ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK

ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK

ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK دارای حق ثبت اختراع فرمولی با اعتبار پزشکی است که به طور ویژه برای ورزشکارانی که به دنبال رسیدن به افزایش قدرت هستند، تولید شده است. ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK  آدنوزین تری فسفات – 5 را تامین می کند که شکل خاصی از آدنوزین تری فسفات است که به اختصارATP نامیده می شود.
ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK از حاملان انرژی (کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی و کراتین) به دست آمده و در بدن اصطلاحا به عنوان جریان انرژی در دسترس قرار دارد. ATP می تواند تنها به میزان محدودی در سیستم عضلانی ذخیره شود. اگر مقدار کافی ATP برای بدن موجود نباشد، هیچ شارژ شدید و قوی بدنی امکان پذیر نخواهد بود. بر این اساس ATP باید به طور مداوم از حامل های انرژی تولید بشود و یا از راهی خارجی تغذیه گردد. ATP می تواند با ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK ، برای یک زمان کوتاه (برای مثال برای یک تمرین فشرده) در دسترس بدن قرار گیرد. ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK حاوی فرمول ثبت شده PEAK ATP® است که می تواند به طور خاصی به خوبی توسط بدن جذب شود و همچنین می تواند سطح ATP را افزایش دهد و نیز به طور غیر مستقیم از تولید ATP در سلول های عضلانی حمایت کند.

1. ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK قدرت و سرعت بیش تر در تمرین های سرعت قدرتی
ATP TOR® به طور غیر مستقیم از تولید ATP در سلول های عضلانی حمایت می کند. با توجه به مطالعات علمی، ATP جریان کلسیم و گلوکز را تنظیم می کند. این دو ماده غذایی سیگنال های آنابولیک را در سلول های عضلانی فعال می نمایند که به نوبه خود باعث تحریک تولید ATP در متابولیسم انرژی عضلانی می شود. در نتیجه باعث می شود تا عضلات سوخت بیش تری به دست آورند و در نتیجه آن انرژی و قدرت بیش تری برای تمرین کردن فراهم می گردد.
تاثیر مصرف ATP روی بهبود قدرت، به عنوان بخشی از این مطالعه بررسی شده است. دانشمندان قادر به تعیین این نتایج بودند که به شرح زیر است: گروهی که ATP مصرف کردند قادر به تجربه افزایش قدرت 55.3 کیلوگرمی بودند. در مقابل، گروه دارو مصرف کننده، تنها 22.4 کیلوگرم افزایش داشتند. در نتیجه افزایش در قدرت برای آن دسته ورزشکارانی که در طول مطالعه روزانه دوز 400 میلی گرم از ATP مصرف کردند، مشاهده شد.

ای تی پی تور بادی اتک ATP TOR BODY ATTACK برای چه کسانی  مناسب است؟
ATP TOR® هم برای ورزشکاران تفریحی و هم ورزشکاران حرفه ای مناسب است. برای ورزشکارانی که در حال تلاش برای بهبود قدرتشان هستند. برای ورزشکاران دو و میدانی، decathletes یا همان ورزشکاران قدرتی و استقامتی که مایلند قدرت پاهای خود را بهبود بخشند. ورزشکاران قدرتی و هنرمندان رزمی نیز می توانند با ATP TOR® قدرت به دست آورند.

2. ATP TOR® گردش خون در عضلات را ترقی می دهد
مطالعاتی که بر روی حیوانات و مردان جوان تمرین کننده انجام شده است، تایید می کنند که مصرف ATP گردش خون در عضلات را بهتر می کند. با به رسمیت شناختن این موضوع که ATP TOR® هم در داخل و هم در خارج از سلول های بدن فعال است، نشان داده شد کهATP TOR® در عروق کرونر نیز تشکیل شده است. این موضوع زمانی به طور مشخص اتفاق می افتد که در سلول های بدن کمبود اکسیژن و مواد مغذی وجود داشته باشد. سپس هنگامی که آدنوزین به داخل شریان ها روانه می شود، رگ های خونی گشاد می شوند. به عنوان نتیجه ای از این تشکیل شدن ATP TOR®، گردش خون در سراسر بدن افزایش می یابد. به دلیل این که تعداد بیش تری از مولکول های اکسیژن می توانند از طریق رگ های خونی حرکت کنند، در نتیجه آن سلول های بدن بلافاصله از هر گونه کمبودی تامین می شوند. که به نوبه خود به نفع سلول های بدن است و آن ها برای یک بار هم شده می توانند با انرژی کافی تامین شوند. چرا که بدون اکسیژن، سلول های بدن نمی توانند هیچ گونه ای از انرژی را تشکیل دهند.
این مسئله به نوبه خود یکی دیگر از مکانیزم های مهم در بدن را آغاز می کند. در ورزش و به ویژه در طول تمرینات کوتاه و فشرده، در سلول های عضلانی به سرعت فقدان اکسیژن رخ می دهد. اما انتقال اکسیژن و عرضه آن می تواند توسط یک جریان کافی از ATP TOR® بهبود یابد.

3. Body Attack ATP TOR® با کدام محصولات می تواند به طور مناسب ترکیب شود؟
1. باBody Attack BETATOR® برای حمایت از افزایش سوخت و ساز بدن در طول شارژ عضله ای در فاز عضله سازی.
2. بیش تر توصیه می شود که ATP TOR® همراه با کراتین 100٪ خالص مصرف شود تا آن ها به طور عالی مکمل یکدیگر باشند.
3. با Body Attack Extreme ISO Whey که ارزش بالایی دارد و کمک به ایجاد و ماندن حجم عضلات – به ویژه بعد از جلسات تمرینی فشرده- می کند.

منبع : ترجمه از سایت بادی اتک

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید