پلاسما ماسل Plasma Muscle

پلاسما ماسل Plasma Muscle

مکمل پلاسما ماسل Plasma Muscle محصول شرکت ماسل تک با ترکیب خاص خود یکی از برترین و قوی ترین مکمل های پیش از تمرین است. پلاسما ماسل Plasma Muscle  با ویژگی ترکیب جدید Peak ATP و OptiNOs ، یک مکمل موثر در زمینه عضله سازی می باشد و مناسب برای آن دسته ورزشکاران مشکل پسندی است که همواره به دنبال جدیدترین و موثرترین راه های عضله سازی و افزایش توان عضلات بدن خود می گردند.

اگر تا به حال قبل از تمرینات خود از مکمل های حاوی Peak ATP استفاده نکرده اید بدانید که یکی از جدید ترین متد های عضله سازی و افزایش راندمان تمرینات را از دست داده اید . Peak ATP یک حالت از ماده آدنوزین تریفسفات دی سدیم می باشد و در واقع در مورد آن می توان گفت که مهمترین و قدرتمندترین ماده عضله ساز برای افراد پیش از شروع تمرینات است. در حالت عادی ATP در عضلات بدن شما به صورت درون سلولی وجود دارد و می توان گفت که سوخت اولیه سلول های عضلانی است. همان طور که ATP درون سلولی از اهمیت فراوانی برخوردار است، ATP خارج از سلولی نیز اهمیت فراوانی در ساخت عضله دارد.
مطالعات علمی گوناگون نشان می دهد که افزایش سطح ATP در خون به افزایش جریان خون کمک می کند و همین مسئله به افزایش توان و استقامت عضلات ختم می شود. ضمن اینکه در عین حال سیگنالینگ آنابولیک را افزایش می دهد و آن از طریق فعال کردن مسیر  mTOR صورت می گیرد. بررسی های مختلف نشان می دهد که استفاده از مکملی هایی که حاوی Peak ATP می باشند به همراه انجام تمرینات سخت و منظم منجر به افزایش رشد توده عضلانی می شود.
بسیاری از مکمل های پمپاژ خون فروشگاه های مکمل های بدن سازی تنها مکمل هایی هستند که بیشتر روی سیستم اعصاب مرکزی  تاثیر می گذارند و روی فرایند عضله سازی شما تاثیری ندارند. تنها پودر ها و کپسول های پیش از تمرین کمی وجود دارند که با ایجاد فرایند های فیزیولوژیک شما را در فرآیند عضله سازی و افزایش توان عضلات بدون رساندن عوارض بیشمار یاری کنند.

ویژگی های مکمل پلاسما ماسل Plasma Muscle  :                 

مجیک بادی

  • به دست آوردن 8.8 پوند ( تقریبا 4 کیلوگرم ) عضله خالص
  • افزایش 96 % در ضخامت عضلات
  • افزایش استقامت 147% نسبت به قبل از استفاده
  • افزایش قدرت 30%
  • توان انجام 4 بار تکرار بیشتر
  • افزایش باورنکردنی عضلات 100 % خالص با کمک Peak ATP و OPTINOS
  • افزایش تکرار، پمپاژ خون ، استقامت عضلات و مقاومت در برابر خستگی
  • مواد اصلی تشکیل دهنده آن از تحقیقات علمی و دانشگاهی به دست آمده است.
  • کپسول های آن به گونه ای می باشد که غیر قابل کپی و غیر قابل تقلب هستند.

چگونگی فعالیت PEAK ATP در بدن انسان :

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیک آ تی پی از طریق 3 فعالیت جداگانه در بدن کار می کند و هر کدام 1 بخش مهم از قدرت شما را به بهترین نحو ممکن اجرا می کند و بدین وسیله از امکان رشد عضلات شما پشتیبانی می کند.

  • PEAK ATP باعث افزایش سیگنالینگ آنابولیک می شود که همین مسئله به رشد عضلات بسیار کمک می کند و با هموار کردن مسیر پیک آ ت پ و mTOR در سنتز پروتئین و در نتیجه عضله سازی موثر واقع می شود .
  • مکمل Plasma Muscle کمپانی ماسل تک تجمع کلسیم را در عضله های اسکلتی بدن افزایش می دهد. فراموش نکنید که در هنگام خستگی بر اثر انجام تمرینات سطح اکسیژن و تجمع کلسیم در عضلات اسکلتی پایین می آید و همین مسئله در کیفیت فعالیت های شما اثر می گذارد و روند انجام با کیفیت فعالیت ها را کند می کند. نکته ای که اهمیت دارد این است که مکمل های حاوی ATP سطح کلسیم در عضلات بدن را در تعادل نگه می دارد و به خاطر همین در کیفیت انجام فعالیت ها بسیار موثر می باشد.
  • PEAK ATP گشاد شدگی رگهای خونی ورزشکاران را تقویت می کند و از این طریق جریان خون را افزایش می دهد و از همین طریق به شما این امکان را می دهد که در تمرینات تکرار های بیشتری انجام دهید.
    • اپتینوس (OPTINOS ) ترکیبی منحصربه فرد و تشکیل شده از عصاره های سیسوس، زردچوبه، و زنیان است. بعد از آزمایش های مختلفی که روی مردان مختلف انجام دادند این مسئله ثابت شد که OPTINOS باعث افزایش استقامت عضلات فرد می شود و روند ریکاوری عضلات را بسیار سریع تر می کند.

optinos

تکنولوژی فیوژن PLASMACAP

پلاسما ماسل Plasma Muscle صرفاً قوی­ترین و بهترین مواد تشکیل دهنده را برای شما به ارمغان نمی­ آورد. با استفاده از تکنولوژی فیوژن پلاسما کپسول ما یک گام بیشتر برداشته­ -ایم. این فناوری جدید و جالب کپسول مایع، کپسول­های مشخصی می­سازد که قبل از آنکه شما حتی در بطری را باز کنید، مانند مدل قدیمی، نمی ­شکند و از هم وا نمی­ رود. به علاوه کپسولها: یک تکه ­ای، غیرقابل دستکاری، ضدنشت، و مهر و موم شده اند. تکنولوژی فیوژن پلاسما کپس، در حالیکه انتشار سریع ماده را ارائه می ­دهد، از مواد تشکیل دهنده حساس بکار رفته در پلاسما ماسل Plasma Muscle  محافظت می­ کند.

supplement-facts-muscle-plasma

ویدیویی در مورد این مکمل غذایی مشاهده کنید :

منبع

http://www.supplementshop.ir

http://www.ebayamazon.ir

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید