جام الماس

مسابقات بدنسازی جام الماس خلیج فارس

چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و فیزیک کلاسیک جام الماس خلیج فارس از روز جمعه 20 مهر ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه در سالن میلاد تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مهدی نصیبی دبیر فدراسیون با بیان مطلب بالا افزود: با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای جامعه قرار است از ورزشکاران شرکت کننده بابت ۲۰۰ دلار مبلغ حق ورودیه، این مبلغ بر اساس نرخ مصوب روز بانک مرکزی به صورت ریالی دریافت و جوایز نقدی نیز بر همان اساس به آنها پرداخت شود.

نصیبی در پایان اظهار داشت: رقابت‌های جام الماس با حضور رافائل سانتونجا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB و میهمانان دیگری از فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه بنا داریم مجمع سالیانه فدراسیون نیز در همان زمان برگزار نمائیم.

وزن کشی این دوره از مسابقات جام الماس به پایان رسید و نزدیک به صدو چهل ورزشکار در قالب مدعیان قهرمانی رشته های پرورش اندام ، فیزیک ، بادی کلاسیک و ماسکولار فیزیک ثبت نام نمودند، تا با همان ترتیب ذکر شده در بالا به ترتیب روی استیج مسابقات بروند.

تصاویر وزن کشی چهارمین دوره مسابقات جام الماس

 

 

از چهره های معروفی که قرار است فردا رقابت داشته باشند میتوان به هادی حقیقی ، طاها الیکایی، علی اصغر کابلی ، مهدی ارزشمند ، مهدی علوی ، وحید بادپی و فرشاد ولی پور اشاره کرد.

سه نفر برتر اورال کارت حرفه ای الیت دریافت میکنند و همچنین نفرات برتر هر دسته وزنی به ترتیب هزار ، ششصد و چهارصد دلار بصورت نقدی دریافت خواهند کرد. (اخبار تکمیلی به همین پست اضافه خواهد شد)

 

گالری تصاویر مسابقات:

معرفی برترین‌های فیزیک جام الماس خلیج فارس

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های فیزیک سومین دوره از مسابقات بین المللی جام الماس خلیج‌فارس با حضور ۷۲ ورزشکار در ۵ دسته قدی برگزار شد، در پایان این رقابت‌ها محمد ذات پرور، ایوب بسامی و داود تقوی به ترتیب ۳ نفر برتر رقابت‌های اوورالی هستند که موفق به دریافت کارت پرو الیت شدند.

شنیتا لک پور از بین ۲۰ شرکت کننده در دسته اول قدی مسابقات فیزیک جام الماس خلیج فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. شایان هوشیار، داود رحیمی اصل، مهدی عبادی، پوریا نعمتی و امید باقری مقام‌های دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
مهدی ذات پرور در دسته قدی ۱۷۶ سانتی متر از بین ۱۷ ورزشکار ایرانی، یک ورزشکار عراقی و یک ورزشکار اکراینی موفق به کسب سکوی نخست شد و دیمتری هورتیز از اکراین، آریا نوروزی، مهرداد زند، هادی یوسفی‌نژاد و ساسان حسینی به ترتیب سکوهای دوم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

دسته قدی ۱۷۹ سانتی‌متر تنها ۷ مدعی برای قهرمانی حضور داشتند که در نهایت ایوب بسامی سکوی نخست را از آن خود کرد. محمدرضا خانی در سایه قهرمانی ایستاد و میلاد صابریان، محمرضا شفیع پور، حمید غنی‌نژاد و اویس یحیی‌نژاد مقام‌های سوم تا ششم را بدست آورند.

حمید سلطانی، رضا لشکری، مهراد کامران، محمد رسولی، حسن حسینی و امیر بانک نویدی در دسته قدی ۱۸۲ سانتی‌متر به ترتیب مقام‌های نخست تا ششم را به خود اختصاص دادند. در این دسته قدی در مجموع ۱۳ شرکت کننده حضور داشت.
در نهایت آخرین دسته قدی فیزیک با ۱۲ شرکت کننده برگزار شد که داوود تقوی با قلبه بر حریفان خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و هادی حقیقتی، حمیدرضا رضوان، کیانوش آذربوس، اصغر ماهر و امیر رضایی عنوان‌های دوم تا ششم دسته قدی +۱۸۲ را از آن خود کردند.

گفتنی است، اهداء مدال قهرمانان فیزیک با حضور رافائل سانتونجا رئیس IFBB، پاول فیلبورن رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی کشورمان، محمد نصیری نایب رئیس فدراسیون، جلال نادمی دبیر فدراسیون، امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون، ناصر امیری رئیس کیمته آموزش فدراسیون، رضا سلطانژاد مدیر تیم‌های ملی و روسای هیات‌های استانی انجام شد.

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید