پرورش اندام و فیتنس یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در ایران

پرورش اندام ورزشی پرطرفدار که زیبایی و سلامتی را به شما هدیه میدهد.

IFBB  فدراسیون بین المللی پرورش اندام یا فیتنس می باشد که مقر اصلی آن در لاس روزاس اسپانیا قرار دارد و رقابت های بدنسازی و فیتنس را در سطح بالا، به ویژه قاره ای و جهانی را برگزار می کند.

در سال 1967 به ریاست بن ویدر برگزار شد. از سال 1966 تا 1970 با ارتقا سازمان به سطح جهانی توسط بن و جو ویدر موسسه پیشرفت چشم گیری بدست آورد، بطوریکه در سال 1970 IFBB در بیش از 50 کشور مدیر داشته و فدراسیون کم کم در قاره های دیگر نیز قد می گذاشت.

در سال 1971 فدراسیون بین المللی پرورش اندام و فیتنس عضو انجمن عمومی ورزش های بین المللی (GAISF) شد که امروزه اسپورت آکورد SportAccord شناخته می شود. با این اقدام فدراسیون بین المللی بدنسازی و فیتنس تنها نماینده رسمی بدنسازی در جهان شناخته شد.
بن ویدر از سال 1980 تا پایان عمرش 2008 همواره از فدراسیون بازی های المپیک IOC برای اضافه کردن بدنسازی به رقابت های المپیک درخواست می کرده.

IFBB سالانه 2500 رقابت محلی، شهری، کشوری، قاره ای و جهانی برگزار می کند. این مسابقات در رشته های مختلف فدراسیون بین المللی پرورش اندام و فیتننس و در سطح های مختلف چون نوجوانان، جوانان و حرفه ای برگزار می شود. از قابل توجه ترین مسابقات فدراسیون بین المللی بدنسازی و فیتنس مسابقات قهرمانی بدنسازی مردان جهان – مسابقات قهرمانی بدنسازی کلاسیک مردان – مسابقات قهرمانی فیتنس و آرنولد کلاسیک می باشد.

مرحله پایانی گزینش نفرات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت حضور در مسابقات جهانی مراکش انتخاب شدند:

 

پرورش اندام و فیتنس یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در ایران

60کیلو :غلامرضا علیزاده،

65 کیلو :مصطفی گودرزی،

70کیلو :لقمان اراسته فر‘

75 کیلو: سجاد نیکنام،

80کیلو : بابک اکبرنیا،

85 کیلو :هادی چوپان،

90کیلو :حمید کشانی،

100کیلو : حسن خسروی،

+100کیلو: حسن رهنمائیان،،

ضمنا فدراسیون اعلام کرد بعضی از افراد اماده نیز جهت ذخیرهای این افراد در نظر میگیرد تا در صورت لزوم جایگزین این نفرات شوند.

برای اطلاع از اخبار ورزشی با مجیک بادی همراه شوید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید