سندمن جی اچ SANDMAN GH چیست؟

سندمن جی اچ SANDMAN GH چیست؟

علیرغم تمامی تلاش ها و سختی هایی که شما در جلسات تمرینی متحمل می شوید و عرق هایی که در این راه می ریزید، استراحت ناکافی می تواند بطور چشمگیری مانع از قابلیت بدن در عضله سازی و چربی سوزی شود. برای ورزشکاران، داشتن مقدار مناسب خواب و همینطور کیفیت قابل قبول خواب در این ساعات، موضوعی بسیار حیاتی است. تحقق این دو عامل، زمانی که فرد برنامه زمان بندی روزانه فشرده ای دارد، به دلیل اینکه ساعت های استراحت محدود هستند، مشکل خواهد بود. پشت سر گذاشتن یک روز پر استرس نیز می تواند باعث ساعت ها بی خوابی شده و زمان ارزشمندی که برای استراحت اختصاص داده شده را تلف کند.
مکمل ورزشی سندمن جی اچ SANDMAN GH از کمپانی اثلتیک آلیانس با فرمول اختصاصی خود، ترکیب جامعی را برای حل مشکلات فوق معرفی کرده است. در این فرمول ملاتونین باعث کوتاه شدن زمانی خواهد شد که طول می کشد تا فرد به خواب برود، درحالی که بابونه و بادرنجویه ذهن را آرام کرده و آن را به حالت ریلکسیشن یا آرمیدگی می برند، به این ترتیب فرد زمان بیشتری را در مرحله “خواب عمیق” خواهد گذراند.
فرمول ترمیم و نوسازی در مکمل سندمن جی اچ شامل: آرژنین، منیزیم، و ویتامین دی است. آرژنین گردش خون را تسهیل می کند، که باعث انتقال بهتر آمینواسیدها درون بدن می شود، همچنین باعث تحریک ترشح سطح بالاتری از هورمون رشد در زمان خواب عمیق خواهد شد. بدون وجود منیزیم کافی، اغلب افراد از بی خوابی و بیدار شدن های گاه و بیگاه در طول شب رنج می برند، و در نهایت ویتامین دی موجود در فرمول مکمل سندمن جی اچ به جذب و بکارگیری منیزیم توسط بدن کمک خواهد کرد. مکمل سندمن جی اچ طبیعی، ایمن و کارآمد است.
سندمن جی اچ برای تحقق خواب با کیفیت وعمیق در ورزشکاران فعال با نیاز بیشتر از حد متوسط به خواب و استراحت و همینطور برای تحریک سیستم ترمیم هورمونی بدن طراحی و ساخته شده است. خواب کافی و عملیات ترمیم بدن در طول خواب دو عامل مهم و حیاتی در پروسه بازسازی و ریکاوری بدنی شما هستند. سندمن می تواند قطعه گم شده در پازلی باشد که برنامه تمرینی و رژیم غذایی دیگر قطعات این پازل هستند.

دوز پیشنهادی (بزرگسالان)
30 تا 60 دقیقه پیش از رفتن به رختخواب، اگر کمتر از 80 کیلو وزن دارید 3 کپسول، و اگر بیشتر از 80 کیلوگرم هستید 4 کپسول را مصرف کنید.
اطلاعات حساسیت غذایی
اگر واکنش های آلرژیک و حساسیت در شما اتفاق افتاد، مصرف محصول را قطع کنید. بیشتر از 4 کپسول در روز استفاده نکنید.
این محصول در مکانی ساخته می شود که شیر، تخم مرغ و مواد حاوی گوگرد نگهداری می شوند.

محتویات:
ترکیب ZMA (زینک، منیزیم، ویتامین ب6)
ZMA به تازگی به فرمول سندمن 3.0 اضافه شده است. مطالعات جدید نشان داده اند که ZMA در کمک به بدن در رسیدن به سطوح عمیق تری از خواب REM نقش دارد. یک مطالعه بخصوص نشان داده است که ZMA می تواند سطح تستسرون را تا 30 درصد در مقایسه با 10 درصد در گروه دارونما بالا ببرد. نتایج این مطالعه همچنین نشان داده که ZMA به اندازه دو و نیم برابر بیشتر باعث بالا رفتن قدرت و استقامت عضلات خواهد شد.

ویتامین دی3
ویتامین دی یک ویتامین بسیار ضروری است که بیشتر آن زمانی که پوست در معرض اشعه خورشید قرار بگیرد ساخته می شود، اما این ویتامین همچنین بصورت طبیعی در غذاهایی مانند ماهی و تخم مرغ نیز موجود است. مکمل ویتامین دی با گستره وسیعی از سودمندی ها از سلامت استخوان گرفته تا سلامت سیستم ایمنی و افزایش کارکردهای ذهنی و شناختی ارتباط دارد. اغلب افراد لزوما با کمبود ویتامین دی مواجه نیستند اما از طرفی دارای سطح بهینه ای از این ویتامین نیز نیستند. زمانی که سطح ویتامین دی در بدن به سطح بهینه برسد، فرد می تواند از سودمندی های فراوان این ویتامین مانند افزایش سطح تستسترون بهره مند شود.

عصاره بابونه
بابونه گیاهی شبیه گل آفتابگردان کوچک و از خانواده آستراسیا است. بابونه معمولا در دمنوش های گیاهی و برای مقاصد درمانی مختلفی استفاده می شود. عصاره بابونه حاوی مقادیر بسیار بالاتری از یک بیوفلاونوئید موجود در بابونه بنام اپیژنین است. اپیژن برای خواص ضد اضطرابش شناخته شده است، همچنین در صورت مصرف در دوزهای بالا می تواند بصورت یک مسکن ملایم نیز عمل کند. اپیژنین به خودی خود یک ماده ناپایدار است اما زمانی که در ترکیبات مواد غذایی یا گیاهان موجود باشد پایدار خواهد بود، به همین دلیل است که سندمن حاوی عصاره کامل گیاه بابونه است و نه فقط اپیژنین.

عصاره بادرنجویه
بادرنجویه یک گیاه همیشه سبز و از خانواده نعنا است. بادرنجویه یک آنتی اکسیدان است که قرن ها برای کاهش استرس و اضطراب و داشتن خواب آرام استفاده شده است، همین ویژگی ها دلیل استفاده از آن در مکمل سندمن است. هرچند بادرنجویه سودمندی های دیگری نیز برای سلامتی دارد که شامل بهبود اشتها، تقویت حافظه، حمایت از کبد، و بسیاری فواید دیگر می شود.

منبع : http://www.athleticalliance.net

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید