رضا یزدانی و مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ازاد مشهد 22 خرداد 94

اوایل فروردین 1394، رضا یزدانی در تمرینات اردو تیم ملی بشدت ، از ناحیه کمر ، کتف و بازو ، آسیب دید و با مصدومیت راهی مسابقات کشتی تیمی جهان شد ، بعد از پیروزی در کشتی اول، در مسابقه دوم، آسیب دیده گیهای یزدانیآشکار و کارائی او را کم نمود
و به همین جهت مقابل حریفش شکست خورد . بعد از بازگشت به ایران و مراجعه به پزشکان، آسیب دیده گی او جدی تشخیص داده شد و او را برای دو ماه از ورزش منع کردند ، ولی رضا یزدانی با مراجعه به موقع به فرزین جباری، تمرینات خاصی را در نهایت تعجب اطرافیان ،آغاز نمود ، بطوریکه یزدانی از پس تمرینات بدنسازی فشرده و اصولی ارائه شده بر آمد و در مسابقات انتخابی تیم ملی با اقتدار مقابل همه کشتیگیران وزن 97 کیلو پیروز شد و بازهم نشان داد که باید نماینده ایران و کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد بماند . در همین خصوص جباری اضافه کرد : اقای یزدانی بعد از استراحتی کوتاه باید تمرینات دور دوم خود را از سر گیرد زیرا که او هنوز به اوج آماده گی بدنی نرسیده.
لازم به ذکر است سطح توانائی شرکت کننده گان بسیار بالا بود بطوریکه چهره های شاخصی نظیر :مسعود اسماعیل پور (65 کیلو)، سیاوش پازوکی و میثم مصطفی جوکار (در 86 کیلو) و کمیل قاسمی (در وزن 125 کیلو) از دور مسابقات حذف شدند . همچنین، حسن یزدانی بر ادامه پیروزیهای قاطع خود صحه گذاشت و نفر اول وزن 70 کیلو شد .

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید