ریلاکور RELACORE

ریلاکور RELACORE کاهش دهنده اشتها و چربی سوز قوی

ریلاکور RELACORE یک قرص فوق العاده قوی است که در همان روزهای اول از تاثیر آن شگفت زده می شوید زیرا اشتها را به شدت کاهش می دهد و چربی سوز بسیار قوی نیز است. روی جعبه قرص درج شده است که 90% اشخاص استفاده کننده از آن، در 10 روز اول اثرات آن را مشاهده کرده اند. البته هدف استفاده از این قرص، کم کردن حدود 10 کیلو در ماه است. ریلاکور RELACORE برای کسانی مناسب است که از قرصهای دیگر نتیجه نگرفته اند یا بدنشان در مقابل آنها، مقاومت به خرج می دهد. این قرص هیچ گونه عوارض و بازگشتی ندارد و کاملا گیاهی است. چربی های شکم، پهلو و ران توسط این قرص می سوزند و این قرص به لاغری شکم شهرت دارد. پوست صورت در صورت استفاده از این محصول آسیب نمی بیند. ریلاکور RELACORE سوخت و ساز مولکولهای چربی را افزایش می دهد و موجب می شود تا این مولکولها، زودتر تبدیل به انرژی شوند. این قرص جلوی تبدیل شدن قند به چربی را می گیرد و از جذب شدن چربی های اضافه توسط بدن جلوگیری می کند. حالتی را نیز در بدن ایجاد می کند مثل اینکه شما در حال ورزش کردن هستید. این محصول اشتهای شما را بسیار کم می کند و بدنتان را مجبور می کند تا از چربی های ذخیره شده برای مصرف روزانه استفاده کند.

ترکیبات موجود در این قرص : Phosphotidylserine , perilla Leaf , Jujuba Fruit , poria , Panaxginseng Root , niacin amide , Scutellaria Root , Passion Flower Herbal , Magnolia bark و دارای هشت نوع ویتامین و مواد معدنی جهت شادابی و سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی پوست پس از لاغری می باشد. این قرص حاوی موادی چون آمفتامین و افدرین نیست و کاملا سالم و استاندارد است. مواد استفاده شده در این قرص، موجب می شوند که استرس و افسردگی ناشی از افزایش وزن و اندام های حجیم به خصوص در بانوان، کاهش یابد و انگیزه و اعتماد به نفس پیدا کنند. استرس و نگرانی یکی از علل اصلی چاقی های شکمی است. علم می گوید که این چربی در ناحیه میانی خطرناک ترین چربی در بدن است که بخصوص موجب ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، دیابت،فشار خون بالا و مرگ زود می شود. در هنگام استفاده از این قرص لازم است از یک رژیم غذایی سالم تبعیت کنید و درگیر فعالیت های بدنی روزانه باشید.

دکتر امی هیتون ( دکترای بهداشت و تغذیه ) در مورد ریلاکور RELACORE می گوید، این قرص یک آرام بخش برای تقویت خلق و خو است که بطور خاص برای به حداقل رساندن عوارض استرس فرموله شده.

Relacore is a non-sedating mood enhancer that is specifically formulated to help minimize the negative aspects of stress,” says Dr. Amy Heaton, PhD, Director of Women’s Health and Nutrition for The Carter-Reed Company

هشدار !
افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال زنان باردار و شیرده استفاده نکنند. دور از دسترس کودکان نگهداری شود . همراه آب مصرف شود . بیش از دستور مشاور یا پزشک مصرف نکنید. در دمای کمتر از ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

منبع :

فراز طب

تهران اسلیم

 

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید