مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated

مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated

اطلاعات محصول
مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated یک محصول سوزاننده چربی حاوی 30 ماده چربی سوز است تا محیط بهینه ای را برای چربی سوزی فراهم کند. این محصول موتور شما را روشن میکند و با استفاده از عوامل ترموژنیک و محرک های طبیعی درجه حرارت هسته بدن را برای چربی سوزی بیشتر بالا می برد. مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated  همچنین حاوی ترکیبی از آداپاتوژن ها برای کاهش چربی بدنی و کمک به تغییرشکل بدن است. آداپاتوژن ها آنتی اکسیدان هایی هستند که به هورمون های درون ریز کمک کرده و ممکن است به تقویت عملکرد سیستم ایمنی، تقویت بدن برای مقابله با استرس و همینطور ثابت نگه داشتن وضعیت بدن نیز کمک کند. مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated به فراهم آوردن شرایطی کمک خواهد کرد که شما برای رسیدن به اندام ایده آل به آن نیاز دارید.

محصول چربی سوز برای چه کسانی مناسب است؟
چربی سوزها برای تمام کسانی که در حال تلاش برای کم کردن چربی بدنی خود هستند ساخته شده اند. آنها معمولا حاوی عناصری هستند که برای بالا بردن سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های ذخیره شده طراحی شده اند. یک چربی سوز می تواند تا حد بسیار زیادی به شما برای رسیدن به اندامی با فرم بهتر و زیباتر کمک کند و با نتایج سریع و ملموس به شما برای ادامه راه انگیزه دهد.

چه تاثیراتی را با مصرف مگنوم هیت تقویت شده مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated می توان انتظار داشت؟
بهبود سطح انرژی و تمرکز ذهنی
افزایش درجه حرارت بدن
چربی سوزی دائمی، نه فقط زمانی که در حال مصرف Magnum Heat® Accelerated هستید.

مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated چه تفاوتی با چربی سوزهای دیگر دارد؟
• افزایش قابل ملاحظه سطح انرزی با اینکه این محصول تنها شامل محرک های طبیعی است. بنابراین شما دچار اضطراب و عوارض ناشی از آن نخواهید شد.
• تاثیر ترموژنیک (افزایش درجه حرارت بدن) که بطور قابل توجهی به سرعت اتفاق می افتد.( در طول تمرین شما احساس گرما میکنید)
• حاوی 5 آداپاتوژن است بطوریکه شما احساس ناخوشی نخواهید داشت.
• ترکیبات بسیار قوی و موثر در مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated گردش خون را بهبود می بخشد، از قلب شما محافظت کرده، سطح انرژی شما را افزایش میدهد و موارد بیشتر…
• شما بدون اینکه توده عضلانی را از دست بدهید، چربی میسوزانید.
• بدون اثر یویو (در هنگام قطع مصرف وزن شما به زمان پیش از مصرف محصول برنخواهد گشت)
• بدون عوارض جانبی
• بدون ترکیب های اعتیاد زا
• بدون آفدرین
• تمامی ترکیبات دارای استاندارد دارویی هستند

چه کسانی می توانند از مزایای  مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated بهره مند شوند؟
-کسانی که خواهان کم کردن از چربی بدن خود هستند.(نه فقط وزن)
-کسانی که به دنبال اندامی زیباتر و متناسب تر هستند.
-ورزشکاران بدنسازی و تناسب اندام

نحوه استفاده به ادعای شرکت سازنده:
روزهای تمرین:
3 کپسول در فاصله 15 دقیقه پیش از صبحانه
3 کپسول در فاصله 15 دقیقه پیش از تمرین
روزهای استراحت:
3 کپسول در فاصله 15 دقیقه پیش از صبحانه
3 کپسول در فاصله 15 دقیقه پیش از نهار
* مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated باید همیشه با شکم خالی مصرف شود
مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated را در فاصله ی 6 ساعت مانده به زمان خوابیدن مصرف نکنید
برای شروع دوره مصرف، نصف دوز پیشنهاد شده را برای مدت 6 روز اول مصرف کنید.

جزئیات و اطلاعات علمی
اولین فعال کننده سلول های چربی مازاد و انباشت شده در جهان
این محصول چربی های انباشته شده در پهلو ها و همینطور چربی های احشائی و شکمی که مشکل ترین چربی های بدنی برای سوزاندن هستند را به آسانی و با روش های زیر از بین میبرد.
1. با شکستن مولکول های چربی و آماده سازی آنها برای شرکت در سوخت و ساز
2. با تشدید جریان خون به درون بافت سلولی چربی و فعال کردن سلول ها
3. با افزایش تعداد سلول های چربی که فعال شده و به صورت انرژی آزاد شده و درنهایت سوزانده می شوند.
4. با جلوگیری از انباشت مجدد چربی احشائی و بین بافتی بوسیله مسدود کردن آنزیم هایی که باعث تجزیه و شکست تری گلیسیریدها شده و در نتیجه آنها درون سلول های چربی بدن ذخیره می شوند و همینطور با توزیع متناسب سلول های چربی در سطح بدن تا بعنوان انرژی ذخیره شده مصرف و سوزانده شوند.
5. برای اولین بار، نقاط مشکل ساز بدن شما مانند پهلوها و شکم می توانند به اندازه مابقی نقاط بدن چربی بسوزانند.

Heat-magnum-Supplement Facts

Energy Spiking Agents 863mg
دانه گوارانا (کافئین 22% استاندارد)
دانه میوه گوارانا یک محرک پاتوژنیک و با خاصیت ادرار آوری است. گوارانا همچنین بر روی سرعت بازسازی بدن تاثیر می گذارد. یک مطالعه در مورد این گیاه انجام شده که شامل دو گروه از آزمایش شونده ها میشد نتایج زیر را درپی داشت. گروهی که ترکیبی از گوارانا، دامیانا و برگ راج را مصرف کرده بودند، در یک دوره 45 روزه شاهد 1/5 کیلو کاهش وزن بودند و در مقابل گروهی که دارونما مصرف کردند تنها با کاهش نیم کیلویی از وزن بدن خود روبرو شدند. تمامی این گیاهان در  مگنوم هیت تقویت شده Magnum Heat Accelerated موجود هستند.

کافئین خشک
یک فرم بدون آب از کافئین است که مانند شتاب دهنده ی قدرتمند انرژی عمل می کند. برخلاف کافئین معمولی، کافئین خشک حاوی آب نیست و بسیار سریع تر از کافئین معمولی عمل می کند. کافئین خشک علاوه بر افزایش سطح انرژی و هوشیاری، مزایای سلامتی دیگری نیز دارد که از کم کردن درد بعد ناشی از تمرین تا بهبود عملکردهای مغز را شامل می شود. کافئین خشک با سرکوب اشتها، سوزاندن کالری و در نقش یک ادرارآور ملایم می تواند در کاهش وزن مشارکت کند. کافئین خشک می تواند هوس غذا را کاهش دهد و از این طریق کالری دریافتی شما را کنترل می کند و از طریق تحریک و آزاد سازی چربی از ذخایر چربی بدن در چربی سوزی بسیار موثر است. کافئین خشک همچنین باعث آزادسازی آنزیم های مرتبط با چربی سوزی در بدن می شود.

دانه درخت کولا
دانه نوعی درخت بسیار بزرگ آفریقایی است که بصورت تجاری در سراسر جهان کشت می شود. ترکیبات اصلی این دانه شامل کافئین، تئوبرومین، تانن، فنولیک، کلاتین و کلانین می شود. دانه ی کولا خواص ترموژنیک و محرک دارد.

برگ راج
حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ها (ویتامین ای، سی و ب کمپلکس) مواد معدنی (کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، پتاسیم، منگنز، سیلیکا و فسفر)، کولین، اینوزیتول و کاروتن است. برگ راج بدون اینکه اعتیاد آور باشد، سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند، الگوهای خواب بهتری را القا کرده و میتواند بعنوان یک ادرارآور ملایم عمل کند. این ماده در کم کردن خستگی، سرعت بخشیدن به سوخت و ساز و کم کردن اثرات استرس موثر است. گرچه ترکیب های فعال در برگ راج از نظر ساختاری مشابه کافئین است و به کلاس مشابهی تعلق دارد، این گیاه حاوی کافئین نیست.

گریپ فروت
این میوه معمولا در رژیم های غذایی بخاطر قابلیت در تعدیل قند خون و حل کردن سلول های چربی و همینطور جلوگیری از نفوذ چربی به داخل سلول ها و هدایت آنها به سمت بافت های ماهیچه ای برای استفاده بصورت انرژی و در نتیجه جلوگیری از انباشت چربی کاربرد دارد. گریپ فروت روش تجزیه بعضی داروها در کبد را تغییر می دهد. مصرف نارینژین و فلاونوئیدهای مشابه که در گریپ فروت موجود هستند می تواند روی جذب روده ای داروهای مشخصی تاثیر بگذارد که باعث اثربخشی طولانی مدت محرک ها خواهد شد.

دانه قهوه سبز (%30 کلروژنیک اسید)
در کاهش چربی احشائی بسیار موثر است. چربی احشائی نوعی از چربی است که درون حفره های شکمی و اطراف اندام های داخلی تجمع می کند و معمولا باعث شکل گیری فرم بدنی به شکل سیب می شود. چربی احشائی می تواند به افزایش ریسک ابتلا به ناهنجاری های سوخت و ساز کمک کرده و به دیابت نوع 2 منتج شود. اسید کلروژنیک و کافئین موجود در عصاره قهوه سبزبا مسدود کردن لیپازهای معده و پانکراس به چربی سوزی کمک می کند. لیپازها آنزیم هایی هستند که باعث شکست تری گلیسیریدها شده و در نتیجه آنها میتوانند در سلول های چربی ذخیره شوند. عصاره قهوه سبز با مسدود کردن این لیپازها باعث افزایش سوخت و ساز چربی در بدن می شود.

دانه کاکائو (تئوبرومین کاکائو)
یک آلکالوئید تلخ از خانواده متیل اکسانتین است که حاوی ترکیبات مشابه تئوفیلین و کافئین نیز می شود. این آلکالوئید در کاکائو و شکلات به وفور یافت می شود. وجود تئوبرومین از دلایل عمده اثربخشی مضاعف شکلات است. تئوبرومین محرکی است که اغلب با کافئین اشتباه گرفته می شود. تیوبرومین تاثیرات بسیار متفاوتی نسبت به کافئین بر روی بدن انسان دارد. تئوبرومین یک محرک ملایم و با تاثیر طولانی مدت است و بر خلاف کافئین بر روی سیستم عصبی مرکزی اثر نمی گذارد و همچنین برای مدت بسیار طولانی تری در بدن باقی می ماند.

Thermogenic Accelerant Matrix 685mg
کتون های تمشک
باعث می شود که HSL (لیپازهای حساس به هورمون) به داخل سلول های چربی نفوذ کند. HSL آنزیمی است که به داخل سلول چربی وارد شده و مولکول های چربی را به اسیدهای چرب مختلف برای شرکت در سوخت و ساز چربی می شکند. علاوه بر این، این فعالیت خاص یک گام سرعت بخش در تجزیه لیپیدها درون سلول است. این به این معنی است که شما نمی توانید به بیشینه مقدار شکست لیپید بدون اینکه مقادیر فراوانی از HSL درون سلول چربی داشته باشید دست پیدا کنید. اثرات چربی سوزی این ماده از تواناییش در کمک به جابجایی HSL از سیتوزل سلول مستقیما به توده های چربی ناشی می شود.

بهارنارنج
حاوی خانواده ای از ترکیبات ارگانیک است که تحریک فرایندهای سوخت و ساز، استفاده از ذخایر انرژی و افزایش نرخ حل شدن چربی ها را شامل می شود و می تواند بعنوان یک مهار کننده اشتهای ملایم عمل کند. ترکیب منحصربفرد آمین های آدرژنیک در بهارنارنج باعث آزادسازی آدرنالین بیشتر در مجاورت سایت های گیرنده بتا-3 می شود که در درجه اول در بافت های چربی و کبد یافت می شوند. تحریک این گیرنده های بتا-3 باعث شکست چربی و همینطور افزایش نرخ سوخت و ساز می شود. اثربخشی بهارنارنج به توانایی آن در تحریک گیرنده بتا-3 مربوط می شود بدون اینکه تاثیر منفی روی گیرنده های آلفا-1، آلفا-2 و بتا-2 داشته باشد.

کپسایسین
این ماده خصوصیات گرمازایی و سوخت و سازی منحصربفردی دارد. تاثیر گرمازایی آن به دلیل فعال سازی سیستم عصبی سمپاتیک و تحریک اپی نفرین و نوراپی نفرین است. این تحریک منجر به سوخت و ساز بهینه انرژی و در نتیجه کالری سوزی بیشتر و احساس گرما می شود. کپسایسین همچنین به کاهش اشتها کمک می کند.

برگ چای سبز
برگ چای سبزبه دلیل سطح بالای ترکیبات قابل حل شیمیایی (کاتچین ها) می تواند چربی سوزی ترموژنیک در بدن را فعال کند. این ترکیبات آنزیمی بنام کتول او متیل یا COMT که نوراپی نفرین هورمون اولیه چربی سوزی را تنزل می دهد، مهار می کنند. چای سبز با مهارکردن این آنزیم به بالا بردن سطح نوراپی نفرین و گرمازایی طولانی مدت کمک می کند. همچنین نشان داده شده است که تاثیری متقابل بین کافئین در چای سبز و ترکیب های قابل حل در کاتچین ها بخصوص EGCG وجود دارد که باعث می شود استفاده بدن از کالری ها بعنوان انرژی بیشتر شود.

سسامین
یک فعال کننده قوی و تاثیرگذار برای گیرنده آلفا PPAR است. سسامین باعث ایجاد پدیده ای بنام اکسیداسیون چربی می شود. این پدیده درپی افزایش نرخ آزادسازی آنزیم های ترموژنیک قوی از طریق بهینه سازی عملکرد کبد ناشی می شود. این به این معنی است که سسامین باعث افزایش نرخ تبدیل چربی به انرژی و مهار آنزیم های ذخیره کننده چربی می شود. فعال سازی آلفا PPAR همچنین باعث افزایش پروتئین های ناوابسته (UCPS) می شود. به این معنی که افزایش در UCPS کالری مورد نیاز برای تولید مقدار مشابهی از انرژی را افزایش می دهد.

ریشه زنجبیل
به صورت یک محرک طبیعی است که با حرکت آهسته از میان دستگاه گوارش به انرژی زایی برای بدن از طریق سیستم گردش خون کمک می کند. ریشه زنجبیل از دیرباز بعنوان یک افزایش دهنده سوخت و ساز شناخته میشده که در کاهش وزن بسیار موثر است. ریشه زنجبیل همچنین فعالیت معده را بهبود می بخشد و از طریق خارج کردن غذا از معده و کمک به هضم غذا، نفخ را نیز کاهش می دهد.
عصاره فلفل سیاه
عصاره فلفل سیاه فعالیت ترموژنیک طبیعی بدن را از طریق افزایش بهره وری مواد مغذی جذب شده توسط بدن بهبود می بخشد.

Adaptogen Blend 285mg
گوگولسترون های E&Z
به غده تیروئید شما برای تولید بیشتر هورمون تیروئید در یک روند دائمی کمک می کند. این ماده به این دلیل موثر است که توانایی منحصر بفردی برای فعالسازی وسیع ید در سطح بدن دارد. ید فعال کننده ای شیمیایی در بدن است که باعث آزادسازی مقادیر وسیعی از هورمون طبیعی تیروئید به درون جریان خون می شود. غده تیروئید یکی از چندین غدد درون ریز بدن است که عملکرد اصلی آن ترشح تیروئید و هورمون های مرتبط است. این عمل باعث افزایش در آنزیم هایی می شود که تمامی فعالیت های سلولی از جمله سرعت سوخت و ساز و کالری سوزی بدن شما را کنترل می کنند.

ماکارو آلی
در ارتفاعات بالای 4500 متر در رشته کوه های آند در پرو می روید. این گیاه یکی از بالاترین نرخ های تحمل انجماد در بین تمامی گیاهان قابل کشت را دارد و در محیطی رشد می کند که گیاهان دیگر قادر به ادامه حیات نیستند. میتوان پیش بینی کرد که گیاهی با این درجه از مقاومت و جان سختی خصوصیات دارویی بیشماری داشته باشد. ماکارو غنی از ترکیبات دارویی فراوان از جمله آلکالوئیدها، آمیندواسیدها، اکسیداسیون بتا، کلسیم، کربوهیدرات ها، آهن، منیزیم، پی متوکسی بنزیل ایزوتیوسیانات، فسفر، پتاسیم، پروتئین، ساپونین، سیتوسترول، استیگماسترول، تانن، ویتامین های ب1، ب2، ب12، سی، ای و زینک است.
ریشه ماکارو به عنوان یک آداپاتوژن شناخته شده است. آداپاتوژن در تعریف ماده ای (غذا یا دارو) است که بدن را به وضعیت مقاوم در برابر بیماری می برد و به سلامت عاطفی و فیزیولوژیکی کمک می کند. یک آداپوژن (مانند ریشه ماکارو) می تواند به تعادل بدن کمک کند و به تقویت قسمت های مختلف بدن که به دلیل استرس تحت فشار هستند بیانجامد.

رودیولا
کارایی ذهنی و فیزیکی را افزایش می دهد. رودیولاروزا یک گیاه دارویی آداپاتوژن است. این گیاه سطح کورتیزول را کاهش داده و حال کلی بدن را بهبود می بخشد. بطور گسترده ای توسط ورزشکاران روسی برای بالا بردن سطح انرژی استفاده می شده است. رودیولا با عادی سازی نرخ ضربان قلب بلافاصله بعد از پایان تمرین از قلب محافظت می کند. همچنین با افزایش گردش خون در عضلات و مغز و بالا بردن نرخ سنتز پروتئین سیستم عصبی را تقویت کرده و عملکردهای ذهنی مانند حافظه را بهبود می بخشد. رودیولاروزا در این زمینه بسیار قوی تر از سایر آداپاتوژن ها است.

ریشه گیاه جینسینگ
ریشه جینسینگ متعلق به یک کلاس منحصر بفرد از آداپاتوژن ها است. آداپاتوژن ها بیشترین طیف خصوصیات درمانی را در بین تمام گیاهان داروئی دارند اما ارزش منحصربفرد آنها در این است که بطور مشخص در از بین بردن استرس نقش دارند. از تاثیرات اصلی این دسته از آداپاتوژن ها می توان به افزایش دسترسی به انرژی در تمام طول روز، کاهش احساس افسرگی و اضطراب، افزایش مقاومت بدن در مقابل عوامل استرس زا، بالا یردن هوشیاری ذهنی و خواب عمیق و آرام اشاره کرد. آداپاتوژن ها همچنین به روند بهبود بیماری ها کمک کرده و به رهایی از سطوح بالای استرسی سرعت می بخشند.

برگ و ساقه دامیانا
اضطراب و عصبانیت را تسکین میدهد بخصوص اگر این علایم ناشی از عوامل جنسی باشند. این گیاه همچنین بعنوان یک شاداب کننده در ارتقای سلامتی عمومی نیز نقش دارد. این گیاه مانند یک محرک به بهبود گردش و تنظیم فعالیت هورمونی کمک میکند. بعضی از پزشکان گیاهی از آن به عنوان یک ادرارآور ملایم استفاده میکنند. دامیانا همچنین می تواند عوامل استرس زای فیزیکی، زیستی یا شیمیایی مضر را از بین برده و بخاطر قابلیتش در القای احساس سیری در کاهش وزن نیز موثر باشد.

Lipid Circulation Matrix 232mg
عصاره Cnidium Monnieri
باعث افزایش فعالیت سنتز اکسید نیتریک شده و در خون رسانی به سلول های ماهیچه و چربی نقش دارد.

ال سیترولین مالات
به آسانی از میان غشای سلول های چربی عبور کرده و با تقویت خون رسانی به درون سلول های چربی غیرفعال، چربی سوزی را تقویت میکند.

اینوزیتول
ثابت شده که به توزیع متوازن چربی کمک کرده و با انتقال چربی های انباشته شده به دیگر نقاط بدن به سوزانده شدن و تبدیل آنها به انرژی کمک می کند.

عصاره بید سفید
حاوی سالیسین است که در بدن می تواند به سالیسین اسید تبدیل شود. بید سفید همچنین می تواند بعنوان منبع تانن شناخته شود. ترکیبی که می تواند از طریق دخالت در تولید شبه هورمون ها و مهار شکست نوراپی نفرین بخصوص زمانیکه با عوامل ترموژنیک دیگر همراه شود، به بالا بردن هزینه ی تولید انرژی و کالری سوزی بیشتربیانجامد.

شیزونپتا آلفا
حاوی روغن های ضروری است که شامل حدود 8/1 درصد از روغن های اصلی بوده و حاوی آلدئیدهای مونوترپن، منتون و پولگن ها است که به عنوان ترکیبات فعال شیزونپتا شناخته شده اند. این روغن های ضروری در گشاد کردن رگ های خونی پیرامونی بسیار موثر بوده و گردش خون را به بافت های چربی و عضلانی افزایش می دهند.

ترکیب کاهش اشتها 40 میلی گرم
نارینژنین
نارینژنین ترکیبی است که در مرکبات و از جمله در گریپ فروت یافت می شود. این ماده با تاثیرگذاری در فعالیت آنزیمی روده، نیمه عمر بسیاری از مکمل ها را افزایش می دهد. مصرف نارینژین یک روش بدیهی برای بهبود و گسترش تاثیر اجرای مکمل های دیگر است. نشان داده شده است که نارینژین در پایین آوردن کلسترول نیز نقش دارد.

هودیا
باور بر این است که تاثیری مشابه گلوکوز بر روی سلول های عصبی مغز دارد. هودیا در اپتدا مغز را با تصور سیری فریب می دهد. هودیا حاوی مولکولی است که ده هزار بار از گلوکوز فعال تر است. این مولکول به بخش میانی مغز رفته و باعث می شود سلول های عصبی مغز مانند زمانی که پر از مواد انرژی زا هستند عمل کنند.

نیاسین
حاوی بسیاری از ترکیبات حیاتی موثر در بهبود عملکرد بدن و ذهن است. ویتامین ب3 (نیاسین) اشتها را تعدیل و سیستم گوارش را تنظیم می کند. از وظایف اصلی نیاسین در سیستم گوارشی مربوط به کنترل سطوح ترشح صفرا و دیگر مایعات معده است.

ترجمه از سایت :
هارد مگنوم

کپی برداری تنها با ذکر نام مجیک بادی مجاز است.

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید