ورزش کشور

ورزش کشور-فرزین جباری برای ارتقا ورزش کشور پیشنهاد میدهد:

فرزین جباری که در سالهای گذشته چندین باشگاه ورزشی تاسیس نموده (از سال 1376) گفت : بیشترین تعداد مراجعه کننده ، برای انجام تمرینات ورزشی ، به باشگاههای بدنسازی است و بیشترین مکانهای ورزشی در کشور را باشگاههای بدنسازی تشکیل میدهد . جدا از اینکه اکثر این باشگاهها مورد اتهام تهیه کننده و توزیع و تجویز مکملها و .. هستند ولی باید به این حقیقت اشاره کرد که در این مکانها ورزشکارانی با اراده آهنین حاضرند که اکثر ماههای سال در رژیم غذائی به سر میبرند و تمرینات منظمی طبق نظر مربیان انجام میدهند که ما این موارد را در ورزشکاران رشته های دیگر به این وسعت نمی بینیم!

درباشگاههای بدنسازی ، انواع تیپ های بدنی را میتوانیم ببینیم که سابقه ورزشی نسبتا خوبی دارند ولی به دلایلی نمیتوانند به دنیای ورزشهای حرفه ای راه یابند . مدیران ورزشی کشور اگر برای استعداد یابی بهتر ، به این باشگاهها مراجعه کنند ، افرادی را متناسب با ورزشکاران رشته های ورزشی خاص میتوانند مشاهده و انتخاب کنند که با همان عادت خوبی که دارند ( عادت به اجرای برنامه های ورزشی سنگین و منظم و رعایت رژیم غذائی و ..) مسلما برای پیشرفت آن رشته ورزشی مفید خواهند بود، بسیار دیده شده که اغلب ورزشکاران رشته های ورزشی دیگر ، تمرینات سنگین و منظم و ممتدی نسبت به بدنسازان ندارند و احتمالا همین امر است که رشته پرورش اندام ایران، بین کل کشورهای جهان در رتبه اول است !!!!!!!!!!!!!!!!!

به همین جهت، فرزین جباری میگوید : اگر مسئولان ورزش در مدت کم نمیتوانند ساختار و ورزش پایه کشور را برای گرفتن نتیجه زودتر فعال کنند ، بهتر است از ورزشکاران باشگاههای بدنسازی که از نظر استیل بدنی مستعد هستند استفاده کنند ، به عنوان مثال در باشگاههای بدنسازی، ورزشکارانی کم سن ، مطابق با استیل استاندارد کشتی، فوتبال، ژیمناستیک، شنا ، دو و میدانی وجود دارند که قادرند خیلی زود توسط مربی بدنساز (که آشنا به علوم بدنسازی رشته های دیگر است) و مربی فنی آماده شوند . و فقط مسئولان باید زحمت بکشند تا به ورزشکاران انگیزه داده وآنها را علاقمند کنند .

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید
نظرات

ارسال نظر برای این مورد بسته شده است