ام آر- تی MR-T چیست؟ ام آر-تی

ام آر- تی MR-T چیست؟

ام آر-تی MR-T تنها تقویت کننده تستسترون است که دارای گواهی عدم وجود ترکیبات و آلاینده های ممنوع است.

موارد استفاده ام آر-تی :
• کمک به بهبود و تقویت سیستم تولید تستسترون در مردان
• کمک به حفاظت از سیستم ایمنی بدن
• کمک به سوخت و ساز کربوهیدرات ها، چربی و پروتئین در بدن
• کمک به افزایش مقاومت در برابر اضطراب و استرس در افرادی با سابقه استرس مزمن و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی فرد به عنوان یک مکمل ورزشی

مقدار مصرف پیشنهادی (مردان بزرگسال):
3 کپسول در روز و در هنگام صبح یا پیش از تمرین. اگر از داروهای دیگری نیز استفاده می کنید، این مکمل را چند ساعت قبل یا بعد از مصرف داروها استفاده کنید.

هشدارهای احتیاطی در رابطه با مصرف ام آر-تی:
• مصرف این محصول به همراه الکل، داروهای دیگر، و یا محصولاتی که خاصیت مسکن دارند توصیه نمی شود.
• در صورتی که شما به دیابت مبتلا هستید، و یا مشکلات مرتبط با پروستات را تجربه می کنید، پیش از استفاده از این محصول با پزشک یا متخصص سلامت مشورت کنید.
• اگر نشانه های بروز حساسیت در شما ظاهر شد و یرای مدت طولانی باقی ماند، به پزشک یا متخصص سلامت مراجعه کنید.
• اگر شما از هر نوع دارو یا محصولی که خاصیت رقیق کننده خون دارد استفاده می کنید، پیش از مصرف با پزشک یا متخصص سلامت مشورت کنید.
• اگر شما به بیماری های مرتبط با کبد دچار هستید، پیش از مصرف با پزشک یا متخصص سلامت مشورت کنید.
• اگر نشانه های مرتبط با نارسایی کبد در شما پیشرفت کرد (مانند درد شکم و زردی)، مصرف محصول را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
• در صورتی که هرنوع واکنش حساسیتی یا آلرژی در شما اتفاق افتاد، مصرف محصول را قطع کنید.

محتویات ام آر-تی :

آشواگاندا KSM 66
KM66 در حال حاضر بالاترین غلظت را در بین تمامی محصولات موجود در بازار از عصاره ریشه گیاه آشواگاندا دارد. این محصول بوسیله روش شیمی سبز و بدون استفاده از الکل و یا هرنوع حلال شیمیایی تولید شده است. آشواگاندا یک آداپاتوژن طبیعی با خواص و ویژگی های سودمند فراوان، شامل جلوگیری از اضطراب، درمان بی خوابی، و کاهش چشمگیر سطح کورتیزول. مطالعاتی که اخیرا انجام گرفته نشان می دهد که KSM66 می تواند سطح تستسترون را در مردان سالم به اندازه 17 درصد بالا ببرد.

دی آسپارتیک اسید
دی آسپارتیک اسید در سال 1827 و با مشتق شدن از آسپارژین کشف شد، این ماده برای اولین بار از آب مارچوبه استخراج شد. دی آسپارتیک اسید آمینو اسیدی است که سنتز و تولید تستسترون را افزایش می دهد. مطالعات بسیاری که در این زمینه انجام گرفته به خوبی نشان می دهد که دی آسپارتیک اسید می تواند به باروری مردان کمک کند و سطح تستسترون را در مردان سالم بالا ببرد.

شنبلیله
شنبلیله که در مناطق عرب نشین کشف شده است، از دیرباز برای خواصش در افزایش و بهبود میل جنسی و همچنین خواص ضد دیابت مورد استفاده قرار می گرفته است. تحقیقات نشان داده است که شنبلیله همزمان با کنترل سوخت و ساز گلوکوز، سطح تستسترون را نیز بهبود می بخشد.

DIM دیندولیل متان
DIM در بدن با استفاده از گیاهانی مانند کلم بروکلی، گل کلم، و جلبک سبز آبی شکل می گیرد. علاوه بر خواص بالقوه بسیار زیاد ضد سرطانی که دارد، اثبات شده که DIM خاصیت مسدود کننده آنزیم های آرومتاز را داراست و به همین دلیل در MR-T گنجانده شده است. آنزیم های آرومتاز مستقیما در تبدیل تستسترون به استروژن نقش دارند. مسدود کردن آنزیم های آرومتاز بطور چشمگیری سطح استروژن را کاهش داده و همزمان سطح تستسترون های آزاد را افزایش می دهد.

زینک
نشان داده شده است که زینک در تنظیم آنزیم های بسیاری از جمله آنزیم های آرومتاز و در نتیجه پایین آوردن سطح استروژن نقش دارد. زینک یک آنتی اکسیدان است که در اصل برای بهبود کیفیت سیستم ایمنی و افزایش سطح تستسترون استفاده می شود.

علف بز
نامگذاری این علف بخاطر بزهایی است که با مصرف آن بسیار چابک تر می شوند. این گیاه بخاطر داشتن ترکیب های فعال از جمله ال-سارین، در افزایش سطح تستسترون نقش اساسی دارد. ثابت شده که ال-سارین سطح تستسترون را افزایش داده و به عنوان یک ماده تقویت کننده غریزه جنسی در هر دو جنس شناخته می شود. همچنین نشان داده شده است که ان گیاه خواص دیگری از جمله کمک به تسکین درد پشت، زانو و مفاصل، بهبود آرتروز استخوان، رفع خستگی فیزیکی، تقویت حافظه، پایین آوردن فشار خون و موارد بسیار دیگر.

منبع ترجمه از :

http://www.athleticalliance.net

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید