واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS

واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS

واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS در یک نگاه :

– طراحی مناسب سوخت گیری و ذخیره سازی مجدد مواد غذایی در بدن
– پشتیبان ترمیم بدن هنگام تمرینات سخت ورزشی
– انتقال صحیح مواد غذایی مانند آمینو اسید ها، کراتین و پروتئین به رگ های گردش خون
– افزایش استقامت قلبی ، عروقی درهنگام تمرینات ورزشی
– با در صد قند بسیار پایین وقابلیت حل آسان درآب

مهم نسیت که چه ورزشی می کنید، بدن شما نیاز به کربو هیدرات برای شکل دهی در سطح بالاتری دارد. این مواد مغذی انرژی لازم را برای سوخت و ساز درطی تمرینات بدنی تأمین می کند، به علاوه سوخت لازم را برای حداکثر ترمیم و رشد ماهیچه ها ذخیره می کند. سوخت و ساز بدنتان برای حداکثر فعالیت بعد از آن : اما نه فقط هیچ کربوهیدراتی برای کارائی مطلوب مناسب نیست بلکه مواد قندی ساده و دیگر کالری ها ممکن است یک انرژی را، ابتدا در شما بالا ببرد اما بعد از آن یک رخوت و تنبلی را در شما برجای می گذارد. آنچه را که بدن شما نیاز دارد، ترکیبی از کربوهیدرات ها هستند که به آسانی جذب بدن می شود. اما حتی الامکان قسمتهای از موازنه غذایی را در بدن به حالت رضایت بخشی در می آورد. با وجود این فعالیت ها کارشناسان در ناترابولیک وظیفه خود را برای ساخت قالب کربوهیدرات چند جزئی به نام واکسی بولیک،انجام داده اند. بر خلاف منابع غذایی مرسوم ، واکسی بولیک ترکیبی از کربوهیدرات با جذب سریع از مواد قندی بدون مضرات پیوندی در آن تشکیل شده است. با واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS شما دیگر نگران پایین آمدن یا بالارفتن سطح انسولین یا نفخ نخواهید بود. آزمایشات کلینیکی نشان داده اند که کلیه اجزاء تشکیل دهنده واکسی بولیک اثر قدرت تحریک را فراهم می کند و به ورزشکارن این اجازه را می دهد که فعالیت بیشتری را در طی مراحل تمرینی انجام دهند.
محتویات آن شیره دانه برنج تجزیه شده که محتوی زنجیره کوتاه و بلند کربوهیدرات ها ،تقویت و نگهداری در انتشار آنرا تضمین می کند. اما فواید واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS در انتهای فعالیت شما تمام نمی شود.درواقع هنگام انجام مرحله دشوار شروع به ترمیم و بازسازی می کند. ناتوانی عضلات شما با تأمین مواد غذایی برای سوخت گیری مجدد منجر به خنثی شدن تمام فعالیت هایتان در باشگاه می شود. اما با واکسی بولیک این نگرانی نخواهد بود، جذب سریع مواد این اجازه را به شما می دهد که فرایند بازسازی و ترمیم در بدن شما به سرعت شروع شود و برخلاف دیگر محصولات، واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS با دیگر مکملها در هنگام فعالیتتان منعی ایجاد نمی کند. انتقال موثر آمینواسید، کراتین، پروتئین و جایی که آنها بیشترین نیاز را دارند کمک می کند.

nutrabolics waxybolic supp facts

کربوهیدرات مصنوعی برای تقویت انرژی: اجزاء کلیدی در واکسی بولیک بالاترین کیفیت از نشاسته ذرت موجود که در سطح بالایی از انرژی بدون حجم زیاد انسولین گلوکز خون شما را به صورت ثابت نگه می دارد و بر خلاف مواد قندی ساده ترهالوز، سطح انسولین را نگه می دارد.
جذب سریع و گردش مواد مغذی : ساختار مولکولی واکسی بولیک منبع غنی کربوهیدرات بدون هیچ مضراتی را برای شما فراهم می کند. تجزیه و تحلیل نشاسته ذرت در مجرای معده به صورت یکسان توسط روده ها جذب می شود و به سلولهای ماهیچه ای می رساند. کربوهیدرات پیشرفته از مجرای معده گلیکوژن مورد نیاز ماهیچه را می رساند. واکسی بولیک همچنین مواد مغذی حیاتی همانند کراتین ها ، مکملهای دیگر و آمینواسید را برای ترمیم بهینه عضلات به گردش در می آورد.
گلیکوژن عالی ترکیبی و حجیم شدن عضله : مطالعات نشان داده اند که اجزاء ترکیبی اصلی در واکسی بولیک در دو نوبت گلیکوژن را به سرعت از Dextrose و Maltodextrin در ماهیچه پر می کند. به علاوه شما قادر به گردش و پمپاژ حداکثر گلیکوژن در عضلات خود خواهید بود. یک بررسی نشان داده که نشاسته ذرت، گلیکوژن متمرکز در ماهیچه را نزدیک به دو بار به صورت نشاسته پایدار در می آورد.
میزان اندک مواد قندی و ترکیبی : واکسی بولیک همچنین ترکیب بدون طعم می تواند به راحتی با پیش محصولات پروتئینی ورزشی، تکمیل شود. کربو هیدرات در قالب ذرت اثر ترکیبی سریعی را دارد. هر سروینگ از واکسی بولیک محتوی فقط یک گرم شکر و مواد غذایی که موجب توسعه و تقویت عضلات شما می شود را تضمین می کند.

دستور مصرف واکسی بولیک نوترابولیکس WAXYBOLIC NUTRABOLICS به ادعای شرکت سازنده :
به عنوان یک مکمل غذایی ۱ الی ۲ پیمانه از محصول وکسی بولیک را با ۲۴۰ الی ۴۸۰ میلی لیتر آب ، آبمیوه مورد علاقه و یا پودر پروتئین مورد مصرفتان مخلوط کرده و خوب تکان دهید تا پودر کامل حل شود و سپس میل کنید. Nutrabolics به شما توصیه میکند این محصول را با پروتئین مورد مصرفتان (ترجیحا ایزوبولیک) مخلوط کرده و قبل و بعد از تمرین مصرف نمایید.
(وزن بدن با مقیاس پوند – میزان هر وعده پیمانه)

فروم پرشین هیت

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید