هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS

هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS

ایدۀ هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS : بهترین دفاع، حمله است!
وزنه برداری یک نبرد است! اگر میخواهید برنده شوید باید با جدیت به وزنه حمله کنید. موفقیت در سالن تمرین قبل از نخستین تمرینات جدی آغاز می شود. تحقیقات نشان میدهد وقتی سیستم عضلانی – عصبی قبل از تمرین با مواد مغذی محرک عملکرد تغذیه شود، اندازه و قدرت عضله سریعتر زیاد می شود. باید قبل از شروع تمرین حجم خون را توسط اجزاء ارگوژنیک بالا برید تا هنگام تمرین در اوج آمادگی ذهنی و جسمی باشید. باید مرزها را درنوردید تا بهترین حالت شخصی خود را بیابید. این کار همیشه لازم است!

تاکتیک عملکرد هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS: یک فرمول به ثبت رسیده که تولید قدرت و سوخت و ساز انرژی را اوج می دهد. از نظر بالینی، تجمع سریع خستگی عصبی، متابولیک و عضلانی اوج خروجی قدرت را کاهش می دهد و میزان رشد و نیرو و قدرت مطلق را می کاهد. هر یک از این ویژگیها نقش مهمی در میزان توان یافتن اندازه، قدرت و عملکرد زیادتر دارد. هموراش عملکرد عضلانی را در سه جبهه مورد حمله قرار می دهد: سوخت و ساز انرژی، حجم خون، و انتقال عصبی. در نتیجه توان بالا بردن وزنه، رشد و بازیافت بیشتر می شود. شبکه قدرتی پیش از تمرین هموراش برای ایجاد هماهنگی میان اجزاء مواد طراحی شده است. در نتیجه یک فرمول بدست آمد که سایر فرآوردههای بازار قادر به رقابت با آن نیستند:

– افزایش اکسید ازت پلاسما برای وزنه زدن افراطی و پوست ترکاندن
– افزایش انرژی
– افزایش تمرکز و وضوح ذهنی
– تأخیر در ایجاد خستگی عضلانی
– افزایش قدرت خروجی توسط فعال سازی عصبی – عضلانی
– ترغیب ترکیب بندی بهتر بدنی و سوزاندن چربی

هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS 2

هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS یک هیولای پیش از تمرین است که برای ارائه نتایجی قابل لمس طراحی شده است.

هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS دارای این مواد است: ۷ شبکه تقویت نیرو که در هماهنگی با یکدیگر قدرت تمرین را می افزایند.

شبکه فعال سازی اکسید ازت هموپمپ
اکسید ازت پلاسما از علل افزایش تحویل خون به عضلات است که حاوی اکسیژن، مواد مغذی و هورمون و غیره میباشد. در نتیجه، کیفیت تمرین بالا رفته، تولید نیرو افزایش یافته و بازیافت تسریع میشود. شبکه همو پمپ دارای AE2 می باشد (اژرنین اتیل استر، ارژنین اوروتات، ارژنین AKG).

شبکه حمل کراتین هموسل
این فرمول شامل سه کراتین طراحی شده است که مانند استاندارد طلا برای مکملهای افزایش عملکرد می باشد: تری کراتین اوروتات – چیلات منیزیم کراتین – و کراتین اتیل استر. تحقیقات نشان می دهد کراتین عملکرد را افزوده و تودۀ بدن را اضافه میکند. در سطح سلولی این کار با افزایش پروتئین زنجیره سنگین میوزین که جزء اصلی عضلههای انقبضای اسکلتی میباشد و تأکید روی عوامل تنظیم میوژن انجام می شود. به زبان ساده، این به معنی بلند کردن وزنه بیشتر در مدت کمتر است و نتایج سریع برای شما به ارمغان می آورد. تری کراتین اوروتات مولکول کراتین را به اسید اوروتیک متصل میکند که خود یک واسطه مهم در فرآیند تشکیل کارنوزین در سلول عضله است. معلوم شده که بهبود تراکم کارنوزین درون عضله، اثرات اسید لاکتیک حاصل از فعالیت شدید را خفه می کند. اسید اوروتیک میتواند سنتز زیستی فسفات کراتین را به سمت بیشینه تنظیم کند که برای بازیافت سریع آدرنوزین تری فسفات (ATP) بین فعالیتهای ضروری است.

شبکه خون ساز EPO
این شبکه مقولۀ تازهای در بهبود عملکرد طبیعی محسوب می شود. علفهای سنتی چینی و غربی را مخلوط کرده ایم تا با ایمنی و اثربخشی حجم خون را افزایش داده و مقاومت در قبال خستگی را بیشتر کنیم. اکنون به شکل قانونی و ایمن می توانید بر رقیب غلبه کنید. اچینلسیا پورپورا یک علف هندی است که دارای مزایای حمایت از دستگاه ایمنی و کاهش التهاب است. این علف بیشتر برای جلوگیری از سرماخوردگی به کار می رود ولی اجزاء آن می تواند به ورزشکاران و بدنسازان کمک کند تا سریع بازیابی کرده و مقاومت در برابر خستگی را بیشتر کنند.

شبکه ATP درون سلولی
ATP مولکول انرژی بدن است و بدون مقدار کافی آن فقط تا وزن بدن خود را میتوانید بلند کنید. خوشبختانه اجزاء شبکه حمایت از باز تولید ATP درون سلول دارای منافع دیگری مانند ارتقاء سوخت و ساز آیروبیک و تولید انرژی در عضله در حال تمرین می باشد.

بتا آلانین
این ماده داغترین مکمل بازار در حال حاضر است چون توان تأخیر در خستگی و افزودن قدرت انقباضی الیاف عضلانی II b را داراست. این ماده سایر اثرات شبکه های هموراش را تقویت می کند.

شبکه بهینه سازی عملکرد نوروژنیک
تمرین شدید مستلزم تمرکز زیاد ذهنی است. شبکه نوروژنیک هموراش دارای علفها و اسیدهای آمینهای است که به شکل طبیعی تمرکز ذهن و انتقال عصبی را افزوده، و احساس شادابی را ایجاد میکنند. در ضمن اشتها را کم کرده، سوختن چربی بهتر شده و تنش کاهش می یابد. یکی از اجزاء، عصاره جرانیوم است که بسیار سمپاتیک بوده و اثرات آدرنالین را تقلید می کند. مزایای این ماده زیاد است و شامل ارتقاء فعالیت سوخت و ساز عضلانی، بسیج کردن چربی و تمرکز ذهن عالی می باشد. به علاوه، جریان خون به عضله بیشتر میشود. این کار شدت تمرین، قدرت بازیافت و رشد متعاقب را بهبود می دهد.

شبکه پشتیبانی انرژی TM و کاهش چربی اینفرنو
ظاهر شما منعکس کننده دورۀ تلاش شماست! بدین دلیل، ما شبکه قوی کاهش چربی اینفرنو را اضافه کردیم زیرا مصرف کالری را زیاد کرده و رها سازی و سوخت و ساز چربی بدن را به عنوان منبع انرژی تحریک می کند. شبکه اینفرنو دارای یک ماده قلیایی چربی سوز به نام اودیامین است که دارای اثرات تحریکی متوسط می باشد ولی روی وزن بدن بسیار مؤثر است. به نظر می رسد این ماده جذب چربی غذا را کاسته و همزمان دمای بدن را افزایش می دهد و گرمازایی را تسکین می بخشد.

کارایی هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS :
1-افزایش قدرت ماهیچه ها
2-پمپاژ شدید خون
3-رفع خستگی ماهیچه های بدن
4- بالا بردن تمرکز و افزایش تیز هوشی
5- بدنی سازمان یافته همگام با چربی سوزی بیشتر

دستور مصرف هموراش نوترابولیکس HEMORUSH NUTRABOLICS :
به عنوان یک مکمل غذایی یک پیمانه از محصول هموراش را با ۱۸۰ الی ۳۰۰ میلی لیتر آب سرد مخلوط و میل کنید.یک وعده از این محصول را ۲۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

موارد احتیاطی:
در یک تک وعده بیشتر از ۵/۱ پیمانه مصرف نشود.

منبع :

ادکوان

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  1/5]
به اشتراک بگذارید