مگنوم ای بریک

مگنوم ای بریک ، قوی ترین ترکیب ضد استروژن در دنیا

مگنوم ای بریک یک ترکیب آنتی آرومتاز بسیار نیرومند است که با سرعت شگفت انگیزی سطح هورمون استروژن را در بدن شما پایین می آورد. تولید استروژن، نتیجه فعالیت آنزیم آرومتاز است که تستسترون را به استروژن تبدیل می کند. مانند ترمزهای الکترونیکی در وسایل نقلیه پیشرفته جدید، مگنوم ای بریک نیز بصورت ویژه برای پایین آوردن سطح استروژن بدن با دقت بسیار بالا طراحی شده است. مزایای پایین آوردن استروژن شامل: افزایش قدرت عضلانی، بهبود رشد عضلات، کاهش زمان ریکاوری، و افزایش میل جنسی می شود. نکته مثبت در این است که این مزایای فوق العاده هم در مردان و هم در زنان اتفاق می افتد و این موضوع مگنوم ای بریک را به یک راه حل جامع بهینه سازی هورمونی برای تمامی افراد تبدیل کرده است. با کاهش تولید استروژن و کم شدن وزن آب در بدن شما، شما لاغرتر بنظر می رسید و همچنین با بالا نگه داشتن سطح استقامت بدنی، شما احساس سرزندگی و قدرت شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد.
ای بریک خصوصیاتی دارد که آن را از دیگر محصولات آنتی آرومتاز متمایز میکند. ای بریک ترکیب منحصر بفردی از موارد تایید شده کلینیکی را در خود جای داده است و این ترکیب ها با دقت بسیار زیاد اندازه گیری شده اند، در نتیجه فرمول منحصر بفرد و ویژه ای که کارایی آن در آزمایش ها و مطالعات بالینی به اثبات رسیده است در اختیار ورزشکاران و دیگر افراد علاقمند قرار گرفته است. به عنوان یک مزیت اضافه، ای بریک با کاهش تبدیل تستسترون به دی هیدرو تستسترون (به اختصار دی اچ تی) سطح تستسترون آزاد در بدن را نیز بالا می برد.
مگنوم ای بریک برای دستیابی به 3 هدف مهم طراحی و تولید شده است:
1. فراهم آوردن قوی ترین و فعال ترین ترکیب های آنتی آرومتاز و آنتی دی اچ تی موجود
2. فراهم آوردن این امکان برای ورزشکاران تا به تعادل هورمونی رسیده و ترکیب عضلانی خود را بهبود بخشند.
3. به افرادی که از مکمل های پرو هورمون و یا آنابولیک استفاده می کنند و یا در گذشته استفاده کرده اند اجازه داده شود تا از عوارض جانبی این محصولات در امان باشند.
چه کسانی به مگنوم ای بریک نیاز دارند؟
1. تمام افرادی که خوهان بدنی لاغرتر و خشک تر هستند.
2. کسانی که می خواهند توده عضلانی بسازند.
3. کسانی که از عوارض جانبی استروژن یا دی اچ تی بالا رنج می برند.
4. کسانی که از مکمل های پرو هورمون و یا آنابولیک استفاده می کنند و یا در گذشته استفاده کرده اند.
5. کسانی که می خواهند هورمون هایشان در تعادل کامل باشند و میل جنسی شان نیز افزایش پیدا کند.

ترکیبات:
پوست گیاه پیجیوم (استرول گیاهی استاندارد)
این ماده از پوست درخت پرونوس آفریکینا استخراج می شود. مطالعات صورت گرفته بر روی این ماده نشان می دهد که پوست پیجیوم قابلیت کاهش آنزیم آرومتاز و همچنین دی هیدروکسی تستسترون را دارد. هردو این ویژگی ها پیجیوم را به یک ترکیب ضروری برای کاهش سطح استروژن و دی هیدروکسی تستسترون و همچنین بهینه سازی سطح تستسترون تبدیل کرده است. پوست پیجیوم بویژه زمانی که با نوعی گزنه سوزنی ترکیب شود بسیار موثرتر خواهد بود. این نوع گزنه نیز در ترکیبات مگنوم ای بریک موجود است.
مگنوم ای بریک همچنین حاوی دوز کلینیکی از از ماده ای بنام براسایوپسیس گلومرولاتا است. این ماده حاوی انواع مختلفی از ترکیب های فعال است که برای خواص ضد استروژن شان شناخته شده اند. مهم ترین این ترکیب ها دی هیدرو لولیولید و ان بنزوئیل فنیلالانین هستند. هردو این ترکیب ها برای خواصشان در کاهش نرخ تبدیل تستسترون به استروژن شناخته می شوند. محققان آمریکایی به تازکی کشف کرده اند که عصاره برگ براسایوپسیس گلومرولاتا تاثیر ضد استروژن دارد. آنها ترکیب های موجود را ایزوله کرده تا خواص ضد استروژن هرکدام را جداگانه برسی کنند. آنها هم این موضوع را برسی کردند که این ترکیب ها چگونه آرومتاز را که مسئول تبدیل تستسترون به هورمون های زنانه است، در لوله آزمایش مسدود می کنند و همچنین اینکه آیا آن ها می توانند این تبدیل را در سلول های زنده انسانی متوقف کنند یا نه. محققان همچنین پس از آزمایش بر روی این گیاه، نتایج را با در ترکیب استاندارد ضد آرومتاز یعنی سیتادرن و لتروزول مقایسه کردند. محققان در این آزمایش 13 ترکیب را در براسایوپسیس گلومرولاتا شناسایی کردند که نتایج نشان داد دو ترکیب دارای خواص آنتی آرومتاز چشمگیری هستند: دی هیدرو لولیولید و ان بنزوئیل فنیلالانین. دی هیدرو لولیولید تاثیری مشابه لتروزول داشت و از سوی FDA سازمان غذا و دارو به عنوان یک آنتی آرومتاز غیر استروئیدی مورد تایید قرار گرفت.

فعالیت ضد آرومتاز در مواد تشکیل دهنده دامیانا
مگنوم ای بریک از مواد طبیعی آنتی آرومتاز تشکیل شده است که بیشترین مطالعه بر روی آنها انجام گرفته و تاثیر ضد استروژن شان به اثبات رسیده است. از جمله این ترکیب ها می توان به آکاسیتین، فلاون طبیعی موجود در گیاه دامیانا اشاره کرد. گیاه دامیانا که معمولا در مکزیک یافت می شود، در طب سنتی به عنوان یک برانگیزنده غرایز جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب های موجود در دامیانا مورد مطالعه و آزمایش قرار گرفته اند که در این مطالعات مشخص شده است که آکاسیتین قادر به کاهش آنزیم آرومتاز در بدن و در نتیجه آن کاهش نرخ تبدیل تستستسرون به استروژن است.
در یکی از این مطالعات مشخص شد که عصاره دامیانا و در ترکیب شناخته شده موجود در این عصاره، یعنی پینوسمبرین و آکاستین، می تواند بطور چشمگیری فعالیت آنزیم آرومتاز را کاهش دهد. ترکیب های دیگر شامل اپیژنین گلوکوزاید، زد-اکیناسین، و پینوسمبرین فعالیت استروژنیک نیز از خود نشان دادند. آکاسیتین تنها ترکیب موجود در دامیانا بود که بدون بالا بردن سطح استروژن، فعالیت آنتی آرومتاز از خود به نمایش گذاشت. مگنوم ای بریک حاوی دوز فعال کلینیکی و استاندارد از آکاسیتین است. وجود این دوز برای کاهش آنزیم آرمتاز بدون افزایش فعالیت های استروژنیک بسیار ضروری است.

هسپیریدین
یکی از ترکیب های کمتر شناخته شده اما بسیار موثر موجود در مگنوم ای بریک هسپریدین است. هسپریدین یک فلاونوئید گلیکوزاید نامحلول در آب است که بصورت ویژه در پوست مرکبات یافت می شود. مطالعات در این زمینه نشان داده که هسپیریدین بطور چشمگیری استروژن را کاهش می دهد. همچنین تحقیق هایی انجام گرفته که نشان می دهد هسپیریدین قابلیت کاهش اندازه تومورهای مرتبط با استروژن را دارد. به عنوان یک مزیت اضافه، هسپیریدین یک آنتی اکسیدان بسیار فعال نیز به شمار می رود و در طول جلسات تمرینی بسیار سنگین می تواند از مسمومیت بدن توسط رادیکال های آزاد جلوگیری کند.

عصاره برگ گزنه سوزنی
این گیاه در آسیا، اروپا، شمال آفریقا و آمریکای شمالی یافت می شود. مطالعات بسیار زیادی بر روی این گیاه انجام گرفته که نشان می دهند برگ گزنه سوزنی خواص ملایم ضد استروژن دارد. همچنین مشخص شده که این گیاه بر روی پایین آوردن دی هیدرو تستسترون نیز موثر است.

آنزیم آرومتاز چیست و چرا به دنبال کاهش آن هستیم؟
همه استروئیدها شامل: استروژن، آندروژن، کورتیکوستروئید، و… از مولکول کلسترول مشتق می شوند. برای تولید استروژن ابتدا در بدن مردان و زنان آندروژن ها و بویژه تستسترون تولید می شود، و سپس از آنزیمی به نام آرومتاز برای تبدیل مقداری از این تستسترون تولید شده به استروژن استفاده می شود.بخشی در مغز بنام هیپوتالاموس، سطح در گردن هورمون های مختلف در بدن را اندازه گیری می کند. زمانی که هیپوتالاموس تشخیص می دهد که سطح استروژن پایین آمده است، با تحریک برای تولید بیشتر تستسترون، تولید استروژن را افزایش می دهد. هیپوتالاموس می داند که اگر تستسترون افزایش پیدا کند، به دلیل افزایش نرخ تبدیل تستسترون بوسیله آنزیم آرومتاز، استروژن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
مسدود کننده های آرومتاز این آنزیم را از تبدیل تستسترون با ارزش به استروژن باز می دارند. هیپوتالاموس سعی می کند تا با بالا بردن سطح تستسترون به این امید که آنزیم آرومتاز این تستسترون اضافی را به استروژن تبدیل کند، سطح استروژن را بالا ببرد، اما مسدود کننده های آرومتاز جلوی این تبدیل را می گیرند. نتیجه، افزایش سطح تستسترون و کاهش سطح استروژن بدن است.

منبع :
http://www.hardmagnum.com/product/e-brake

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
به اشتراک بگذارید