ویاگرا

ویاگرا و خواص جدید

خواص جدید ویاگرا

تحقیقی جدید نشان می‌دهد که قرص ویاگرا خواص ضدسرطانی و آنتی‌باکتریال دارد و همراه با داروهای جدید می‌تواند به درمان بیماران کمک کند.
در این تحقیق آمده که داروهایی مثل ویاگرا و سیالیس می‌توانند فعالیت یک پروتئین نگهبان را که تاثیرات ضدسرطانی و ضدآلزایمری دارد، کاهش دهند.
محققان توضیح داده‌اند که ترکیبی مشتق شده از داروی سلبرکس به نام OSU-03012 همراه با ویاگرا یا سیالیس سطح پروتئین‌های نگهبان را کاهش می‌دهد.
ویاگرای درمانی نسخه‌ای برای مردان است این دارو سبب افزایش جریان خون در اندام جنسی می‌شود و به عمل نعوظ کمک می‌کند و برای کسانی که با این عمل مشکل دارند می‌تواند یکی از گزینه‌های درمانی (البته با نظر پزشک معالج) باشد.
سیالیس با ریلاکس کردن عضلات آلت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعوذ را افزایش می‌دهد‌. این دارو اغلب برای درمان اختلال نعوذ و تاخیر در انزال در مردان (‌ایمپوتنس‌) مورد استفاده قرار می‌گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد‌ که با نظر پزشک تعیین می‌شود

فرزین جباری اضافه کرد اگر فردی تحت نظر پزشک، یکساعت قبل ورزش یا مسابقه از این دارو استفاده کند، قویتر از آرژنین عمل کرده و موجب پمپاژ خون بیشتر در عضلات میشود و بر کارائی ورزشکار تاثیر میگذارد بطوریکه سازمان کنترل دوپینگ جهانی وادا، استفاده از این محصول را دوپینگ و ممنوع اعلام نموده.

مصرف همزمان استروئید و ویاگرا

مصرف ویگرا همراه با دوره های استروئیدی بدنسازی واقعا میتواند شمارا با مشکلات بسیار زیادی رو به رو کند و حتی موجب مرگ شود.

گزارش های زیادی مبنی بر این واقع وجود دارند که همگی آنها حاکی از آن هستند که مصرف دورهای استروئیدی بدنسازی با ویگرا میتواند شمارا به دام مرگ بکشاند.

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  3/5]
به اشتراک بگذارید