مگنوم اپوس در سه طعم مختلف

مگنوم اپوس MAGNUM OPUS چیست؟

شما هرگز عضله سازی مانند این را پیش از این تجربه نکرده اید. مکمل مگنوم اپوس یک جریان قوی آنابولیک ایجاد می کند که باعث رشد ماهیچه ای بی نظیری خواهد شد. این مکمل همچنین با افزایش جریان خون و آب رسانی به عضلات باعث افزایش قدرت عضلات خواهد شد. مگنوم اپوس همچنین با بالا بردن سطح انرژی، به تاخیر انداختن خستگی و افزایش کارایی عضلات تاثیر شگفت انگیزی بر روی عملکرد ورزشی خواهد گذاشت.

ویژگی های اصلی محتویات مگنوم اپوس چیست؟
– بهبود عملکرد عضلات
– بهبود انرژی سلولی
– بهبود گردش خون
– تعادل در پ هاش بدن
– بهبود آب رسانی به عضلات

استفاده از یک مکمل تمرینی عالی مانند مگنوم اپوس چه نتایجی را در پی دارد؟
– رشد ملموس و متوازن در عضلات بدن
– تاخیر در خستگی عضلات در تمرین های سخت
– تامین منبع سوخت آنابولیک بلافاصله پس از مصرف
– بهبود چشمگیر در قدرت عضلات
– شکستن محدودیت های قدرتی عضلات
– بهبود ریکاوری

چرا مگنوم اپوس بهترین انتخاب به عنوان یک مکمل سوخت رسان تمرین است؟
– دارای استاندارد دارویی ۱۰۰ درصد برای نتایج بهتر و سریع تر
– حاوی ۱۶ عنصر از قوی ترین و موثرترین عناصر موجود و در دوز کامل کلینیکی
اپوس بر خلاف مکمل های حاوی محرک های بیش از اندازه که تنها بر روی سیستم عصبی شما تاثیر می گذارد، انرژی را در سطح سلولی و برای تمام نقاط بدن تامین می کند.
این مکمل حاوی یک ماده ثبت شده به نام کارنوزین است و آنزیم هایی را که مسئول تولید بلوک های عضلانی هستند را فعال می کند. همچنین کارنوسین بین عضلانی را افزایش می دهد، این ماده توسط فیبر های ماهیچه ای نوع دوم و برای انجام حرکت های انفجاری مانند کار با وزنه و دوی سریع مورد استفاده قرار می گیرد.
مگنوم اپوس سطح پ هاش سلولی شما را افزایش می دهد. داشتن محیط اسیدی نه تنها باعث کاهش تراکم ماهیچه ای می شود، بلکه همچنین می تواند سطح پلاسمای آی جی اف ۱ را نیز پایین بیاورد. بطور کلی وجود یک محیط اسیدی مانعی برای عضله سازی به شمار می رود.
یکی دیگر از محتویات مهم در مگنوم اپوس یک انتقال دهنده مواد مغذی در سیستم عصبی مرکزی است که اهمیت بسیار زیادی در تولید پروتئین، کراتین و پپتایدها دارد.

چه کسانی به مگنوم اپوس نیاز دارند؟
مگنوم اپوس اولین مکمل سوخت رسان تمرینی و بدون محرک است که شما از اولین دقایق بعد از استفاده تاثیر آن را احساس خواهید کرد.
مگنوم اپوس شما را قادر می سازد تا سخت تر از همیشه به تمرین بپردازید و دیگر نگران تحلیل عضلات و یا کم آوردن انرژی نباشید.
– تمام کسانی که با وزنه کار می کنند و یا سیستم تمرینی سخت و فشرده دارند.
– تمام کسانی که قدرت و استقامت عضلات خود را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهند.
– تمام کسانی که به دنبال عضله سازی هستند.
– تمام کسانی که به دنبال این هستند تا از تمرین های روتین خود فراتر بروند (تمرین های هوازی یا بی هوازی)
– تمام کسانی که دیروقت و در اواخر شب تمرین می کنند.

مگنوم اپوس با در نظر گرفتن این سه هدف طراحی و تولید شده است:
1. عضله سازی
2. بالا بردن سطح پ هاش برای استقامت بیشتر عضلات
3. افزایش نرخ تولید انرژی توسط بدن در هنگام تمرین و یا تحت فشار و استرس. این خصوصیت به واقع یک ویژگی انقلابی است، و مهم ترین دلیلی است که ما باید از محصولات حاوی محرک و انرژی عصبی پرهیز کرده و از انرژی انابولیک مگنوم اپوس بهره مند شویم.

مکمل مگنوم اپوس برای فعال سازی و آماده سازی بدن برای عضله سازی، به تاخیر انداختن خستگی عضلات، تامین سریع تر سوخت آنابولیک و افزایش چشمگیر سطح قدرت و استقامت عضلات طراحی و ساخته شده است. مگنوم اپوس شما را قادر می سازد تا از سد محدودیت عضلانی عبور کرده و با فرمول منحصر بفردش چرخه انرژی عضلات شما را تامین می کند و در عین حال محیطی ۱۰۰ درصد آنابولیک را حتی پس از مصرف اولین دوز برای شما فراهم می آورد. موضوع مهم و انقلابی که درباره مگنوم اپوس وجود دارد گذر از محرک ها و انرژی های عصبی و تامین سوخت بدن در طول تمرین با انرژی صد درصد آنابولیک است.

PHULE
ذرات پودر شده ال لیوسین محیطی با نیتروژن مثبت ایجاد می کنند، این محیط تنها محلی است که رشد ماهیچه ها می تواند در آن اتفاق بیفتد. پودر ال لیوسین موجود در اپوس به راحتی و از طریق دیواره روده کوچک جذب شده و وارد جریان خون می شود و از آنجا به درون سلول های ماهیچه ای منتقل می شود. پودر ال لیوسین به راحتی به گلوکوز تبدیل شده و در طول فعالیت های بدنی به عنوان منبع سوخت استفاده می شود. این ماده همچنین می تواند با مسدود کردن جذب تریپتوفان توسط مغز خستگی را به تاخیر بیاندازد و بنابراین شما خواهید توانست عملکرد ورزشی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. بطور خلاصه پودر ال لیوسین از بافت های ماهیچه ای حفاظت کرده و انرژی را برای آن ها بویژه در تمرین های سخت و فشرده فراهم می آورد، همچنین به حفظ تعادل مثبت نیتروژن بدن کمک می کند. از لیوسین به عنوان یک ماده محدود کننده نام برده شده است، به این معنی که بدن ما به مقادیر مشخصی از این ماده به نسبت سایر امینو اسید ها برای جذب و بکارگیری پروتئین ها نیاز دارد. لیوسین یک مسیر بسیار مهم آنابولیک به نام مسیر ام تور را فعال می کند. این عمل باعث تحریک برای سنتز و ساخت پروتئین خواهد شد. بدون وجود مقادیر کافی از ال لیوسین خستگی عضلانی و تحلیل ماهیچه ها در طول تمرین های سخت و فشرده اتفاق خواهد افتاد.

بتا آلانین
بتا آلانین به فعال شدن آنزیم هایی کمک میکند که مسئول ساخت بلوک های عضلانی هستند. استفاده از بتا الانین در مکمل مگنوم اپوس باعث می شود که خستگی عضلانی به طرز چشمگیری به تاخیر بیفتد و در نتیجه آن شما خواهید توانست تعداد تکرار های بیشتری در هر ست انجام دهید، این تکرار های اضافی برای ساخت ماهیچه ها و حجیم شدن عضلات بسیار حیاتی هستند. بتا آلانین قدرت و استقامت ماهیچه های شما را افزایش داده و شما ر قادر می سازد تا به انجام تمرین های شدیدتر بپردازید. این ماده همچنین سطح کارنوزین بین عضلانی را تقویت می کند، کارنوزین ماده ای است که توسط فیبرهای عضلانی نوع دوم برای انجام حرکات قدرتی سریع مانند دوی سرعت و کار با وزنه استفاده می شود.
به عنوان یک سوخت آنابولیک، بتا آلانین محرکی است برای افزایش ظرفیت هوازی و بی هوازی و به تاخیر انداختن خستگی عضلات که با تامین سوخت برای رسیدن به حداکثر قدرت عضلات به شما کمک خواهد کرد تا شدت تمرین های خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. مطالعات بسیار زیادی قابلیت این آمینو اسید را در افزایش قدرت و استقامت عضلات تائید کرده اند. بتا آلانین با ترکیب شدن با یک آمینو اسید دیگر به نام هیستیدین باعث شکل گیری ساختار ماده حیاتی کارنوزین می شود. کارنوزین عضلات را قادر می سازد تا برای مدت طولانی تری بتوانند تحت فشار کار کنند. در این شرایط و در تمرین های فشرده ماهیچه های شما مدت زمان بیشتری تحت انقباض قرار گرفته و بنابراین بافت های ماهیچه ای بیشتری نیاز به ترمیم پیدا خواهند کرد. در این حالت بدن شما مجبور به ترمیم و رشد بیشتر در چنین عضلاتی خواهد شد که نتیجه اش عضلاتی پرحجم تر و قوی تر خواهد بود. لازمه این ترمیم و رشد یک محیط غنی از نیتروژن است و این دقیقا همان محیطی است که مگنوم اپوس برای شما فراهم می کند.

ال سیترولین مالات
سیترولین به شدت در چرخه اوره در کلیه ها دخالت دارد و با این کار از تولید آمونیاک که باعث شکل گیری خستگی می شود جلوگیری می کند. این ماده طی فرایندی به آرژنین تبدیل شده و باعث آزاد سازی اکسید نیتروژن می شود. اکسید نیتروژن دومین پیام رسان مهم در بدن است و به بهبود گردش خون در عضلات و افزایش جذب مواد مغذی در حین فعالیت کمک می کند.
سیترولین همچنین جذب مجدد بیکربنات توسط کلیه ها را افزایش می دهد. این عمل از بروز تغییرات منفی در سطح پی اچ در هنگام تمرین که با شکل گیری آمونیاک اتفاق می افتد جلوگیری می کند.
سیترولین مالات تاثیر های مثبت بسیار زیادی بر روی عملکرد تمرینی دارد از جمله:
1- افزایش تولید انرژی
2- افزایش استقامت و مقاومت در برابر خستگی
3- بهبود ریکاوری و سطح انرژی
4- بهبود گردش خون و تحویل آمینو اسید ها به ماهیچه های اسکلتی که باعث افزایش سنتز و ساخت پروتئین خواهد شد.

ال گلیسین
ال گلیسین یکی از آمینو اسید های غیر ضروری است و برای ساخت بافت های ماهیچه ای و کمک به تبدیل گلوکوز به انرژی نقش ایفا می کند. این آمینو اسید با کمک به افزایش سطح کراتین بدن از شکست و تحلیل عضلات جلوگیری می کند. کراتین ترکیبی است که به ساخت توده های عضلات کمک می کند. گلیسین یک آمینو اسید گلوکوژنیک است، به این معنی که به بدن برای تامین گلوکوز موردنیاز برای تولید انرژی کمک می کند. گلیسین همچنین می تواند سطح قند خون را تنظیم کند. این موضوع بیانگر این مورد است که استفاده از مکمل گلیسین برای درمان نشانه های انرژی پایین و خستگی بسیار مفید است.
گلیسین یک انتقال دهنده عصبی در سیستم مرکزی عصبی بدن است و فاکتوری بسیار مهم در تولید پروتئین کراتین و پپتایدها به شمار می رود. گلیسین با فراهم آوردن کراتین، ترکیبی که در بافت های ماهیچه ای موجود است و برای ساخت دی ان ای و آر ان ای مورد استفاده قرار می گیرد، از تحلیل و شکست عضلات جلوگیری می کند. استفاده از مکمل ال گلیسین ذخایر گلیکوژن را بهبود می بخشد و بنابراین در هنگام نیاز بدن به انرژی می تواند به کار گرفته شود.
به تازگی مطالعاتی انجام گرفته که نشان می دهد در صورتی که مکمل گلیسین بصورت روزانه مصرف شود می تواند به خواب عمیق تر، آرام تر و لذت بخش تر و بدون خواب آلودگی در هنگام صبح کمک کند.

بیکربنات کلسیم و سدیم
با پایین آوردن اسیدیته در دستگاه گوارش، محتویات مکمل مگنوم اپوس درون سیستم گوارشی آسیب کمتری خواهند دید و بنابراین غلظت بالاتری از آن ها از معده عبور کرده و از طریق دیواره های روده کوچک جذب جریان خون شده و به ماهیچه های فعال انتقال می یابد. همچنین بیکربنات موجود می تواند فرم های یون هیدروژن و لاکتیت را ذخیره کرده و در طول تمرین در اختیار اندام ها قرار دهد و به این ترتیب ورزشکاران در تمرین های سخت و فشرده قادر خواهند بود تا از مرز درد و خستگی عبور کنند. علاوه بر این داشتن پ هاش اسیدی نه تنها باعث کاهش تراکم ماهیچه ای می شود بلکه سطح پلاسمای IGF-1 را نیز کاهش می دهد. در نتیجه داشتن محیط اسیدی به هیچ عنوان برای بدنسازی و افزایش حجم عضلات مفید نخواهد بود.
استفاده از مکمل خوراکی بیکربنات در بزرگسالان چه در زمان استراحت و چه در هنگام تمرین سطح پ هاش خون را افزایش خواهد داد. متابولیک اسیدوسیس (نشانگر سطح پ هاش اسیدی) برای مدت طولانی به عنوان مسئول دفع نیتروژن و تحلیل عضلات شناخته می شده است. در چندین مطالعه، استفاده روزانه از مکمل بیکربنات که به عنوان بافری برای خون عمل می کند و اسیدیته را کاهش می دهد باعث بهبود و افزایش قدرت عضلات در حین تمرین در افراد سالم شده است.
کاهش تولید اسید همچنین باعث کاهش دفع نیتروژن و در نتیجه افزایش جذب پروتئین در مردان خواهد شد. کاهش دفع اسید خالص (مقدار اسیدی که از بدن دفع می شود) همبستگی مثبتی با مقدار از دست رفته نیتروژن دارد و این یعنی کاهش مقدار دفع نیتروژن ثابت بوده و در نتیجه تحلیل عضلات کاهش می یابد. درمان با استفاده از بیکربنات بطور چشمگیری دفع نیتروژن را کاهش خواهد داد. بنابراین استفاده از بافر های خونی مانند بیکربنات به عنوان راهی موثر در جلوگیری از تحلیل عضلات به شمار می رود.

اپوس انرژی بلیتز
سیتریک، ای کی جی، مالیک، فوماریک و سوکسینیک،
اسیدهای واسطی هستند که برای تولید انرژی سلولی برای سوخت ماهیچه ها عناصر حیاتی به شمار می آیند. استفاده از این اسید ها بصورت مکمل در کنار زیرفاکتور های مغذی باعث کامل شدن چرخه انرژی ماهیچه ها خواهد شد. آن ها همچنین می توانند از تولید محصولات جنبی که از طریق انرژی غیرطبیعی تولید شده در میتوکوندریا بوجود می آیند جلوگیری کرده و حتی ان ها را از بین ببرند. آن ها همچنین می توانند میتوکوندریا را تحریک به تولید مقدار بیشتری از انرژی ای تی پی برای مصرف عضلات کنند.

اسید سیتریک نقش بسیار مهم و ویژه ای در چرخه تری کاربوکسیلیک اسید ایفا می کند. این چرخه بخشی از مسیر متابولیکی است که در تبدیل شیمیایی کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها به دی اکسید کربن و آب برای تامین انرژی نقش دارد. استفاده از اسید سیتریک این چرخه را فعال کرده و همچنین با فسفریل دار کردن اکسایشى در میتوکوندریا باعث تولید بیشتر ای تی پی خواهد شد. این تاثیرات خستگی فیزیکی را در تمرین های فشرده افراد کاهش داده و آن ها را قادر می سازد تا طولانی تر و شدید تر به انجام تمرین بپردازند. علاوه بر این مقادیر کم سیتریک اسید باعث کم شدن موجودیت آمینو اسیدها شده و بدن برای تامین انرژی به منابع مکمل نیاز پیدا خواهد کرد.

آلفا کتوگلوتاریک اسید یا به اختصار ای کی جی نقش بسیار مهمی را در چرخه تامین انرژی بازی می کند. بع عنوان یک ماده متشکله برای آمینو اسید گلوتامیک اسید، ای کی جی سطح گلوکوز خون را در حین تمرین ثابت نگه می دارد. ای کی جی با حمایت از سنتز پروتئین، قادر ساختن فرد به انجام تمرین های شدید تر و طولانی تر و فراهم آوردن تعادل سالم نیتروژن در بدن به افراد ورزشکار کمک می کند.
مطالعات در این زمینه نشان می دهد که افراد بیماری که پس از عمل جراحی از مکمل ای کی جی استفاده می کنند تاثیر کمتری از کمبود نیتروژن در بدن آن ها مشاهده می شود و تحلیل و از دست رفتن عضلات در این گونه افراد بسیار کمتر خواهد بود. ای کی جی باعث پایین آمدن سطح آمونیاک می شود که گمان می رود با عملکرد ورزشی افراد رابطه داشته باشد. مطالعات نشان می دهند که آمونیاکی که در عضلات، کلیه ها و مغز شکل گرفته با ای کی جی ترکیب شده و به این ترتیب مسمومیت توسط آمونیاک کاهش می یابد.

مالیک اسید در چرخه انرژی مانند یک کاتالیزور عمل می کند و با سوزاندم پیرویک اسید تولید انرژی را افزایش می دهد. مالیک اسید همچنین با مقابله با شکل گیری اسید لاکتیک به ریکاوری پس از تمرین کمک می کند. گزارش شده است که استفاده از مکملی که حاوی مالیک اسید است با کاهش علایم خستگی دائمی، دردهای عضلانی و دردهای مرتبط با مفاصل، میتواند برای سندروم خستگی مزمن مفید باشد.

فوماریک اسید ایزومر ترانس مالیک اسید است که به درون چرخه سیتریک اسید وارد می شود. این ماده یک محصول جانبی در مراحل معینی از چرخه اوره-آرژنین و بیوسنتز پیورین به شمار می آید. فوماریک اسید در چرخه سیتریک اسید به صورت یک واسط عمل می کند و توسط سلول ها برای تولید فرم انرژی ای تی پی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

سوکسینیک اسید نیز مانند واسط های دیگر چرخه انرژی یک مسیر ورودی برای دیگر متابولیت ها به درون چرخه به شمار می رود و تعداد زیادی از فعالیت های مهم بیولوژیکی مشارکت دارد. علاوه بر فعالیت آنزیمی، سوکسینیک اسید با پروتئین ترکیب شده و فیبرهای عضلانی و اتصالات انتهای رشته های عصبی را بازسازی کرده و به مقابله با عفونت ها کمک می کند.در مطالعات مختلف مشخص شده است که افراد مبتلا به سندروم خستگی مزمن و ورزشکارانی که تحت برنامه تمرینی فشرده و سنگین هستند، سطح پایینی از سوکسینیک اسید در ادرار آن ها وجود دارد. چندید آمینو اسید از طریق فرایند متابولیسم به شکل سوسینیک اسید درآمده و برای قسمت های مختلف منبع انرژی هوازی و بی هوازی فراهم می آورند.

– فسفات ها (سدیم، پتاسیم، منیزیم، دی کلسیم فسفات)
– مکمل های حاوی فسفات استقامت فرد را از طریق 3 مکانیزم مشخص بهبود می بخشند:
1. فسفات ها به عنوان یک واسط یا بافر در هنگام تولید اسید لاکتیک عمل می کنند. (اسید لاکتیک باعث احساس سوزش در عضلات در تمرین های شدید می شود) این عمل باعث می شود تا تاثیر منفی اسید لاکتیک به تاخیر افتاده و ورزشکار می تواند با شدت بیشتر و به مدت طولانی تری پیش از خستگی به انجام تمرین بپردازد.
2. فسفات ها تحویل اکسیژن مورد نیاز به عضلات در حال کار را بهبود می بخشد.
3. فسفات ها برای ساخت آدنوزین تری فسفات یا ای تی پی (ای تی پی فرم شیمیایی انرژی مورد نیاز سلول های بدن است)، و کراتین فسفات ( کراتین فسفات یک ذخیره فوری انرژی است که برای بازسازی مولکول های استفاده شده ای تی پی بکار می رود) مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین ذخیره انرژی شیمیایی درون سلول ها را افزایش خواهند داد.

ویتامین ب کمپلکس
ویتامین های گروه ب مانند یک کوآنزیم (فعال کننده آنزیم ها) عمل می کنند. آنها ترکیباتی هستند که به اجزایی از پروتئین به نام اپوانزیم ها چسبیده و یک آنزیم فعال را شکل می دهند. این آنزیم سپس به صورت یک کاتالیزور در واکنش های شیمیایی که انرژی را از غذاها به نقاط مختلف بدن انتقال می دهند عمل می کند. ویتامین های گروه ب به عنوان کوآنزیم ها برای تسهیل فرایند سوخت و ساز بدن و بطور کلی برای زنده ماندن ما بسیار ضروری و مهم هستند.این ویتامین ها برای شکستن کربوهیدرات ها و تبدیل آن ها به گلوکوز که باعث تولید انرژی می شود و همچنین شکستن چربی ها و پروتئین ها که برای کارکرد طبیعی سیستم عصبی، ماهیچه های داخلی، سیستم گوارش، و سلامت پوست، مو و چشم ها مورد نیاز است نقش حیاتی داشته و مورد نیاز هستند.
یکی از مهم ترین ویتامین های گروه ب در ساخت عضلات ویتامین ب6 است. این ویتامین یک فاکتور ضروری است که انتقال آمینو اسید ها از یک واحد به دیگر واحد ها را تسهیل می کند. این ویتامین همچنین واکنش های متابولیک ضروری برای استفاده از BCAA و تولید انرژی در سطح سلولی را مدیریت می کند.

مقدار مصرف مگنوم اپوس:
روزانه ۲ پیمانه (۱۷ گرم) از مگنوم اپوس را مطابق راهنما آماده کرده و ۵ تا ۱۵ دقیقه پیش از تمرین مصرف کنید و یا آن را به بطری آب خود اضافه کرده و در حین تمرین میل کنید.
طریقه استفاده: یک یا دو پیمانه از مگنوم اپوس را در ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلی لیتر آب حل کرده و میل کنید.

منبع:
ترجمه از:

MAGNUM OPUS

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید