ها ی بدون تمرین های ورزشی:
15 دقیقه قبل از صبحانه 5 کپسول مصرف کنید.
5 کپسول هم 30 دقیقه بعد از ناهار مصرف کنید.

*خالی بودن معده،کلید اصلی جذب شدن مگنوم بیگ سی و در نهایت ،موفقیت آمیز بودن استفاده از آن است.

منبع : ترجمه از
https://magnumsupps.com/product/magnum-big-c/

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 2   میانگین:  4/5]
به اشتراک بگذارید