مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016

مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016 و افتخار آفرینی مجدد ایرانی ها + اخبار و تصاویر

مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016  چهار آذر ماه آغاز شد که در آن محسن قرآن نویس در کنار امید جبلی و پاول به عنوان داور حضور داشته و نفرات برتر هر دسته آن به ترتیب ۵۰۰۰ ،۳۰۰۰و ۲۰۰۰ دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین اورال رشته فیزیک و پرورش اندام  مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016 کارت حرفه ای می گیرند در ادامه تصاویری از این مسابقات را مشاهده می نمایید:

محل برگزاری مسابقات
محل برگزاری مسابقات

http://champexnews.com/uploads/posts/2016-11/1479988476_photo_2016-11-24_03-37-01.gif

http://champexnews.com/uploads/posts/2016-11/1479988576_tem.gif

نتایج فیزیک مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016 :

 دسته -۱۷۰سانتیمتر
طلا و نقره به ایران رسید.
حسین عبدی طلا
طاها الیکایی از تیم لاماسیا نقره

%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%b9%d8%a8%d8%af%db%8c

نتایج دسته -۱۷۵سانتیمتر فیزیک
مدال های این دسته همگی به ایرانی ها رسید
امید اسکندری طلا
کیوان شاه قلی نقره و عرفان غلامی برنز
جوایز آنهابه ترتیب
۵۰۰۰_۳۰۰۰و ۲۰۰۰ دلار است

نتیجه دسته -۱۸۰سانتیمتر فیزیک
خداداد شفیع پور طلا ، شاهین ذوالفقاری برنز

نتیجه دسته +۱۸۰سانتیمتر : اکبر سرباز طلا ،عرفان عبادتی برنز

اورال تمام ایرانی
خداداد شفیع پور،اکبر سرباز ،امید اسکندری و حسین عبدی
امید اسکندری اورال مسابقات شد و کارت حرفه ای گرفت.

نتایج پرورش اندام مسابقات فیتنس اکسپو دوبی 2016 :

نتیجه دسته 70 کیلوگرم : در این دسته ۱۳ نفر رقابت کردند.
از این میان مهدی حیدری احسان خواجوی و ایمان صفایی از ایران رقابت دیدنی داشتند.مهدی حیدری با مدال طلای جهان و جام الماس به دنبال کسب سومین طلای خود در سال ۹۵ بود. خواجوی با سابقه و کهنه کار برای اولین تجربه در این دسته بعد از ناکامی در اعزام به رقابتهای آسیایی به دنبال اولین مدال خود در سال ۹۵ بود. مهدی حیدری عضو تیم لاماسیا با بدنی زیبا به فینال شش نفره رسید و سپس به مدال طلا در این دسته، دست یافت.

نتیجه دسته 80 کیلوگرم : با ۲۶ نفر شرکت کننده که احمد پایدار، علی ناصر عبید، محمد قربان علیزاده ، صادق گرامی ، میلاد مسکوک و حمید قربانی از ایران در این دسته حضور دارند.احمد پایدار،میلاد مسکوک و صادق گرامی به فینال این دسته راه یافتند و در نهایت احمد پایدار نایب قهرمان شد، صادق گرامی به برنز و میلاد مسکوک به مقام چهارم رسید.

نتیجه دسته 90 کیلوگرم : با ۱۹ شرکت کننده که سجاد نیکنام ، محسن گودرزی، یاسر اسماعیلی، امیر حسین سعادت نیا ایرانی های حاضر در این دسته هستند. در نهایت سجاد نیکنام سوم و امیر حسین سعادت نیا چهارم شد.

نتیجه دسته 100 کیلوگرم : هادی چوپان ،رضا زینتلو،روح الله میر حسینی با نام ایران رضا کاکاوند از تیم آذربایجان در بین ۱۶ نفر این دسته وزنی قرار دارند. چوپان با اینکه میتواند حرفه ای شود تا قبل از صدور کارت حرفه- ای جواز حضور در رقابتهای اماتور را همچنان دارد. نتایج نهایی بدین قرار است : هادی چوپان طلا ، روح الله میر حسینی سوم، رضا زینتلو چهارم و رضاکاکاوند ششم.

نتیجه دسته +۱۰۰کیلوگرم پرورش اندام : حسین جلالی طلا  مهدی علوی نقره  و امیر نعیم حسنی برنز

مهدی حیدری ،هادی چوپان و حسین جلالی برای عنوان اورالی رقابت کردند. هادی چوپان اورال شد اما با اعتراض اعراب همراه شد آنها نماینده خود را به عنوان اورال معرفی کردند و این امر باعث شد داوران به عنوان اعتراض سالن را ترک کنند. درنهایت تکلیف عنوان اورالی و جایزه نقدی آن مشخص نیست . امید جبلی در اعتراضی ابراز کرد که چوپان اورال است. متاسفانه پس از اعلام اورالی چوپان، اسپانسر و برگزار کننده رقابتها بدون توجه به آرای داوران میکروفون را در اختیار گرفته و ورزشکار اماراتی را اورال خواندند. این امر با اعتراض شدید کمیته داوران ifbb روبرو شد و آنها سالن را با اعتراض ترک کردند. امید جبلی در این باره اعلام کرد: برای ما مهم و قانونی ، رای داوران است. از نظر فدراسیون جهانی هادی چوپان اورال است. مدال و حکم او به زودی صادر خواهد شد. خودم شخصا پیگیر این کار هستم. در سایت رسمی فدراسیون نیز نام چوپان به عنوان اورال ثبت خواهد شد. و تا من هستم نمیگذارم حق او توسط اسپانسرهای مسابقات پایمال شود.

%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c-%da%86%d9%88%d9%be%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d8%a8%d9%84%db%8c

منبع :

چمپکس نیوز

بشیر آنلاین

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید