جدیدترین ، قویترین و موثرترین چربی سوز || قهوه سبز چیست؟

دانه های قهوه بدلیل تلخی زیاد ، باید تفت داده و برشته شوند تا تلخی خود را از دست بدهد اما غافل از اینکه دانه های سبز قهوه شامل ماده ای موثر بنام اسید کلروژنیک است . این ماده بطور معجزه آسائی موجب چربی سوزی، کاهش اشتها، اثر سریع، کاهنده وزن، بالابردن سطح انرژی روزانه ، با کمترین عارضه است .

به نقل از ویکی پدیا،کلروژنیک اسیدChlorogenic acid) یا به صورت مخفف (CGA) مهم‌ترین اسید موجود در قهوه سبز است که بین ۶ تا ۸ ٪ وزن گونه عربیکا و حدود ۱۰٪ گونه روبوستا را تشکیل می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که قهوه در میان همهٔ گیاهان، بالاترین میزان اسید کلروژنیک را دارد.

اسید کلروژنیک مصرف کالری از ذخایر چربی را اسان کرده، به میزان 45% از جذب چربی غذا جلوگیری میکند، موجب ازاد سازی آنزیم G6P میشود (این انزیم تعادل قند خون را سبب میشود ) به همین جهت افراد دیابتی هم میتوانند از این مکمل استفاده کنند، این ماده دارای اثر انتی اکسیدانی قوی هم میباشد.

در جدیدترین تحقیقات به عمل آمده در آمریکا، در افراد با ورزش عادی و بدون رژیم ، مصرف 12 هفته ای قهوه سبز موجب کاهش حدود 6 کیلو از وزن چربی بدن شده است. همچنین، قهوه سبز موجب جدا شدن و سوزاندن چربیهای داخل کبد شده و بنابراین میتواند درمان جدیدی برای کبد چرب باشد. این ماده همچنین دارای مقادیری از کافئین هم میباشد به همین دلیل افرادی که به کافئین حساسیت دارند در مصرف قهوه سبز باید احتیاط کنند.

قهوه سبز

طریقه مصرف قرص قهوه سبز

400 میلی گرم قبل صبحانه و عصرانه است و اگر شکل قرصی یا کپسولی آن در دسترس نبود ،2 الی 10گرم (از مقدار کم شروع کنید) از این ماده را در یک لیوان اب داغ برای یک ساعت به حالت دم کردنی آماده و بعد از صاف کردن دو بار در روز (هر بار نصف لیوان) قبل غذا میل شود .

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید