اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS

اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS

محصول اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS یک ماده غذایی کامل و غنی خوشمزه برای تغذیه روزانه است. هر نوبت با 27 گرم پروتئین whey 100٪ (پروتئین وی مثل پروتئینی که در کشک وجود دارد) شروع می شود، پروتئین وی ای که ایزوله می شود و برای حمایت از رشد سریع عضلات تجزیه می گردد. همچنین اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS برای بهینه سازی عملکرد در تمرین های شما شامل 31 واحد گیاه خشک منجمد، میوه ها و سبزیجات، pH متعادل، توانایی در تقویت سلامت و بهبود عضلات می باشد. با 10 گرم BCAA و گلوتامین بدون رنگ های مصنوعی یا طعم دهنده ها، ATHLETES FOOD® کامل ترین مواد غذایی غنی ساخته شده برای ورزشکاران است.

علم موجود در اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS
اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS با پروتئین وی هیدرولیز شده شروع می شود، سریع ترین پروتئین هضم شونده که به طور تجاری در دسترس است. با شامل شدن یک منبع از پروتئین آزاد شونده سریع، این فرمول اسیدهای آمینه را در عرض سه ساعت پس از مصرف آن به جریان خون اضافه می کند، که باعث افزایش جرکت آنابولیک می شود. پروتئین وی ایزوله شده و پروتئین وی منسجم شده، هر دو با هم به این فرمول اضافه شده اند تا منابعی از پروتئینی خالص و راحت برای هضم را ارائه دهند که سرشار از ذرات وی زیست فعال با خواص آنابولیک باشند. پروتئین وی موجود در ATHLETES FOOD دارای بالاترین ارزش بیولوژیکی (BV) از هر منبع پروتئینی است و از نظر هضم آسان می باشد.

AthletesFood_SupplementFacts
کربوهیدرات ها و عملکرد مواد مغذی اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS بدن شما را با کربوهیدرات هایی (از جمله ذرت مومی) که پشت آن ها حمایت علمی قرار دارد، قدرت می بخشد. این منبع تحول بر انگیز کربوهیدرات به سرعت جذب می شود اما سوختن آن آهسته صورت می گیرد که همین امر موجب می شود تا با وجود روند از دست دادن چربی ها، قند خون شما پایدار و بدون تغییر باقی بماند. همچنین این فرمول شامل یک ترکیب دقیق از گیاهان زمینی و دریایی، میوه های خوش رنگ، انواع توت ها، عصاره های گیاهی و ترکیبات گیاهی دیگر است که خشک و منجمد شده اند تا در حالی که 100٪ از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی فعال بیولوژیکی آن ها حفظ شده است، آب اضافیشان حذف گردد. این 31 مواد مغذی، از بهینه سازی pH مورد نیاز برای ساخت عضله پشتیبانی می کند و نیز ریکاوری در قدرت و سرعت را با حداکثر کردن عملکرد شما افزایش می دهد. اثلیتس فود نوترابولیکس ATHLETES FOOD NUTRABOLICS کامل ترین مواد غذایی غنی ساخته شده برای ورزشکاران است.

دیگر مواد تشکیل دهنده: پودر کاکائو، طعم دهنده های طبیعی و مصنوعی، صمغ سلولز، صمغ Xanthan، صمغ Guar ، نمک، Acesulfame پتاسیم، Sucralose. حاوی شیر، گندم و سویا.
نحوه استفاده پیشنهادی: دو قاشق از ATHLETES FOOD (72 گرم) را به 10 – 12 اونس / 300 – 350 میلی لیتر از آب سرد یا شیر اضافه کنید و آن ها را برای چند ثانیه تکان دهید. مقدار مایع را برای رسیدن به عطر و طعم و قوام مورد نظرتان تغییر دهید. 1-3 وعده در روز بنوشید و یا به عنوان تامین کننده پروتئین مورد نیاز خود و یا عضله سازی مورد دلخواهتان استفاده نمایید. برای دست یابی به بهترین نتایج، آن را به همراه یک برنامه رژیم غذایی و برنامه ورزشی مصرف کنید.
هشدار: فقط برای استفاده بزرگسالان. دور از دسترس کودکان نگه داشته شود. اگر هر گونه شرایط پزشکی خاصی دارید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید. اگر حامله و یا تحت مراقبت هستید این محصول را استفاده نکنید.

Athletes Food®

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید