مگنوم افتر برنر

مگنوم افتر برنر Magnum After Burner چیست؟

مگنوم افتر برنر Magnum After Burner یک سوزاننده ی چربی ها در هنگام خواب است. هنگامی که روزتان به پایان رسیده باز هم به کمک این مکمل بیشتر چربی بسوزانید.
مدت زیادی بعد از این که روز به پایان رسیده وشما در ختخوابتان به خواب رفته اید، مگنوم افتر برنر این امکان را برایتان به وجود می آورد که به تبدیل چربی ها به انرژی ادامه دهید.

*وقتی که میخوابید چربی سوزی را افزایش می دهد.
*ذخیره سازی چربی را کاهش می دهد.
*اشتیاق به غذا واحساس گرسنگی را کاهش می دهد.
*ترموژنسیس را بدون استفاده از مواد محرک تقویت می کند.

مگنوم افتر برنر با روش های متنوعی به این اهداف دست پیدا می کند، ولی قطعی ترین فاکتور آن این است که بافت چربی قهوه ای را فعال می کند. بافت چربی قهوه ای یکی از دو نوع بافت چربی در بدن انسان است. (نوع دیگر آن که بافت چربی سفید نامیده می شود،آن نوع چربی است که در قسمت شکم، پهلوها وباسن دیده می شود.) بافت چربی قهوه ای به نسبت بافت چربی سفید، شامل تجمع به مراتب بالاتری از میتوکندریا است. عملکرد اصلی آن تولید گرما است که این کار را با سوزاندن بافت چربی سفید انجام می دهد. وقتی بافت چربی قهوه ای درزمان خواب فعال شود، خود چربی های شماعملا چربی سوزی انجام می دهند!

این محصول گرسنگی را مخصوصا در هنگام خواب کاهش می دهد.
مگنوم افتر برنر از مواد تشکیل دهنده ی کلیدی استفاده می کند که متابولیسم بدن را به شکلی تغییر می دهد تا از چربی های بدن به عنوان منبع اصلی انرژی استفاده کند و از تجمع چربی ها جلوگیری کند. این مواد تشکیل دهنده ،رسپتورهای پ پ ای آر آلفا را که مشخصا درفرایند سوزاندن اسید های چرب و منابع چربی نقش دارند ، فعال می کند.افتر برنر باشدت بخشیدن به آزادسازی آنزیم های ترموژنیک قوی که با بهینه سازی عملکرد کبد امکان پذیر است باعث اکسیداسیون چربی ها می شود. این یعنی سرعت تبدیل شدن چربی ها به انرژی را افزایش می دهد. مگنوم افتر برنر به شکل مثبتی ری آنزیم های مختلفی که در متابوبیسم چربی ها نقش دارند اثر می گذارد و باعث بالا رفتن تولید انرژی از چربی ها می شود. همچنین با کاهش دادن عملکرد آنزیم های ذخیره کننده ی چربی ها، از ذخیره سازی چربی دربدن جلوگیری می کند. افتر برنر همچنین پروتئین های جداکننده (یوسی پی ها) را افزایش می دهد.افزایش پروتئین های جداکننده، مقدار کالری مورد نیاز برای تولید مقدار مشخصی از انرژی را افزایش می دهد.بنابراین شما کالری بیشتری می سوزانید، که به شما اجازه می دهد که سریع تر چربی بسوزانید ویا مقدار کالری مصرفی تان را بدون چاق شدن افزایش دهید.
درآخر این نکته ی مهم که افتر برنراحساس گرسنگی را هم کاهش می دهد. به طور معمول وقتی غذا می خورید،مقدار لیپیدی که توسط روده ها تولید می شود افزایش می یابد. این لیپید با تحریک عصب های حسی که به مغز پیام سیر شدن را می رسانند باعث کاهش اشتها می شود. وقتی شما افتر برنر را مصرف کنید ،درحقیقت به بدنتان حقه می زنید که فکر کند غذا خورده اید. این باعث می شود که مخصوصا در هنگام خواب احساس گرسنگیتان کاهش یابد.این تاثیر، مخصوصا برا کسی که زمانی تحت رژیم های شدید لاغری بوده، یکی از فواید بزرگ این محصول است. وقتی نصف شب ها میل شدید به غذا خوردن پیدا می کنید، اگر تسلیمش شوید هم خواب راحتتان را از بین می برد و هم روند لاغرشدنتان را متوقف می کند.

مواد تشکیل دهنده ی کلیدی دارویی که در افتر برنر مگنوم وجود دارند:

*سسامین
تحقیقات نشان داده که سسامین به سلامتی کبد و کلیه ها کمک می کند، درجه ی کلسترول راتنظیم می کند و فعالیت های آنتی اکسیدانی را با افزایش جذب وبه کار گیری وبازیافت ویتامین ای افزایش می دهد. سسامین به عنوان یک لیپید،منبع انرژی غنی محسوب می شود که شور و نشاط را بالا می برد وبیش از دوبرابر پروتئین ها و کربوئیدرات ها انرژی تولید می کند. علاوه بر این، سسمین توسط سیستم غدد درون ریز مورد استفاده قرار می گیرد تا تولید هورمون آنابولیک را به حداکثر برساند. به عنوان یک چربی سوز، سسمین با کاهش میل به غذا، افزایش احساس سیری، جلوگیری از ذخیره ی چربی و تحریک رسپتور های پ پ ای آر(گیرنده های فعال کننده ی تکثیر پروکسیزوم ها ی آلفا)که در سلول های عضلات، قلب و کبد وجود دارند. فعال سازی پ پ آر آلفا، سریعا ژن هایی را که باعث افزایش اکسیداسیون چربی ها می شوند و از ذخیره سازی چربی جلوگیری می کنند فعال می سازد. مقدار یوسی پی که در بدن تولید می شود یکی از فاکتورهایی است که تعیین کننده ی متابولیسم پایه ی شما است. الکترون ها به غشای داخلی میتوکندریا منتقل می شوند ودرمقابل، ای تی پی تولید می کنند.وقتی که این انتقال الکترون “جداسازی” شود،شما با سرعت افزایش یابنده ای به شکل اکسیداتیو (به وسیله ی اکسیژن) انرژی می سوزانید(بیشتر چربی) .بنابراین سسامین متابولیسم شما را به اندازه ی قابل توجهی به سمت به کار گیری چربی ها، به جای ذخیره کردن آن ها، پیش می برد.
همچنین آزمایش نشان داده که سسامین تولید کیتون را در یک رژیم غذایی با کربوئیدرات پایین،افزایش می دهد. کیتوجنسیس حین رژیم عای با کربوئیدرات پایین بسیار حیاتی است چون مغز نمی تواند از اسیدهای چرب به عنوان سوخت استفاده کند، بلکه فقط می تواند از گلوکز استفاده کند. وقتی درجه ی گلوکز پایین باشد ،مغز برای تامین انرژی به سمت کیتونها می رود، بنابراین افزایش تولید آن میزان انرژی طبیعی شما را بالا نگاه می دارد و تاثیر حفظ پروتئین هم دارد چون آمینو اسیدهای کمتری برای تولید کیتون موردنیاز است. این به این معنا است که حجم عضلات در هنگام رژیم گرفتن حفظ می شود.

*عصاره ی گیاه رازک (هومولوس لوپولوس)
*عصاره ی فاکوکسانتین

*عصاره ی دانه های بهشتی (دانه ی افرممون ملگوتا)
دانه های بهشتی توانایی استثنایی در فعال کردن بافت چربی قهوه ای دارد، که کار اصلی آن تولید گرما است و این کار را باسوزاندن بافت چربی سفید انجام می دهد. تحقیقاتی که در سال 2013 در” مجله ی تغذیه ی بریتانیایی” منتشر شد تاثیرات عصاره دانه های بهشتی (که بایو اکتیوهای مختلفی را مانند 6جینجرل و6پارادول را شامل می شود) را روی بافت چربی قهوه ای (تحت تاثیر درمان با سرما) روی انسان های سالم آزمایش کرد. نتایج نشان داد که عصاره ی دانه های بهشتی، در یک دوز 40 میلیگرمی (همان مقداری که در یک وعده ی دارویی افتر برنر مگنوم وجود دارد)، وقتی با عامل فشارزایی مثل سرما درمانی یا رژیم کم کالری همراه شود می تواند با فعال کردن بافت چربی قهوه ای سرعت سوخت وساز بدن را افزایش دهد.
با وجود این که دانه های بهشتی، تاریخچه ی نوشتاری کاملی از کاربرد آن در طب سنتی و فواید بالقوه ی متعددی برای سلامتی دارد، دانشمندان به تازگی پتانسیل آن برای به کارگیری در داروهای لاغری را کشف کرده اند.

* او ای آ(اولئیل اتانولامین)
اولئیل اتانولامین روی رسسپتوری به نام گیرنده های فعال کننده ی تکثیر پروکسیزوم ها ی آلفا (پ پ ای ار آلفا) اثر می گذارد. هنگامی که این رسپتوردر بدن فعال می شود احساس گرسنگی را کاهش می دهد و احساس سیری ایجاد می کند. تحقیقات نشان داده است که او ای آ می تواند کلیدی را که در سیستم عصبی برای احساس گرسنگی وجود دارد خاموش کند. وقتی غذا می خوریم سطح او ای آ بالا می رود وعصب های حسی که با مغزدر ارتباط هستند پیغام سیری را به آن می رسانندو اشتها کاهش می یابد. در سال 2004 محققان ایرلندی روی موش هایی که 24 ساعت گرسنگی کشیده بودند آزمایش انجام دادند. آنها او ای جی را به کار بردند و متوجه شدند که مصرف غذای آنها با اندازه ی 15/5 درصد کاهش یافت. همچنین تحقیقاتی که در سال 2009 در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد گزارش داد که او ای آ روی سیگنال های افزایش حافظه در قسمتی از مغز که مربوط به به یادآوردن رویداد های احساسی است هم تاثیر می گذارد. محققان گفتند که او ای آ به موش ها یی که در میز بودند کمک می کرد محلی را که غذای چرب و خوشمزه شان را پیدا کرده بودند به یاد بیاورند. این شکل به کار افتادن حافظه،همان است که یکی از جنبه ها ی کلیدی سبک زندگی انسان های اولیه به حساب می آید و همچنین این فرض را به وجود می آورد که غذاهای سرشار از چربی به شکل گیری حافظه ی طولانی مدت کمک می کنند.

*پیپرین(فلفل سیاه)(پیپر نیگروم ال.)
پپرین با افزایش خون رسانی به دستگاه گوارش وافزایش ماده ی معلق کننده در روده ، باعث افزایش جذب وموثر بودن تمام مواد مغذی می شود.همچنین فعالیت انتقال مواد مغذی را افزایش می دهد و در نتیجه فرایند جذب مواد مغذی را تسهیل می کند.
همچنین تحقیقات نشان داده که پپرین اثرات منفی رژیم غذایی پرچربی را خنثی می کند.دانشمندان دانشگاه انیمالیای هند در سال 2006 تاثیر عصاره ی فلفل سیاه را بر مشخصات هورمونی و اپولیپوپروتئین در موشهای هایپرلیپیدمیک آزمایش کردند و به این نتایج دست یافتند:
همزمانی استفاده از پپرین و رژیم غذایی پرچربی، سطح پلاسما لیپیدها ولیپوپروتئین ها را به اندازه ی چشمگیری کاهش داد،به جز اچ دی ال (کلسترول خوب) که به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد.استفاده از پپرین به عنوان مکمل غذایی همچنین سطح پلاسمای اپو ای 1، تی3، تی4 و تستسترون را افزایش دادوبه طورچشمگیری اپوبی، تی اس اچ و انسولین را کاهش داد و نزدیک به سطح نرمال رساند.
بنابراین مصرف پیپرین نه تنها به افزایش جذب مواد مغذی موجود در افتر برنر مگنوم کمک می کند،همچنین می تواند در مقابل تاثیرات منفی رژیم غذایی پرچربی بر سطوح چربی و هورمونی از بدن محافظت کند.

سایر موادتشکیل دهنده مگنوم افتر برنر :سلولوز میکروکریستالین، دی اکسید سیلیکون، استئارات منیزیوم، کپسول های دارویی ژلاتین حلال واصل

چه کسانی به مگنوم افتر برنر نیاز دارند؟
*افرادی که در رقابت های بدنسازی شرکت دارند.
*افرادی که می خواهند بدون استفاده از محرک ها چربی سوزی سریع داشته باشند.
*افرادی که تحت رژیم های کالری پایین هستند و ازمیل شدید به غذا در شب ها وحمله های احساس گرسنگی رنج می برند.
*افرادی که میخواهند از ادامه دار بودن چربی سوزی در شب وقتی که خواب هستند اطمینان حاصل کنند.

مقدار ونحوه ی مصرف مگنوم افتر برنر به ادعای شرکت سازنده:
هرشب قبل از خواب سه کپسول مصرف کنید.

منبع :
http://www.hardmagnum.com/product/after-burner

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید