آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test

آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test

آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test به طور مخصوصی طراحی شده است تا بهترین و پرقدرت ترین مواد برای افزایش تستسترون را به بدن برساند . مکمل آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test تستسترون آزاد را تحریک می کند و نسبت تستسترون به کلسترول را در بالاترین حالت خود نگه می دارد و در نهایت تاثیر بسزایی بر روی عملکرد ورزشکار در طول تمارین خواهد داشت .

افزایش تستسترون آزاد یا فعال، و کاهش استرادیول
محصول آلفا تست AlphaTest، دارای فرمولبندی بورون سیترات می‌باشد که دز دقیق بورون (بور) را تامین می‌نماید؛ در اوایل سال ۲۰۱۱، طی مطالعات تحقیقات علمی بر روی ۸ مرد داوطلب، نشان داده شده است که به طور قابل توجهی سبب افزایش سطوح تستسترون آزاد یا فعال و نیز کاهش سطوح استرادیول (بعد از فقط ۷ روز)، می شود.
مواد به کار رفته در Alpha تست ماسلتک شامل پودر بروکلی ، عصاره شنبلیله و زینک است .
زینک به میزان کافی میزان تولید تستسترون را به حداکثر می رساند و سلامت را در سطحی نرمال حفظ می کند . زینک به کار رفته در Alpha Test کمپانی Muscletech فرمی از آن است که به سرعت جذب می شود و بیشترین بازدهی را دارد .

پودر بروکلی (Brassica Oleracea)، تامین کننده دی ایندولیل متان (DIM) می‌باشد؛ عنصر حاوی نیتروژن که همچنان تمرکز تحقیقات جدید را به خود معطوف ساخته است. به عنوان یکی از مولکول‌های ارگانیک فراوان در سبزیجاتی از خانواده کلم می‌باشد که به خاطر فعل و انفعالات پیچیده آن در بدن (به همراه پروتئین‌های تارگت رو به پایین)، مورد تحقیقات دانشمندان قرار گرفته است.

در آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test تک عصاره فنوگریک نیز وجود دارد. فنوگریک، یک گیاه دارویی آنابولیک می‌باشد که تاریخچه طویلی در کاربردهای سنتی دارد. بر خلاف برخی از رقبایی که از استانداردسازی پایینتری بهره می گیرند، فنوگریک مورد استفاده در محصول آلفا تست AlphaTest، به میزان ساپونین‌های ۵۰ درصدی، استانداردسازی شده است؛ که یک عنصر قوی و پیشرفته را به شما ارائه می‌نماید.

از مواد دیگر به کار رفته می توان به شیجیلات موجود در آن اشاره کرد . در طی تحقیقات انجام شده مشخص شده است که شیجیلات موجود در آلفا تست باعث افزایش سطح سروم تستسترون می شود . همچنین شیجیلات باعث افزایش سطح ATP نیز می گردد . ATP یکی از منابع بسیار مهم تامین انرژی است که در حین تمرینات استفاده می شود .
هر قوطی از محصول آلفا Test ماسل تک دارای مواد تشکیل دهنده ایست که تمامی آن بر روی جعبه ذکر شده است و هیچ ماده پنهانی در آن به کار نرفته است . همچنین تمامی محصولات ماسل تک به طور بسیار دقیق مورد آزمایش قرار میگیرند و اطمینان حاصل می شود تا هر بسته از Alpha Test Muscletech به بالاترین حد از کیفیت و استاندارد خود رسیده است .

✔ ویژگی های آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test امریکا :
❶ افزایش سطح تستسترون آزاد در 7 روز
❷ عضله سازی باکیفیت
❸ کمک به کاهش چربی بدن
❹ افزایش تستسترون کلی و ATP
❺ فرمول بسیار قوی با استفاده از فنوگریک

⁂ نحوه مصرف محصول آلفا تست ماسل تک MuscleTech Alpha Test به پیشنهاد شرکت سازنده :
دوبار در روز دو کپسول آلفا تست را به همراه یک لیوان آب میل نمایید . بیش از 4 کپسول در طول شبانه روز مصرف نکنید .

⚠ هشدار محصول :
تنها قابل مصرف برای بزرگسالان
در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف محصول خودداری کنید .
قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .
دور از دسترس کودکان نگه داشته شود .
برای درمان میزان تستسترون کم یا مشکلات جنسی مصرف نشود .

شرکت تولید کننده : Muscletech آمریکا
تعداد کپسول : 120 عدد
مورد استفاده برای : افزایش سطح تستسترون — عضله سازی با کیفیت

منبع :
http://www.supplementshop.ir

maxstars مکس استارز

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید